eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Drawsko PomorskieWyposażenie świetlicy wiejskiej w Suliszewie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-30

Drawsko Pomorskie: Wyposażenie świetlicy wiejskiej w Suliszewie
Numer ogłoszenia: 179858 - 2012; data zamieszczenia: 30.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Drawsko Pomorskie , ul. Gen. W. Sikorskiego 41, 78-500 Drawsko Pomorskie, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 36334-85 do 7, faks 094 363-31-13.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.drawsko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyposażenie świetlicy wiejskiej w Suliszewie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest Wyposażenie świetlicy wiejskiej w Suliszewie. 2.Zakres zamówienia z podziałem na części został opisany szczegółowo w załączniku nr 5 do siwz 3.Podane w załączniku nr 5 do siwz nazwy własne są przykładowe. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, w przypadku, w których wskazuje znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia z zachowaniem przez wykonawcę zasad i wymogów opisanych w specyfikacji. Użyte w specyfikacji określenia wskazujące znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia należy odczytywać z wyrazami lub równoważne. Wykonawca oferując przedmiot równoważny do opisanego w specyfikacji jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych, które muszą być na poziomie nie niższym od parametrów wskazanych przez Zamawiającego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.62.00.00-8, 35.11.10.00-5, 32.32.00.00-2, 30.20.00.00-1, 39.71.00.00-2, 39.22.00.00-0, 39.15.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie konkretyzuje niniejszego warunku. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zgodnie ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 3 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie konkretyzuje niniejszego warunku. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zgodnie ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 3 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie konkretyzuje niniejszego warunku. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zgodnie ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 3 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie konkretyzuje niniejszego warunku. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zgodnie ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 3 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie konkretyzuje niniejszego warunku. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zgodnie ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 3 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)oferta cenowa zgodnie z Rozdziałem VI pkt 3 siwz; w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 2)odpowiednie pełnomocnictwa; tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale VI pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział VIII pkt 1 siwz) 3)oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.drawsko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Drawsku Pomorskim ul. Gen. W. Sikorskiego 41 78-500 Drawsko Pomorskie pok. 213..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Drawsku Pomorskim ul. Gen. W. Sikorskiego 41 78-500 Drawsko Pomorskie pok. 210 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa i montaż instalacji sygnalizacji pożaru i instalacji sygnalizacji włamań i napadu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie planu oraz dostawa i montaż instalacji sygnalizacji pożaru i instalacji sygnalizacji włamań i napadu w świetlicy wiejskiej w Suliszewie oraz gaśnic i kompletu tabliczek ewakuacyjnych zgodnie z zestawieniem w załączniku nr 5 do siwz. 2.Wykonawca oznaczy na swój koszt wyposażenie zakupione w ramach projektu zgodnie z wytycznymi w zakresie oznaczania projektów w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013. 3.Wykonawca przedstawi Zamawiającemu plan instalacji sygnalizacji pożaru i instalacji sygnalizacji włamań i napadu do 30.06.2012 r. 4. Szczegółowy opis zamówienia został zawarty w załączniku nr 5 do siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.62.00.00-8, 35.11.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.07.