To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-08-12
Warszawa: DOSTAWA MEBLI BIUROWYCH NA POTRZEBY MAZOWIECKIEGO ODDZIAŁU REGIONALNEGO I 35 BIUR POWIATOWYCH ARIMR
Numer ogłoszenia: 179903 - 2016; data zamieszczenia: 12.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 120891 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa - Mazowiecki Oddział Regionalny, Al. Jana Pawła II 70, 00-175 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5365705-06, faks 22 8602842.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Agencja wykonawcza.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MEBLI BIUROWYCH NA POTRZEBY MAZOWIECKIEGO ODDZIAŁU REGIONALNEGO I 35 BIUR POWIATOWYCH ARIMR.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych mebli biurowych na potrzeby Mazowieckiego Oddziału Regionalnego oraz 35 Biur Powiatowych ARiMR rozmieszczonych na terenie województwa mazowieckiego: 1) Krzesło obrotowe typu /Bravo/ lub równoważne - 182 szt., 2)Krzesło typu /ISO/ lub równoważne - 65 szt., 3) Kontenerek jezdny - 140 szt., 4) Stolik okolicznościowy kwadratowy - 14 szt., 5) Szafa aktowa zamykana (6 przestrzeni segregatorowych) - 56 szt., 6) Szafa aktowa zamykana niska - 43 szt., 7) Szafa metalowa - 77 szt., 8) Regały metalowe magazynowo-archiwalne - 34 szt. Szczegółowy opis mebli zawarty został w rozdziale III SIWZ. 1. W tabeli w rozdziale III SIWZ Zamawiający przedstawił parametry, jakie powinny spełniać oferowane produkty. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, tzn. na produkty o innych nazwach niż podane w Tabeli poz. 1 -2 oraz poz. 5- 6 (dotyczy zamka do drzwi). Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt o parametrach i standardach jakościowych takich samych bądź lepszych w stosunku do produktu oryginalnego. 2. W przypadku kiedy parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne bądź użytkowe oferowanych przez Wykonawcę produktów będą mniej korzystne niż opisane w Tabeli, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona z postępowania. 3. Wykonawca dostarczy meble na własny koszt i ryzyko do jednostek Mazowieckiego Oddziału Regionalnego ARiMR wskazanych w Załączniku nr 2 do umowy, stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ oraz dokona rozładunku w miejsce wskazane przez Kierownika danego Biura Powiatowego lub wyznaczonego w umowie do koordynacji i uzgodnień pracownika Zamawiającego. 4. Wykonawca dostarczy meble w następującej postaci: a) Krzesła obrotowe (poz. 1 tabeli), stoliki okolicznościowe (poz. 4 tabeli), regały metalowe (poz. 8 tabeli) - w postaci rozłożonej, w zbiorczych opakowaniach, których zawartością będzie pełny zestaw elementów niezbędnych do złożenia danego mebla w całość, b) Pozostałe meble (poz. 2, 3, 5-7 tabeli) - w postaci złożonej (zmontowane), zabezpieczone przed uszkodzeniami podczas rozładunku i przenoszenia. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia mebli na miejscu w jednostkach Zamawiającego w godzinach pracy Zamawiającego - tj.: 7.30 - 15.30. 5. Dostarczenie oraz wniesienie mebli do wskazanych pomieszczeń, ewentualny montaż na miejscu dotyczący mebli, o których mowa w ust. 4 lit. b, odbędzie się na koszt i ryzyko Wykonawcy. 6. Sposób transportu oraz opakowanie mebli muszą zapewnić zabezpieczenie przed uszkodzeniami. Za szkody powstałe z winy nienależytego opakowania oraz/lub transportu oraz/lub uszkodzeń podczas montażu mebli, o których mowa w ust. 4 lit. b, odpowiedzialność ponosi Wykonawca. 7. Wykonawca zaznaczy na każdym opakowaniu rodzaj mebla. 8. Meble muszą być fabrycznie nowe i nie mogą nosić śladów uszkodzeń i uprzedniego używania oraz muszą być objęte minimum 36 miesięczną gwarancją. 9. Szczegółowy opis realizacji zamówienia znajduje się we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.08.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 6.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ZAOPATRZENIA SZKÓŁ "CEZAS" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ZAOPATRZENIA SZKÓŁ "CEZAS" SP. Z O.O.
- PRZEDSIĘBIORSTWO ZAOPATRZENIA SZKÓŁ CEZAS Sp. z o. o., Al. Solidarności 15, 15-751 Białystok, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 162520,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 180637,80
Oferta z najniższą ceną: 180637,80 / Oferta z najwyższą ceną: 431217,09
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizacja suwnicy o udźwigu Q=4,5 T
- Prowadzenie ochrony mostu na rz. Wisła w m. Warszawa w ciągu drogi ekspresowej S2
- "Rozbudowa DW 805 polegająca na rozbiórce istniejącego przepustu w miejscowości Pogorzel w km 8+641 i budowie nowego obiektu przepustu wraz z dojazdami w niezbędnym zakresie" - nr postępowania 279/24
- Wykonanie robót drogowych w zakresie remontów uszkodzonych nawierzchni wewnętrznych ciągów komunikacyjnych i ich oznakowania oraz wykonanie nowych obiektów drogowych i utwardzeń (...)
- Usługa prania bielizny pościelowej, ręczników, ścierek, obrusów, narzut, koców, kołder, poduszek, dywaników, pokrowców w Domu Studenta Nr 7 Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Sulimy 4 w Warszawie
- Usługa dzierżawy dystrybutorów wody dla Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie przez okres 24-ch miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem foteli biurowych
- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia meblowego i aranżacyjnego typowego w budynku Młyna w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Rewitalizacja Młynów Rothera na Wyspie Młyńskiej w Bydgoszczy" - Etap 1B
- Dostawa oraz montaż mebli biurowych do pomieszczeń Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
- TPm-124/24 Wykonanie, dostawa wraz z wniesieniem oraz montażem mebli biurowych wykonanych z płyty meblowej dla Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
- D/86/2024 Zakup mebli na potrzeby różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego
- Zakup i dostawa mebli biurowych i krzeseł dla SP ZOZ MSWiA w Koszalinie
więcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.