eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ToruńDostawa preparatów do dezynfekcji.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-25

Toruń: Dostawa preparatów do dezynfekcji.
Numer ogłoszenia: 17989 - 2008; data zamieszczenia: 25.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera, ul. Św. Józefa 53/59, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6101510, fax 056 6596128.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-bielany.torun.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa preparatów do dezynfekcji..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa preparatów do dezynfekcji z podziałem na 16 następujących zadań: Zadanie Nr 1 - preparaty do dezynfekcji narzędzi (29.400 litrów roztworu roboczego) Zadanie Nr 2 - preparaty do dezynfekcji narzędzi i osprzętu endoskopowego (100.000 litrów roztworu roboczego ) Zadanie Nr 3 - preparaty do dezynfekcji endoskopów (3.300 litrów i 4.800 litrów roztworu roboczego) Zadanie Nr 4 - preparaty do dezynfekcji maszynowej endoskopów (240 L koncentratu, 364 L koncentratu i 240 L koncentratu) Zadanie Nr 5 - preparaty do dezynfekcji powierzchni (130.000 litrów roztworu roboczego ) Zadanie Nr 6 - preparaty do dezynfekcji powierzchni trudnodostępnych (2.050 litrów roztworu roboczego ) Zadanie Nr 7 - preparaty do dezynfekcji powierzchni (84.000 litrów i 225.000 litrów roztworu roboczego) Zadanie Nr 8 - preparaty do dezynfekcji inkubatorów (6.000litrów roztworu roboczego ) Zadanie Nr 9 - preparaty do dezynfekcji powierzchni aparatów do HD, na bazie QAV(2.400 litrów roztworu roboczego) Zadanie Nr 10 - preparaty do dezynfekcji powierzchni drobnego sprzętu (10.800 szt. chusteczek.) Zadanie Nr 11 - preparaty do dezynfekcji sprzętu USG i aparatury medycznej (91 szt. opakowań o poj. 750 ml) Zadanie Nr 12 - preparaty do dezynfekcji aparatury USG (96 litrów roztworu roboczego) Zadanie Nr 13 - preparat do inaktywacji moczu po badaniach diagnostycznych (2500 litrów roztworu roboczego) Zadanie Nr 14 - preparaty do mycia, dezynfekcji i pielęgnacji rąk (2.500 litrów, 1080 litrów i 180 litrów roztworu roboczego) Zadanie Nr 15 - preparaty do mycia i dezynfekcji rąk (252 litry, 353 litry i 36 szt.) Zadanie Nr 16 - preparaty do dezynfekcji ran i błon śluzowych (1.050 litrów roztworu roboczego)

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.43.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 16.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy potwierdzą spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy- Prawo zamówień publicznych oraz dołączą do oferty wymienione poniżej dokumenty lub oświadczenia. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów, oświadczeń zgodnie z formułą /spełnia/- /nie spełnia/. Z treści załączonych do oferty dokumentów lub oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, że warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. należy załączyć w ofercie: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia czytelnej kserokopii wpisu do działalności gospodarczej wystawionej w okresie wcześniejszym, ale potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez organ wydający w/w dokument w wymaganym terminie pod kątem aktualności stanu faktycznego z zapisami w w/w dokumencie. b) Oświadczenie o nie wykluczeniu na podstawie art. 24 oraz spełnianiu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych wg Załączników Nr 5 i Nr 6 sporządzonych przez Zamawiającego do niniejszej SIWZ. c) Koncesję farmaceutyczną, zezwolenie, na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej (zamówieniem)- dotyczy Zadań Nr 14, Nr 15, Nr 16. 2. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, należy załączyć następujące dokumenty: a) wykaz wykonanych min. 3 dostaw przedmiotu zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia min. 3 dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie; 3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, należy załączyć następujące dokumenty: a) aktualną polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, przy czym suma gwarancyjna musi stanowić minimum 50% ceny oferty. b) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy do min. kwoty stanowiącej 50% ceny oferty, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda załączenia w ofercie: a) dokumentów dopuszczających oferowane preparaty do obrotu i stosowania zgodne z : - przepisami ustawy z dnia 13 września 2002r. o produktach biobójczych (Dz. U. Nr 175 poz. 1433 z poźń. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 17 stycznia 2003r. w sprawie kategorii i grup produktów biobójczych (Dz. U. Nr 16 poz. 150) - z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93 poz. 896) tj. certyfikat CE, deklaracja zgodności lub wpis do Rejestru wyrobów medycznych oraz Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 30 kwietnia 2004r. w sprawie klasyfikacji wyrobów medycznych do różnego przeznaczenia (Dz. U. Nr 100 poz. 1027 ) - celem potwierdzenia skuteczności działania bójczego (dotyczy zadań od Nr 1 do Nr 13) preparatów dezynfekcyjnych do narzędzi i powierzchni należy załączyć dokumenty potwierdzające, iż przedmiot zamówienia został przebadany i odpowiada Normom Eurpoejskim lub/i Normom Polskim (normy, co najmniej II fazy. dot. obszaru medycznego). W razie braku stosownych dokumentów potwierdzających, iż przedmiot zamówienia spełnia Normy Europejskie lub / i Normy Polskie, dopuszcza się alternatywnie badania zaakceptowane przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, np.:badania Państwowego Zakładu Higieny lub wyniki badań wykonane przez akredytowane (notyfikacja, certyfikat jakości ISO) laboratorium z krajów UE. b) materiały prezentujące oferowane preparaty dezynfekcyjne (prospekty, opisy) w języku polskim, c) próbki oferowanych preparatów dezynfekcyjnych - po 1 op. każdego asortymentu d) kartę charakterystyki preparatu niebezpiecznego dla oferowanego preparatu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-bielany.torun.