Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-05
Słupsk: Zadanie nr 1. Renowacja elewacji budynku głównego w części przyziemia
Zadanie nr 2. Malowanie elewacji sali sportowej przy ulicy Rybackiej w Słupsku
Numer ogłoszenia: 179900 - 2009; data zamieszczenia: 05.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 1 , ul. Lutosławskiego 23, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 84 25 501, faks 059 84 25 501.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp1slupsk.cba.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: placówka oświatowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie nr 1. Renowacja elewacji budynku głównego w części przyziemia Zadanie nr 2. Malowanie elewacji sali sportowej przy ulicy Rybackiej w Słupsku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych określone zadaniami: Zadanie nr 1 - Renowacja elewacji licowanej z cegły pełnej budynku głównego Zakres prac przewiduje: a) uzupełnienie ubytków ściany w poziomie przyziemia (od ziemi do wys. 220 cm) elementami w kształcie jak istniejące kształtki ceramiczne, b) wymienienie uszkodzonych kształtek i cegły lica elewacji na nowe o tym samym kształcie, wielkości i o zbliżonej kolorystyce, c) zabezpieczenie powierzchni środkami hydrofobowymi, d) usunięcie betonowej opaski wokół budynku i uzupełnienie kruszywem kamiennym o granulacji od 5-8 mm Zadanie nr 2 - Malowanie elewacji części murowanej hali sportowej przy ul. Rybackiej w Słupsku w zakresie: a) usunięcie łuszczącej się farby emulsyjnej na ścianach elewacji, b) uzupełnienie ubytków tynków i wyrównanie powierzchni poprzez wykonanie przecierki zaprawą, c) wykucie drzwi w ścianie podłużnej tylnej i zamurowanie otworu, d) izolacja podłoża preparatem typu UNI-GRUNT lub podobnym, e) Malowanie dwukrotne ścian farbami sylikonowymi w kolorze zielonym Szczegółowy zakres prac jest określony w przedmiarach robót, stanowiących załączniki do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.31.00 - Roboty renowacyjne 45.44.21.10 - Malowanie budynków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Oferta ma być sporządzona na druku OFERTA - dołączonym do SIWZ. 2. Do oferty należy dołączyć dokumenty wymagane postanowieniami pkt. IV. 3. Kopie dokumentów muszą być potwierdzone przez Wykonawcę. 4. Ofertę złożyć w zamkniętej kopercie zaadresowanej na adres Zamawiającego z napisem: Roboty remontowe elewacyjne.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca składa następujące dokumenty i oświadczenia: a) wypełniony formularz oferty b) kosztorysy ofertowe wykonane na podstawie przedmiarów robót - zał. nr 1 c) oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 oraz spełnia warunki określone w art. 22 ustawy pzp na druku - zał. nr 2 d) dokument dopuszczający do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem tj. wypis z rejestru sądowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - zał. nr 3 f) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - zał. nr 4 g) aktualne zaświadczenie właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - zał. nr 5 h) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 3 lat odpowiadających swoim zakresem robót zbliżoną do przedmiotu zamówienia wraz z potwierdzeniem, że roboty budowlane wskazane w wykazie wykonane zostały należycie - zał. nr 6.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp1slupsk.cba.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zamawiającego.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2009 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat Zamawiającego.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Dostawa ładowarki teleskopowej w ramach zadania "Budowa instalacji do fermentacji odpadów ulegających biodegradacji w Instalacji Komunalnej w Bierkowie".
- PODN.ZP.321.8.2025 Przeprowadzenie szkolenia "Dyfuzja innowacji. Myślenie krytyczne"
- Dostawa mebli i wyposażenia na potrzeby Uniwersytetu Pomorskiego w Słupsku
- Roboty budowlane w przychodniach SPMZOZ w Słupsku
- Dostawa urządzenia sprzątającego wielofunkcyjnego w ramach zadania "Budowa instalacji do fermentacji odpadów ulegających biodegradacji w Instalacji Komunalnej w Bierkowie".
- Organizacja i prowadzenie w sezonie letnim strzeżonego przez ratowników wodnych kąpieliska na terenie Parku im. Józefa Trendla przy ul. Arciszewskiego w Słupsku" - 2025
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja obiektu -prace remontowe poszycia dachowego, instalacyjne, roboty towarzyszące w budynku HNT, w Górnośląskim Centrum Edukacyjnym w Gliwicach"
- Modernizacja budynków mieszkalnych przy ul. Dolnej 35 i ul. Dolnej 37 oficyna w Warszawie w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej.
- Termomodernizacja oraz przebudowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Mysłowicach przy ul. Bytomskiej 27a
- Termomodernizacja, remont dachu oraz kominów budynku mieszkalnego wielorodzinnego, położonego w Trzebiatowie przy ul. Długiej 7, wraz z robotami towarzyszącymi.
- "REMONT POMIESZCZEŃ RESTAURACJI, SANITARIATÓW ORAZ PRZYNALEŻNYCH LOKALI"
- Remont i przebudowa w zakresie ocieplenia budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Miliczu
więcej: Malowanie budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.