Ogłoszenie z dnia 2012-05-30
Lubliniec: Dostawa oryginalnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek: laserowych, do kserokopiarek marki DEVELOP oraz taśm do streamera dla potrzeb Urzędu Skarbowego w Lublińcu i dostawa równoważnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek .
Numer ogłoszenia: 179844 - 2012; data zamieszczenia: 30.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Lublińcu, ul. Paderewskiego 7b, 42-700 Lubliniec, woj. śląskie, tel. 034 352 83 00, faks 034 352 83 99.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oryginalnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek: laserowych, do kserokopiarek marki DEVELOP oraz taśm do streamera dla potrzeb Urzędu Skarbowego w Lublińcu i dostawa równoważnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek ..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje dwa rodzaje dostawy :.dostawa oryginalnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla potrzeb Urzędu Skarbowego w tym do drukarek laserowych, oraz taśmy ; przez oryginalne materiały eksploatacyjne zamawiający rozumie wyłącznie materiały wymienione w załączniku nr 5 do SIWZ. Materiały oryginale powinny być fabrycznie nowe, posiadać oryginale zabezpieczenia - hologramy danego producenta, muszą posiadać na opakowaniach zewnętrznych logo producenta, nazwę typ, symbol materiału, numer katalogowy, opis zawartości, termin przydatności do użycia. Wymaga się aby oferowane materiały eksploatacyjne posiadały gwarancję minimum 12 miesięcy od dnia dostawy. Wskazanie w SIWZ oznaczenie -part number- służy ustaleniu standardów w zakresie wymogów technicznych, użytkowych i jakościowych postawionych przez Zamawiającego. Wymóg ten dotyczy wydajności ( ilości stron ) , równomierności pokrywania wydruków, odwzorowywania kolorów w odcienie szarości i szczelności obudowy ( w szczególności podczas wstrząsania tonerem zgodnie z instrukcją obsługi). 2.dostawa równoważnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla potrzeb Urzędu Skarbowego w tym do drukarek laserowych - wymienione w załączniku nr 6 do SIWZ. Za równoważne uznaje fabrycznie nowe, nie regenerowane, żaden z elementów nie był nigdy używany - począwszy od plastikowej obudowy poprzez wałek optyczny, listwę zbierająca, wałek pcr, rolkę transferową oraz głowicę i układ elektroniczny cartridga. Parametry techniczne i jakościowe równoważnych materiałów eksploatacyjnych winny być takie same lub lepsze jak parametry tej samej klasy produktów oryginalnych. W szczególności zagwarantowana winna być nie gorsza jakość wydruku, pojemność , wydajność. W przypadku kiedy produkt oryginalny posiada wbudowany układ scalony który monitoruje proces wydruku i zużycie tonera/ atramenty, produkt równoważny winien posiadać analogiczny element. Produkty równoważne winny być oznaczone poprzez podanie nazwy, symbolu, wydajności i producenta. Wykonawca który zaoferuje materiały równoważne bierze na siebie odpowiedzialność za uszkodzenie sprzętu spowodowane używaniem materiałów równoważnych. Wykonawca który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wszystkie oferowane materiały eksploatacyjne muszą posiadać zaświadczenie, iż odpowiadają one określonym normom. W przypadku składania ofert równoważnych wykonawca winien dołączyć do oferty dokument wydany przez podmiot uprawniony do kontroli jakości lub przez producenta zamienników potwierdzający zgodność oferowanych równoważnych materiałów z poniższą normą:ISO/IEC 19752, ISO/IEC 19798, ISO/IEC 24711 oraz ISO/IEC 24712. 3.Wykonawca gwarantuje, ze dostarczone materiały eksploatacyjne zapewniają kompatybilność pracy z urządzeniami zamawiającego i nie spowodują utraty praw gwarancji producenta urządzenia do którego są przeznaczone. 4.Zamawiający wymaga, aby oferowane materiały eksploatacyjne (również równoważne), nie były produktem regenerowanym i poddanym procesowi ponownego napełniania. Wszystkie elementy wchodzące w skład oferowanych materiałów muszą być fabrycznie nowe, nieregenerowane, nierefabrykowane, niewchodzące wcześniej (pierwotnie), w całości, ani też w części w skład innych materiałów..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 30.23.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.05.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- NOVA SPÓŁKA CYWILNA M.J.OCHOJSKI, S.G. GRZYB, UL. PLEBISCYTOWA 17, 42-700 LUBLINEIC, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23714,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 22564,00
Oferta z najniższą ceną: 22564,00 / Oferta z najwyższą ceną: 23173,24
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
ZASTOSOWANO TRYB ZAPYTANIA O CENĘ , GDYŻ PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA SĄ ARTYKUŁY POWSZECHNIE DOSTĘPNE, O USTALONYCH STANDARDACH JAKOŚCIOWYCH, A WARTOŚĆ ZAMÓWIENIA JEST MNIEJSZA NIŻ KWOTY OKREŚLONE W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH.
INNE PRZETARGI Z LUBLIŃCA
- Usługi stomatologiczne dla Jednostki Wojskowej Nr 4101 w Lublińcu.
- Przebudowa drogi leśnej w leśnictwie Ciasna nr ewid. dr. 02190394, 02190074 na odc. 0+000 do 1+760 - etap I
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla JW 4101 w Lublińcu
więcej: przetargi w Lublińcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakupy sprzętu - poprawa ergonomii i środowiska pracy - Gmina Płużnica
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń kopiująco-drukujących.
- Dostawa tonerów, tuszy do drukarek komputerowych laserowych i atramentowych oraz tonerów do kopiarek dla Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu
- 9/2025 "Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących oraz nośników optycznych w 4 pakietach dla potrzeb WSZ w Elblągu"
- Zakup fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń nie objętych kompleksową obsługą wydruków w Urzędzie Miasta Katowice w 2025 roku
- Dostawa artykułów biurowych oraz tonerów, tuszy i innych materiałów eksploatacyjnych do drukarek
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.