Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-16
Żywiec: AG/zp/XXVII/2009
Numer ogłoszenia: 179883 - 2009; data zamieszczenia: 16.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej , ul. Sienkiewicza 52, 34-300 Żywiec, woj. śląskie, tel. 033 8613916, faks 033 8613916.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http:// przetargi. ipzp.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: AG/zp/XXVII/2009.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa:gwoździ, śrub, wkrętów oraz endoprotez ortopedycznych wraz z zapewnieniem instrumentarium określonych w zadaniach nr.1,2,3,4,5 Zadanie 1 gwoździe śródszpikowe do uda, podudzia, system do DSB wraz z śrubami i płytkami Zadanie 2 endoproteza stawu biodrowego bezcementowa, cementowa, rewizyjna, Zadanie 3 endoproteza połowicza stawu biodrowego, Zadanie 4 gwóźdź GAMMA krótki średnica 10 - 12 mm Zadanie 5 gwóźdź ramienny( kaniulowany ).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70 - Wyroby używane w przypadku złamań, śruby i płyty 33.18.31.00 - Implanty ortopedyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące warunki udziału w postępowaniu : a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b/ posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia; d/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych . 2. Zaoferują termin płatności - 30 dni 3.Gwarantują stałość utrzymania cen przez okres obowiązywania umowy. 4. Wymagany termin dostawy ; Pakiet nr.1 - do 7 dni Pakiety nr. 2,3,4,5 - do 3 dni.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a/ aktualny odpis z właściwego rejestru /Krajowy Rejestr Sądowy/ lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , potwierdzający , że profil działania oferenta odpowiada przedmiotowi zamówienia wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. b/ wypełnione formularze cenowe Pakiety nr.1,2,3,4,5, / załącznik nr 1 / . c/ oświadczenie w zakresie określonym w art.22 Ustawy - Prawa Zamówień Publicznych / stanowiące załącznik nr 2 SIWZ / d/ wypełniony formularz ofertowy / załącznik nr 3 SIWZ/ . e/ zaakceptowany projekt umowy / załącznik nr 4 do SIWZ/. f/ aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio , że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne , lub zaświadczeń , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 -ce przed upływem terminu składania ofert. g/ przedstawią oryginał lub kserokopię koncesji , zezwolenia lub licencji jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania ich na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: htt:// przetargi.ipzp.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego Dział Zamówień Publicznych pok. nr.3 cena;10.00 PLN.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.10.2009 godzina 09:00, miejsce: sekretariat Dyrektora Zespołu Zespołu Zakłdów Opieki Zdrowotnej w Żywcu ul. Sienkiewicza 52 pok. nr.2.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z ŻYWCA
- Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta Żywca
- Dostawa i montaż fabrycznie nowej prasy kanałowej przeznaczonej do prasowania odpadów komunalnych.
- Zagospodarowanie odpadów o kodzie 17 09 04.
więcej: przetargi w Żywcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa drenów do pompy artroskopowej FMS DUO+ oraz implantów ortopedycznych i utworzenie depozytu implantów - powtórka zadań unieważnionych
- SUKCESYWNE DOSTAWY MATERIAŁÓW DO REKONSTRUKCJI KOLANA I UBYTKÓW CHRZĄSTKI
- Dostawa implantów do wykonywania zabiegów ortopedycznych część I
- IMPLANTY I SPRZĘT ORTOPEDYCZNY
- TP/4/2025 "sukcesywna 24 miesięczna dostawa implantów ortopedycznych dla SPZOZ w Wolsztynie " powtórzenie postępowania na Pakiet 1.
- Dostawa implantów oraz sprzętu niezbędnego do rekonstrukcji ACL
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.