eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WieluńOrganizacja i przeprowadzenie szkoleń grupowych w ramach realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Wieluniu projektu systemowego Od bierności do aktywności współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki , PRIORYTET VII. , Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji , Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-01

Wieluń: Organizacja i przeprowadzenie szkoleń grupowych w ramach realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Wieluniu projektu systemowego Od bierności do aktywności współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki , PRIORYTET VII. , Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji , Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe
Numer ogłoszenia: 179872 - 2011; data zamieszczenia: 01.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Wieluniu , ul. Śląska 23, 98-300 Wieluń, woj. łódzkie, tel. 43 843 14 90, faks 43 843 14 90.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielun.pcpr.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie szkoleń grupowych w ramach realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Wieluniu projektu systemowego Od bierności do aktywności współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki , PRIORYTET VII. , Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji , Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje organizację i przeprowadzenie następujących szkoleń grupowych : Zadanie 1: kurs języka angielskiego w zakresie podstaw komunikowania się (poziom dostosowany do umiejętności uczestników szkolenia, stwierdzonych na podstawie przeprowadzonego przed rozpoczęciem zajęć rozpoznania ( przewidywana grupa podstawowa i zaawansowana) dla max 34 osób- 2 grupy, w wymiarze 40 h na grupę. Celem szkolenia jest nabycie przez uczestników umiejętności porozumiewania się na tematy związane z podstawowymi zagadnieniami życia codziennego i zawodowego. System szkolenia: tygodniowy - 10 spotkań po 4 godziny. Zadanie 2: kurs ABC komputera (stopień dostosowany do poziomu uczestników stwierdzonego na podstawie przeprowadzonego przed rozpoczęciem zajęć rozpoznania ) dla max 49 osób- 4 grupy, w wymiarze 40 h na grupę, Obejmuje zapoznanie z zestawem komputerowym, jego konfiguracją oraz programami użytkowymi ,nabycie przez uczestników szkolenia umiejętności obsługi programów użytkowych Word, Excell ,obsługę Internetu wraz z jego komponentami, typu mail, WWW. Szkolenie w formie ćwiczeń praktycznych połączonych z wykładem. System szkolenia tygodniowy, 10 spotkań po 4 godziny. Zadanie 3: kurs obsługi kas fiskalnych dla max 38 osób- 3 grupy ,w wymiarze 30 h, celem szkolenia jest opanowanie umiejętności pracy na kasach fiskalnych. System szkolenia tygodniowy, 6 spotkań po 5 godzin. Zadanie 4: kurs bukieciarstwa obejmujący wybrane rodzaje florystyki, dekoracje świąteczne oraz okolicznościowe , pakowanie prezentów ,kwiatów doniczkowych , stołów , dla max 44 osób- 4 grupy w wymiarze 40 h na grupę. System szkolenia tygodniowy, 8 spotkań po 5 godzin. W każdym zadaniu należy uwzględnić organizację szkoleń na terenie m. Wielunia . W przypadku zadania 2 i 3 sale powinny być wyposażone w odpowiednią liczbę komputerów , aby zapewnić samodzielny dostęp każdego uczestnika. W szkoleniach uczestniczą osoby niepełnosprawne , w tym osoby na wózkach inwalidzkich, dlatego niezbędnym jest prowadzenie ich w miejscach , w których zlikwidowane zostały bariery architektoniczne. Podczas szkoleń należy zapewnić niezbędne materiały dydaktyczne oraz napoje chłodzące i zorganizować minimum 2 przerwy kawowe ( dostępna kawa , herbata , ciastka)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie tego warunku wymagane jest posiadanie przez Wykonawcę uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności tj.: wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie tego warunku wymagane jest posiadanie przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia w zakresie przeprowadzania szkoleń. Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie na podstawie złożonego wykazu usług o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zadania będącego przedmiotem zamówienia w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, z podaniem przedmiotu , dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające ,że , usługi te zostały wykonane należycie ( np. referencje , zapłacone faktury); z wykazu powinno wynikać ,że Wykonawca przeprowadził min. 2 usługi o podobnym charakterze. III.3.3 Potencjał techniczny

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia ,że dysponuje on odpowiednim potencjałem technicznym.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy , którzy dysponują osobami posiadającymi niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania tego zadania: Wymaga się aby realizację zadań powierzyć: - zadanie 1 i 2 osobom legitymującym się wykształceniem wyższym oraz przygotowaniem pedagogicznym i minimum rocznym doświadczeniem w zakresie prowadzenia tego typu szkoleń ; - zadanie 3 i 4 osobom z wykształceniem minimum średnim oraz przygotowaniem pedagogicznym i minimum rocznym doświadczeniem w zakresie realizowanych szkoleń Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wykazu osób , które będą uczestniczyć w wykonaniu Zamówienia , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji , doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania Zamówienia , a także zakresu wykonywanych przez nich czynności.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia potwierdzającego ,że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zmówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień umowy zgodnie z art.144 ustawy Prawo zamówień publicznych w następujących przypadkach:1) zmiana terminu realizacji zadań, z przyczyn niezależnych lub usprawiedliwionych przez wykonawcę , a także na wniosek Zamawiającego, 2) zmiany dotyczące osób wskazanych w ofercie do wykonania zamówienia, w przypadku gdy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy osoby te nie mogą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia , pod warunkiem ,że wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji osoby z takimi samymi lub wyższymi kwalifikacjami , 3)Zmiany w liczbie szkolonych uczestników , jeżeli z przyczyn niezależnych od stron umowy nie jest możliwe skierowanie na szkolenia wskazanej w SIWZ liczby uczestników,4)zmiany miejsca szkolenia jeżeli z przyczyn niezależnych od Wykonawcy , nie może on świadczyć usług w miejscu wskazanym w ofercie, 5) zmiana Wykonawcy w przypadku sukcesji generalnej , przekształcenia ,dziedziczenia prawa spółek handlowych , przekształcenia oraz sukcesji z mocy prawa ,6) skierowanie mniejszej liczby uczestników od liczby wskazanej w SIWZ , zapłaci cenę za faktycznie skierowane osoby na szkolenia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wielun.pcpr.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego w Wieluniu ul. Śląska 23 II piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.07.2011 godzina 10:00, miejsce: Wieluń ul. Śląska 23 Sekretariat II piętro od poniedziałku do piątku od 7:30 do 15:30.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.