eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocławremont dachu kamienicy mieszczańskiej w Legnicy, ul. Zamkowa 2,

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-30

Wrocław: remont dachu kamienicy mieszczańskiej w Legnicy, ul. Zamkowa 2,
Numer ogłoszenia: 179818 - 2007; data zamieszczenia: 30.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków we Wrocławiu, ul. Władysława Łokietka 11, 50-243 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3436501, fax 071 3441449.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://wosoz.ibip.wroc.pl/public/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont dachu kamienicy mieszczańskiej w Legnicy, ul. Zamkowa 2,.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: rozebranie istniejącego pokrycia dachu, wymiana uszkodzonych elementów więźby dachowej, impregnacja więźby, pokrycie dachu nową dachówką ceramiczną w łuskę, obróbki blacharskie z blachy miedzianej, naprawa lub wymiana rur spustowych z blachy miedzianej, wymiana ław kominiarskich, drabinki śniegowe, przemurowanie kominów, instalacja odgromu

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: wadium w wysokości 2000 PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1). posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2). posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3). znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4). nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z przyczyn wskazanych w art. 24 Prawo zamówień publicznych, 5). zagwarantują realizację zamówienia w wymaganym terminie, 6). udzielą minimum 36 miesięcy gwarancji jakości na roboty budowlane w przedmiocie zamówienia, 7). zapoznają się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia oraz wszystkimi załącznikami stanowiącymi jej integralną część i nie wniosą do niej żadnych zastrzeżeń, a także zaakceptują warunki realizacji zamówienia, 8). zdobędą wszystkie informacje niezbędne do przygotowania oferty , w tym dokonają wizji lokalnej, 9). wykonali jako generalny wykonawca w ciągu ostatnich 3 lat ( tj. rozpoczęli i zakończyli prace w latach 2004-2007), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie - minimum dwie roboty budowlane, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oraz posiadają co najmniej dwa dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością 10). zaoferują wykonanie robót zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych i przepisami prawa budowlanego, a w szczególności: a). przy wykonywaniu robót będą stosować wyroby, dopuszczone do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, na zasadach określonych w art.10 ustawy Prawo budowlane ( tj. Dz. U. z 2003 r. nr 207,poz.2016 z późn. zm.) b). wyroby budowlane będą posiadać znak dopuszczenia do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie zgodny z Załącznikiem Nr 2 do rozporządzenia MSWiA z 31 .07.1998 r.( Dz.U. z 1998 r. Nr 113, poz.728 z późn. zm. ) 11). sporządzą szczegółowy kosztorys ofertowy z podaniem cen jednostkowych, 12). sporządzą wykaz materiałów wraz z cenami, które zostaną użyte przy realizacji zamówienia, 13). zaakceptują warunki umowne określone w umowie stanowiącej integralną część SIWZ, Ocena spełniania warunków w będzie polegała na: · porównaniu treści złożonych oświadczeń z wymaganymi SIWZ, · porównaniu treści złożonych dokumentów z wymaganymi SIWZ,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu należy złożyć: A/ Oświadczenia: 1) o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych ( zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ) 2) o zagwarantowaniu realizacji zamówienia w nieprzekraczalnym terminie do dnia 20 grudnia 2007r. ( na formularzu oferty) 3) o okresie udzielonej gwarancji jakości na roboty budowlane w przedmiocie zamówienia ( na formularzu oferty) 4) o zapoznaniu się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia oraz wszystkimi załącznikami stanowiącymi jej integralną część i nie wnoszeniu do niej żadnych zastrzeżeń, a także zaakceptowaniu warunków zamówienia ( na formularzu oferty) 5) o uzyskaniu wszystkich informacji niezbędnych do rzetelnego przygotowania oferty, w tym dokonaniu wizji lokalnej ( na formularzu oferty). B /Dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru przedsiębiorców lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej ( wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert), a dla spółek cywilnych również umowę spółki; 2) zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczeń, że zyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego ( wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), 3) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie z właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu 5) wykaz robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia wraz z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania ( zgodny z Załącznikiem nr 3do SIWZ) wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością; 6) aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, oraz o posiadaniu obowiązkowego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej osoby, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy wraz z kopią uprawnień budowlanych wraz z informacjami o kwalifikacjach i doświadczeniu 7) szczegółowy kosztorys ofertowy wraz z cenami jednostkowymi 8) wykaz materiałów wraz z cenami, które zostaną użyte przy realizacji zamówienia - jako załącznik do kosztorysu ofertowego 9) propozycje ewentualnego podzlecenia elementów robót o łącznej wartości nie większej niż 30% ceny ofertowej ( zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ) 10) zaakceptowany wzór umowy ( zgodnie z Załącznikiem Nr 6 do SIWZ)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wosoz.ibip.wroc.pl/public/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków we Wrocławiu ul. Łokietka 11 50- 243 Wrocław.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2007 godzina 11:00, miejsce: w sekretariacie Delegatury Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Legnicy , ul. Zamkowa 2.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.