Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-09-06
Opole: Podziały geodezyjne - 5 zadań częściowych. Postępowanie nr OP.SOP.ZP.016.II.106.2013.U.
Numer ogłoszenia: 179913 - 2013; data zamieszczenia: 06.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Opolu , ul. 1 Maja 6, 45-068 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4000900, faks 077 4000951.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Podziały geodezyjne - 5 zadań częściowych. Postępowanie nr OP.SOP.ZP.016.II.106.2013.U..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie częściowe nr 1: Połączenie działek nr 7/21 o pow. 0,3098 ha i nr 7/34 o pow. 0,2551 ha obręb Łubie, gmina Zbrosławice, pow. tarnogórski, woj. śląskie użytkowanych jako ogródki przydomowe i ponowny ich podział zgodnie ze stanem faktycznym użytkowania wraz z ewentualnym przeprowadzeniem postępowania rozgraniczeniowego. Zadanie częściowe nr 2: Podział rolny działki nr 137/6 ark. mapy 2 położonej w obrębie Kalinów, gmina Strzelce Opolskie, powiat strzelecki, woj. opolskie na trzy działki o pow ok. 0,58 ha, 0,80 ha, 10,3486 ha. Zadanie częściowe nr 3: Okazanie granic nieruchomości będącej w zasobie Agencji, tj. działki nr 513/13 k.m. 6 o powierzchni 1,5493 ha, położonej w obrębie Januszkowice, gmina Zdzieszowice od strony działek 515/3, 514/1, 513/9 zgodnie z załącznikiem graficznym wraz z ewentualnym przeprowadzeniem postępowania rozgraniczeniowego. Zadanie częściowe nr 4: Podział działki 710 KM 5 o pow. 0,2900 ha obręb Myszków, gmina Myszków, powiat Myszków, woj. śląskie KW CZ1M/00054895/5 oraz działki 470 KM 5 o pow. 4,5600 ha obręb Kijów, gmina Kruszyna, powiat Częstochowa, woj. śląskie KW CZ1C/00147921/6 poprzez wydzielenie z przedmiotowych działek cieków wodnych w uzgodnieniu z Regionalnym Zarządem Gospodarki Wodnej w Poznaniu wraz z przeprowadzeniem ewentualnej procedury rozgraniczeniowej. Zadanie częściowe nr 5: Podział działek 12/1, 12/2, 8 KM PGR o łącznej pow. 9,1400 ha obręb Lisów, gmina Herby, powiat lubliniecki, woj. śląskie poprzez wydzielenie z przedmiotowych działek części przeznaczonych zgodnie mpzp pod drogę krajową Nr 46..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1) Dysponuje, co najmniej jedną osobą posiadającą wymagane uprawnienia w zakresie II geodezji.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Zaleca się również załączenie kopii dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień zawodowych w zakresie II geodezji
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana zawartej umowy oraz warunki tej zmiany. 1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Dopuszcza się zamianę umownego terminu, pod warunkiem, że wystąpią: 1) czynniki zewnętrzne niezależne od Zamawiającego i Wykonawcy, które nie pozwolą na prawidłowe i terminowe wykonanie zamówienia, (np. zdarzenia losowe, czynniki atmosferyczne). 2) wystąpiła konieczność przeprowadzenia rozgraniczenia, 3) nastąpiła zmiana miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego bądź studium, 4) przekazanie nieruchomości lub jej części (działki) na rzecz instytucji samorządowych lub innych. 5) przedłużające się procedury administracyjne, 6) zaistnieje potrzeba przeprowadzenia robót dodatkowych, wyłącznie na czas ich prowadzenia jeżeli nie jest możliwe ich przeprowadzenie jednoczenie z zadaniem podstawowym. 7) w przypadku przedłużającej się procedury w związku uzyskaniem decyzji dot. podziału nie jest możliwe wykonanie przedmiotu zamówienia w terminie. 