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa AGD i sprzętu elektronicznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż sprzętu RTV i AGD do świetlicy wiejskiej w Suliszewie zgodnie z zestawieniem w załączniku nr 5 do siwz. 2.Wykonawca oznaczy na swój koszt wyposażenie zakupione w ramach projektu zgodnie z wytycznymi w zakresie oznaczania projektów w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.00.00-2, 30.20.00.00-1, 39.71.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.07.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawa wyposażenia gastronomicznego, wyposażenia łazienek i toalet.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa naczyń, garnków, oraz wyposażenia pomieszczeń sanitarnych świetlicy wiejskiej w Suliszewie zgodnie z zestawieniem w załączniku nr 5 do siwz. 2.Wykonawca oznaczy na swój koszt wyposażenie zakupione w ramach projektu zgodnie z wytycznymi w zakresie oznaczania projektów w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 3. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.07.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: dostawa mebli.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli na wymiar oraz ich montaż w pomieszczeniach świetlicy wiejskiej w Suliszewie. 1.Wymogi techniczno-eksploatacyjne dla zamawianych mebli: 1) Elementy płytowe korpusu powinny być wykonane z płyty wiórowej dwustronnie melaminowanej o gr. 18 mm, drzwi i fronty szuflad powinny być wykonane z płyty wiórowej dwustronnie melaminowanej o grubości 18 mm, wieniec górny wykonany z płyty wiórowej dwustronnie melaminowanej o grubości 28 mm; 2) Pólki powinny być wykonane z płyty dwustronnie melaminowanej o grubości 18 mm; 3) Zastosowana płyta wiórowa powinna spełniać wymogi klasy higieniczności E! według PN-EN 717-2:1999 oraz wymagania według normy PN-D-97013:199 4) Powierzchni płyty melaminowanej powinna być półmatowa o bardzo dobrej strukturze typu molet. 5) Powierzchnia płyty wiórowej powinna wykazywać odporność na ścierania określoną według normy PN-EN 438-2 powyżej 150 obrotów (początkowy punkt przetarcia IP). 6) Płyta robocza stołów powinna być z płyty wiórowej dwustronnie melaminowanej o grubości 28 mm, musi spełniać wymagania określone w PN-F-06000-1:1998 (a w szczególności wymagania odporności na czynniki: wodę, herbatę, kawę , olej, atrament i 15 % roztwór środka czyszczącego); powierzchnia płyty melaminowanej powinna być półmatowa o bardzo dobrej strukturze typu molet. 7) Płaskie płaszczyzny płyt wiórowych wykończone okleiną PVC lub ABS o grubości 2 mm. Kolor i rysunek okleiny sztucznej wąskich płaszczyzn powinien odpowiadać kolorowi i rysunkowi szerokich płaszczyzn płyty. Nie dopuszcza się widocznych różnić w odcieniach wąskich szerokich płaszczyzn. 8) Krawędzie elementów płytowych powinny być zaokrąglone o promieniu zaokrąglenia 2 mm. 9) Nie dopuszcza się jakichkolwiek widocznych wad krawędzi elementów płytowych pod postacią nierówności i ubytków materiału. 10) Montaż korpusu mebla powinien odbywać się przy zastosowaniu połączeń rozłącznych mimośrodowych. Otwory widoczne po montażu mebla, łby śrub i wkrętów powinny być wyposażone w odpowiednie zaślepki o kolorze zbliżonym do koloru płyty. 11) Ściana tylna powinna być wykonana z płyty twardej laminowanej. 12) Płyta pilśniowa twarda laminowana powinna spełniać wymagania według normy PN-D-97017:1998 13) Okucia muszą spełniać wymagania określone w normie PN-90/M-77620, PN-92/M-77621. 14) Meble musza spełniać wymagania określone w normach PN-F-06000-1:1998 PRA PN-F-06000-2:1998. 15) Meble muszą spełniać wymagania odnoście wytrzymałości i trwałości określone w normie PN-ISO 7170:1997, PN-ISO 7170:1997/Ak1997 odpowiadające 4 poziomowi badań. 16) Meble musza spełniać wymagania odnośnie stateczności określone w normach PN-ISO 7171:1997, PN_ISO 7171/Ak:1998 17) Elementy ruchome (półki) muszą spełniać wymagania bezpieczeństwa określone w normie PN-EN 1727:2001, PN-EN 1727:2001/Ap1:2002. 2.Wykonawca zamontuje na swój koszt tablice informacyjna na budynku zgodnie z wytycznymi w zakresie oznaczania projektów w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013. 3.Wykonawca oznaczy na swój koszt wyposażenie zakupione w ramach projektu zgodnie z wytycznymi w zakresie oznaczania projektów w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013. 4.Wykonawca wykonana i przedstawi do akceptacji Zamawiającemu projekt wizualizacja mebli, próbki oklein i obić do 10.07.2012r. 5.Szczegółowy opis zamówienia oraz zamierzona lokalizacji wyposażenia została uwzględniona w załączniku nr 5 do siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.