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.szpital-bielany.torun.pl lub Wojewódzki Szpital Zespolony im. Ludwika Rydygiera ul. Św. Józefa 53/59, 87- 100 Toruń, Dział Zamówień Publicznych- pokój nr 2.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.02.2008 godzina 09:30, miejsce: Kancelaria Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Ludwika Rydygiera ul. Św. Józefa 53/59 87-100 Toruń.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1 - preparaty do dezynfekcji narzędzi (29.400 litrów roztworu roboczego).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 1 - preparaty do dezynfekcji narzędzi (29.400 litrów roztworu roboczego).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2 - preparaty do dezynfekcji narzędzi i osprzętu endoskopowego (100.000 litrów roztworu roboczego ).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 2 - preparaty do dezynfekcji narzędzi i osprzętu endoskopowego (100.000 litrów roztworu roboczego ).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie Nr 3 - preparaty do dezynfekcji endoskopów (3.300 litrów i 4.800 litrów roztworu roboczego).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 3 - preparaty do dezynfekcji endoskopów (3.300 litrów i 4.800 litrów roztworu roboczego).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie Nr 4 - preparaty do dezynfekcji maszynowej endoskopów (240 L koncentratu, 364 L koncentratu i 240 L koncentratu).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 4 - preparaty do dezynfekcji maszynowej endoskopów (240 L koncentratu, 364 L koncentratu i 240 L koncentratu).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie Nr 5 - preparaty do dezynfekcji powierzchni (130.000 litrów roztworu roboczego ).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 5 - preparaty do dezynfekcji powierzchni (130.000 litrów roztworu roboczego ).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie Nr 6 - preparaty do dezynfekcji powierzchni trudnodostępnych (2.050 litrów roztworu roboczego ).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 6 - preparaty do dezynfekcji powierzchni trudnodostępnych (2.050 litrów roztworu roboczego ).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie Nr 7 - preparaty do dezynfekcji powierzchni (84.000 litrów i 225.000 litrów roztworu roboczego).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 7 - preparaty do dezynfekcji powierzchni (84.000 litrów i 225.000 litrów roztworu roboczego).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie Nr 8 - preparaty do dezynfekcji inkubatorów (6.000litrów roztworu roboczego ).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 8 - preparaty do dezynfekcji inkubatorów (6.000litrów roztworu roboczego ).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie Nr 9 - preparaty do dezynfekcji powierzchni aparatów do HD, na bazie QAV(2.400 litrów roztworu roboczego).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 9 - preparaty do dezynfekcji powierzchni aparatów do HD, na bazie QAV(2.400 litrów roztworu roboczego).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie Nr 10 - preparaty do dezynfekcji powierzchni drobnego sprzętu (10.800 szt. chusteczek.).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 10 - preparaty do dezynfekcji powierzchni drobnego sprzętu (10.800 szt. chusteczek.).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie Nr 11 - preparaty do dezynfekcji sprzętu USG i aparatury medycznej (91 szt. opakowań o poj. 750 ml).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 11 - preparaty do dezynfekcji sprzętu USG i aparatury medycznej (91 szt. opakowań o poj. 750 ml).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zadanie Nr 12 - preparaty do dezynfekcji aparatury USG (96 litrów roztworu roboczego).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 12 - preparaty do dezynfekcji aparatury USG (96 litrów roztworu roboczego).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zadanie Nr 13 - preparat do inaktywacji moczu po badaniach diagnostycznych (2500 litrów roztworu roboczego).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 13 - preparat do inaktywacji moczu po badaniach diagnostycznych (2500 litrów roztworu roboczego).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zadanie Nr 14 - preparaty do mycia, dezynfekcji i pielęgnacji rąk (2.500 litrów, 1080 litrów i 180 litrów roztworu roboczego).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 14 - preparaty do mycia, dezynfekcji i pielęgnacji rąk (2.500 litrów, 1080 litrów i 180 litrów roztworu roboczego).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Zadanie Nr 15 - preparaty do mycia i dezynfekcji rąk (252 litry, 353 litry i 36 szt.).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 15 - preparaty do mycia i dezynfekcji rąk (252 litry, 353 litry i 36 szt.).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Zadanie Nr 16 - preparaty do dezynfekcji ran i błon śluzowych (1.050 litrów roztworu roboczego).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 16 - preparaty do dezynfekcji ran i błon śluzowych (1.050 litrów roztworu roboczego).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.