3. Dopuszcza się zamianę osób odpowiedzialnych za wykonanie Zamówienia, pod warunkiem, że wystąpią następujące przypadki: 1) śmierć, choroba lub inne zdarzenie losowe, 2) nie wywiązywania się osób z obowiązków wynikających z umowy, 3) rezygnacja tych osób z wykonywania swoich obowiązków, - wprowadzona zmiana nie może skutkować zmianą Wykonawcy zamówienia. 4. Dopuszcza się zmianę umownego wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany podatku od towarów i usług (VAT). 5. Dopuszcza się zamianę pozostałych zapisów umowy, pod warunkiem, że: 1) wystąpi konieczności wyłączenia działek z umowy, których podział z przyczyn nie dających się przewidzieć nie jest możliwy do wykonania w zakresie zawartym w SIWZ. 2) z powodu działania osób trzecich, wykonanie prac będzie niemożliwe, a działania te nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, 3) realizacja części przedmiotu zamówienia z przyczyn o obiektywnym charakterze nie jest możliwa do wykonania, 4) zmiana treści umowy jest korzystna dla zamawiającego, 6. Przewiduje się możliwość rezygnacji z części umownych prac w sytuacji gdy zmiany te będą korzystne dla zamawiającego. 7. O wystąpieniu okoliczności, które mogą mieć wpływ na zmiany wprowadzane w umowie Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie poinformować pisemnie Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Opolu
ul. 1 Maja 6, 45-068 Opole
pokój nr 33.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.09.2013 godzina 09:45, miejsce: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Opolu ul. 1 Maja 6, 45-068 Opole pokój nr 33.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie częściowe nr 1: Połączenie działek nr 7/21 o pow. 0,3098 ha i nr 7/34 o pow. 0,2551 ha obręb Łubie, gmina Zbrosławice, pow. tarnogórski, woj. śląskie użytkowanych jako ogródki przydomowe i ponowny ich podział zgodnie ze stanem faktycznym użytkowania wraz z ewentualnym przeprowadzeniem postępowania rozgraniczeniowego..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie częściowe nr 1: Połączenie działek nr 7/21 o pow. 0,3098 ha i nr 7/34 o pow. 0,2551 ha obręb Łubie, gmina Zbrosławice, pow. tarnogórski, woj. śląskie użytkowanych jako ogródki przydomowe i ponowny ich podział zgodnie ze stanem faktycznym użytkowania wraz z ewentualnym przeprowadzeniem postępowania rozgraniczeniowego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie częściowe nr 2: Podział rolny działki nr 137/6 ark. mapy 2 położonej w obrębie Kalinów, gmina Strzelce Opolskie, powiat strzelecki, woj. opolskie na trzy działki o pow ok. 0,58 ha, 0,80 ha, 10,3486 ha..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie częściowe nr 2: Podział rolny działki nr 137/6 ark. mapy 2 położonej w obrębie Kalinów, gmina Strzelce Opolskie, powiat strzelecki, woj. opolskie na trzy działki o pow ok. 0,58 ha, 0,80 ha, 10,3486 ha..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie częściowe nr 3: Okazanie granic nieruchomości będącej w zasobie Agencji, tj. działki nr 513/13 k.m. 6 o powierzchni 1,5493 ha, położonej w obrębie Januszkowice, gmina Zdzieszowice od strony działek 515/3, 514/1, 513/9 zgodnie z załącznikiem graficznym wraz z ewentualnym przeprowadzeniem postępowania rozgraniczeniowego..