eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MiędzychódSUKCESYWNA DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU I MATERIAŁÓW Z WŁÓKNINY

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-07-16

Międzychód: SUKCESYWNA DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU I MATERIAŁÓW Z WŁÓKNINY
Numer ogłoszenia: 179816 - 2015; data zamieszczenia: 16.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 69992 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Szpitalna 10, 64-400 Międzychód, woj. wielkopolskie, tel. 095 7482011, faks 095 7482711 wew. 122.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SUKCESYWNA DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU I MATERIAŁÓW Z WŁÓKNINY.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: SUKCESYWNA DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU I MATERIAŁÓW Z WŁÓKNINY Przez dostawę sprzętu Zamawiający rozumie cykliczną dostawę sprzętu w okresie trwania umowy zgodnie z zamówieniami składanymi przez Zamawiającego. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 6 pakietów. Wykonawca może składać ofertę na poszczególne pakiety, przy czym dany pakiet musi być oferowany w całości, brak którejkolwiek pozycji spowoduje odrzucenie oferty jako niekompletnej. Każdy z Pakietów będzie oceniany osobno, co oznacza, iż postępowanie przetargowe na każdy Pakiet może być rozstrzygnięty na korzyść innego Wykonawcy. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta będzie spełniała wymagania określone w SIWZ oraz zostanie uznana za najkorzystniejszą tj. otrzyma największą ilość punktów w oparciu o podane kryteria oceny, a jej wybór zostanie zatwierdzony przez Dyrektora SPZOZ w Międzychodzie. Każdorazowa dostawa przedmiotu zamówienia realizowana będzie przez Wykonawcę na podstawie składanych zamówień przez Zamawiającego faksem od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 do 14:30 z terminem realizacji maksymalnie do 3 dni roboczych od daty złożenia zamówienia. Wymagane warunki dla oferowanego drobnego sprzętu medycznego: -Oferowany drobny sprzęt medyczny winien spełniać odpowiednie warunki wprowadzenia do obrotu medycznego i stosowania zgodnie z obowiązującymi przepisami określonymi w ustawie z dnia 20.05.2010r. o wyrobach medycznych, tj. posiadać certyfikat zgodności z odpowiednimi dyrektywami Unii Europejskiej lub dokument równorzędny - zgłoszenie do rejestru wyrobu medycznego. -Asortyment, który jest przedmiotem postępowania przetargowego musi posiadać odpowiednie: zaświadczenia lub certyfikaty lub atesty lub świadectwa dopuszczające do użytkowania w lecznictwie szpitalnym. -Dodatkowe warunki dotyczące oferowanego asortymentu wymienione są w Załączniku nr 11 (pod specyfikacją asortymentowo-cenową). Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczył próbki oferowanego asortymentu. Wykaz próbek jakie mają być dołączone do przetargu wypisane są pod pakietami tj. załączniki nr 11 (Formularz asortymentowo-cenowy). PRÓBKI NIE PODLEGAJĄ ZWROTOWI. -Wymaga się, aby każde opakowanie zbiorcze oferowanych wyrobów zaopatrzone było w etykietę handlową, sporządzoną w języku polskim oraz zawierającą wszystkie wymagane informacje. Na każdym jednostkowym opakowaniu przedmiotu zamówienia winien być podany numer serii, data produkcji i data ważności nie krótsza niż 12 miesięcy ( jeśli termin będzie krótszy towar będzie zwracany do Dostawcy na jego koszt) Podane ilości asortymentu w Formularzu Asortymentowo-Cenowym są ilościami szacunkowymi. Wykonawca wyceniając swoją ofertę winien zaokrąglać ilości do pełnych opakowań w górę. W przypadku zakupu mniejszych ilości od podanych w poszczególnych pakietach Wykonawca/Dostawca nie będzie rościł prawa do konieczności wykupu pozostałej części..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00 - Materiały medyczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: PAKIET 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • 3M POLAND, AL.KATOWICKA 117, 05-830 NADARZYN, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3421,44 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3179,52

  • Oferta z najniższą ceną: 3179,52 / Oferta z najwyższą ceną: 3179,52

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: PAKIET 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ZARYS, POD BOREM 18, 41-808 ZABRZE, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6781,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7126,50

  • Oferta z najniższą ceną: 7126,50 / Oferta z najwyższą ceną: 7126,50

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: PAKIET 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ELEKTRO MED, ZABIERZOWSKA 11, 32-005 NIEPOŁOMNICE, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2731,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1587,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1587,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4990,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: PAKIET 4

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ZARYS, POD BOREM 18, 41-808 ZABRZE, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 787,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 326,70

  • Oferta z najniższą ceną: 326,70 / Oferta z najwyższą ceną: 468,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.