Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-05
Siemianowice Śląskie: Wykonywanie dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich dostaw leków.
Numer ogłoszenia: 179830 - 2009; data zamieszczenia: 05.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich , ul. 1-go Maja 9, 41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 2281930, faks 032 2281498.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozsiemianowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich dostaw leków..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa leków..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 - z póź. zm.) tj. -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2.Warunki szczegółowe wymagane od wykonawców: a.)zapewnienie transportu, b.)minimalny termin płatności: 30 dni, c.)Wykonawca zaoferuje produkty posiadające wszelkie wymagane prawem dokumenty będące podstawą do obrotu na terenie RP lekami, materiałami, medycznymi (wykonawca zobowiązany jest przestawić ww. dokumenty na każde żądanie Zamawiającego), 3.Dodatkowe wymagania: a.)Zamawiający wymaga zachowania stałości ceny netto na oferowane produkty przez cały okres trwania umowy. b.)Wykonawca będzie zobowiązany dostarczać i przekazywać Zamawiającemu (Apteka Szpitalna) oferowany produkt medyczny zgodnie z obowiązującymi aktami prawnymi wraz charakterystyką produktu, dokumentem stwierdzającym dopuszczenia do obrotu, właściwym oznakowaniem w języku polskim 4.Wykonawca ma zagwarantować: a.)terminowość dostaw : 24 godzin od chwili złożenia zamówienia b.)zgodność asortymentu dostawy z zamówieniem c.)dostawę towaru jakościowo odpowiadającego wymogom użytkowym w opakowaniach zapewniających bezpieczny transport i magazynowanie d.)natychmiastową realizację reklamacji dotyczących wad fizycznych towaru jak również wad jakościowych wynikających z winy Dostawcy lub firmy spedycyjnej występującej w imieniu Dostawcy e.)przydatność towaru do użytku : minimum 18 miesięcy od daty dostawy do bezpośredniego odbiorcy f.)dostawy każdorazowo posiadać będą świadectwa dopuszczenia do obrotu g.)termin ważności produktu minimum 18 miesiące od daty dostawy do Zamawiającego h.)realizację dostaw natychmiastowych w szczególnych okolicznościach, których nie można było wcześniej przewidzieć - do 5-ciu godzin od chwili złożenia zamówienia 5.Ocena spełniania powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów według formuły (spełnia - nie spełnia).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca w złożonej ofercie winien przedłożyć następujące dokumenty: a)Formularz ofertowy wraz z Formularzem cenowym z wykorzystaniem wzoru (załącznik nr 2 z 2,1 do siwz)-dołączyć do oferty również w formie elektronicznej w postaci płyty CD . b)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; c)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 PZP,wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - składają wyłącznie podmioty zbiorowe w rozumieniu art. 2 ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary. e)Oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy prawo zamówień publicznych (załącznik Nr 3 do siwz) f)Akceptowany projekt umowy (załącznik Nr 5 do siwz) g)Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat (przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie ( załącznik Nr 4 do siwz ) h)Pozwolenie na dopuszczenie do obrotu, zgodnie z Ustawą Prawo Farmaceutyczne (Dz. U. z 2007r. Nr 75 poz. 492 ) , w przypadku braku konieczności posiadania - oświadczenie o posiadaniu aktualnych zaświadczeń, atestów (lub innych dokumentów) świadczących o dopuszczeniu do obrotu w Polsce przedmiotu oferty. 2.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, powinien złożyć dokumenty zgodnie z §2 ust.1 i 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 15 listopada 2007r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozsiemianowice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich
ul. 1-go Maja 9
41-100 Siemianowice Śląskie
Dział Zamówień Publicznych.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.06.2009 godzina 09:30, miejsce: Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich ul. 1-go Maja 9 41-100 Siemianowice Śląskie Dział Zamówień Publicznych.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: LEKI.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: LEKI - wg załącznika nr 1 do siwz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: LEKI.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: LEKI wg załącznika nr 1 do siwz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: LEKI.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: LEKI wg załącznika nr 1 do siwz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: HEPARYNY DROBNOCZĄSTECZKOWE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: HEPARYNY DROBNOCZĄSTECZKOWE wg załącznika nr 1 do siwz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SIEMIANOWIC ŚLĄSKICH
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Siemianowicach Śląskich od stycznia do grudnia 2025 r
- Sukcesywna dostawa preparatów do żywienia dojelitowego.
- Utrzymanie czystości w budynku Szkoły Podstawowej Nr 16 w Siemianowicach Śląskich ul. Karola Szymanowskiego 11 w 2025 r.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków dezynfekcyjnych, środków higieny ciała, oraz płynów infuzyjnych (ponowienie) w podziale na zadania
- Zakup i sukcesywna dostawa immunoglobulin dla członków grupy zakupowej prowadzonej przez Warszawskie Centrum Opieki Medycznej "KOPERNIK Sp. z o.o.
- "DOSTAWA LEKÓW" część1
- Dostawa substancji recepturowych, roztworów formaliny, śr. do dezynfekcji
- Dostawa produktów farmaceutycznych, leków weterynaryjnych, szczepionek dla medycyny weterynaryjnej, kateterów, suplementów diety, karmy dla zwierząt oraz leków farmacji ludzkiej.
- Zakup wraz z dostawą leków na okres 12 miesięcy
więcej: Produkty farmaceutyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.