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie częściowe nr 3: Okazanie granic nieruchomości będącej w zasobie Agencji, tj. działki nr 513/13 k.m. 6 o powierzchni 1,5493 ha, położonej w obrębie Januszkowice, gmina Zdzieszowice od strony działek 515/3, 514/1, 513/9 zgodnie z załącznikiem graficznym wraz z ewentualnym przeprowadzeniem postępowania rozgraniczeniowego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie częściowe nr 4: Podział działki 710 KM 5 o pow. 0,2900 ha obręb Myszków, gmina Myszków, powiat Myszków, woj. śląskie KW CZ1M/00054895/5 oraz działki 470 KM 5 o pow. 4,5600 ha obręb Kijów, gmina Kruszyna, powiat Częstochowa, woj. śląskie KW CZ1C/00147921/6 poprzez wydzielenie z przedmiotowych działek cieków wodnych w uzgodnieniu z Regionalnym Zarządem Gospodarki Wodnej w Poznaniu wraz z przeprowadzeniem ewentualnej procedury rozgraniczeniowej..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie częściowe nr 4: Podział działki 710 KM 5 o pow. 0,2900 ha obręb Myszków, gmina Myszków, powiat Myszków, woj. śląskie KW CZ1M/00054895/5 oraz działki 470 KM 5 o pow. 4,5600 ha obręb Kijów, gmina Kruszyna, powiat Częstochowa, woj. śląskie KW CZ1C/00147921/6 poprzez wydzielenie z przedmiotowych działek cieków wodnych w uzgodnieniu z Regionalnym Zarządem Gospodarki Wodnej w Poznaniu wraz z przeprowadzeniem ewentualnej procedury rozgraniczeniowej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie częściowe nr 5: Podział działek 12/1, 12/2, 8 KM PGR o łącznej pow. 9,1400 ha obręb Lisów, gmina Herby, powiat lubliniecki, woj. śląskie poprzez wydzielenie z przedmiotowych działek części przeznaczonych zgodnie mpzp pod drogę krajową Nr 46..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie częściowe nr 5: Podział działek 12/1, 12/2, 8 KM PGR o łącznej pow. 9,1400 ha obręb Lisów, gmina Herby, powiat lubliniecki, woj. śląskie poprzez wydzielenie z przedmiotowych działek części przeznaczonych zgodnie mpzp pod drogę krajową Nr 46..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- TP.D.AS.70.24 Zakup wraz z dostawą produktów leczniczych
- Dostawy pieczywa i bułki tartej
- Świadczenie usługi w zakresie ochrony budynków i urządzeń dot. nieruchomości położonej w miejscowości Opole, obręb Zakrzów, woj. opolskie, przy ul. Michała Korneckiego 140, z możliwością wznowienia.
- Zakup i dostawa osprzętu do zabiegów krioablacji guzów nerek przy wykorzystaniu ciekłego azotu wraz z użyczeniem konsoli na bieżące potrzeby Oddziału Urologii USK W Opolu.
- Naprawa aparatu RTG Optima XR 240 firmy GE - wymiana detektora 10 cmx12cm.
- Świadczenie usług sprzątania na potrzeby Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Opolu.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dokumentacja projektowo-kosztorysowa na modernizację systemów ogrzewania w budynkach przy ul. Lubicka 34, Lubicka 36, Lubicka 38 oficyna, Lubicka 45 oraz Chłopickiego 2 w Toruniu
- Dokumentacja projektowo-kosztorysowa na modernizację systemów ogrzewania w budynkach przy ul. Antczaka 43, Antczaka 45, Klonowica 19/Bydgoska 60, Klonowica 27 oraz Piaskowa 9 w Toruniu.
- Dokumentacja projektowo-kosztorysowa na modernizację systemów ogrzewania w budynkach przy ul. Batorego 26, Grudziądzka 72, Sobieskiego 52, Sobieskiego 52 oficyna, Olbrachta 7 w Toruniu.
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy ulicy Olchowej w Ostrowie Wielkopolskim
- 2- Opracowanie dokumentacji technicznej wyposażenia bud. mieszkalnych w inst. gazową wraz z inst. w częściach wspólnych, wewn. instalacją w lok. na potrzeby CO, CW oraz innych dla 4 nieruchomości
- Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa, zmiana sposobu użytkowania i termomodernizacja budynku dawnego gimnazjum wraz z łącznikiem i zagospodarowaniem terenu w formule zaprojektuj i wybuduj
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.