eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łaziska Górne › Sprawowanie nadzoru inwestorskiego przy podnoszeniu wałów wraz z ich rekultywacją na składowisku odpadów komunalnych przy ul. Łazy w Łaziskach Górnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-05

Łaziska Górne: Sprawowanie nadzoru inwestorskiego przy podnoszeniu wałów wraz z ich rekultywacją na składowisku odpadów komunalnych przy ul. Łazy w Łaziskach Górnych
Numer ogłoszenia: 179940 - 2009; data zamieszczenia: 05.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. , ul. Energetyków 5, 43-170 Łaziska Górne, woj. śląskie, tel. 032 2241088, 2241452, faks 032 2241420.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkim-laziska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego ze 100% udziałem gminy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprawowanie nadzoru inwestorskiego przy podnoszeniu wałów wraz z ich rekultywacją na składowisku odpadów komunalnych przy ul. Łazy w Łaziskach Górnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem Zamówienia jest: Sprawowanie nadzoru inwestorskiego przy podniesieniu wałów wraz z ich rekultywacją na składowisku odpadów komunalnych przy ul. Łazy w Łaziskach Górnych - I etap zgodnie z projektem opracowanym przez Przedsiębiorstwo Ekologiczne EKOINŻYNIERIA z Zabrza. KOD CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego 2.Zakres wykonywanych czynności: 1.Czuwanie nad prawidłową realizacją umowy zawartej z Wykonawcą. 2.Informowanie inwestora o wszystkich istotnych sprawach, a zwłaszcza o dostrzeżonych uchybieniach w re-alizacji robót budowlanych. 3.Pełny zakres czynności określonych w odnośnych przepisach ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (Dz. U. Nr 156 z 2006 r. poz. 1118 z późniejszymi zmianami). 4.Kontrola ilości i wartości wykonanych robót przed odbiorem. 5.Kontrola prawidłowości zafakturowania wykonanych robót. 6.Uczestniczenie w czynnościach odbioru. 7.Kontrola prawidłowości usunięcia wad w okresie gwarancji. 8.Rozliczenie rzeczowo - finansowe inwestycji po jej zakończeniu. 9.Przygotowanie wymaganych dokumentów do przekazania inwestycji do użytkowania. 3.Charakterystyka budowy: Kubatura robót ziemnych: 7060,0 m3 Ilość ziemi do dostarczenia: 2700,0 m3 Powierzchnia skarp: 3800,0 m2 Rów opaskowy A: 113,5 mb Rów opaskowy B: 153,5 mb Wylot W do rowu: 11,5 mb A. Kształtowanie wału z odpadów do rzędnej 302,00 m npm: W pierwszej kolejności należy przystąpić do wyrównania powierzchni eksploatowanej kwatery składowiska (4274 m2)- wykonać niwelację do rzędnej 300,00 m npm. Kształtowanie składowiska przewidziano za pomocą przemieszczenia odpadów zdeponowanych oraz dowożonych na składowisko. Skarpy wykonać o nachyleniu 1:2,5. Po wykonaniu niwelacji należy wykonać wał z odpadów do rzędnej 302,00 m npm o następującym nachyleniu skarp: - skarpy zewnętrzne: 1:2,5 - skarpy wewnętrzne: 1:1. Po wykonaniu wału, na jego zewnętrznej skarpie należy wykonać warstwę rekultywacyjną grubości 70 cm. Warstwa ta składa się z warstwy podglebia gr. 50 cm oraz humusu gr. 20 cm. Po wykonaniu humusowania skarpę należy obsiać trawą. B. Budowa rowów opaskowych i wylotu do rowu: Rowy opaskowe należy wykonać z głębokich betonowych korytek ściekowych o szer. 60 cm. Korytka posadowić należy na warstwie mechanicznie zagęszczonego żwiru drobnoziarnistego gr. 15 cm i podsypce piaskowej gr. 10cm. Połączenie korytek z skarpą wykonać przy pomocy zagęszczonej mechanicznie ziemi obsianej trawą. Wylot W wykonać z takich samych korytek betonowych jak rowy opaskowe lecz posadowionych na ławie betonowej gr. 20cm i podsypce cementowo-piaskowej gr. 10 cm. 4.Wymagania jakościowe: Roboty należy prowadzić zgodnie z : - ustawą z 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. Nr 156 z 2006 r. poz. 1118 z późniejszymi zmianami), - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonaniu robót budowlano-montażowych i rozbiórkowych ( Dz.U. z 2003 r. nr 47, poz.401), - dokumentacją projektową, - obowiązującymi Polskimi Normami, zasadami wiedzy technicznej, pod nadzorem autorskim oraz przedstawiciela lub dysponenta istniejących sieci pod i nadziemnych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki i wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.), tj.: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych; Ocena spełnienia ww. warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formuła spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności objętej przedmiotem zmówienia Wykonawca winien załączyć do oferty aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie dokumenty muszą być złożone osobno przez każdego Wykonawców. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast powyższego dokumentu wykonawca składa odpowiednie dokumenty, o których mowa w §2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane z dnia 19 maja 2006r.W/w dokument powinien być złożony w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 2.W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca winien załączyć do oferty Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu przygotowane zgodnie z załącznikiem do specyfikacji. W przypadku złożenia oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć jeden dokument oświadczenia, podpisany przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub podpisany przez osobę posiadającą umocowanie do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W/w dokument powinien być złożony w formie oryginału. 3.W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca winien załączyć do oferty Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania przygotowane zgodnie z załącznikiem do specyfikacji. W przypadku złożenia oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, powyższy dokument oświadczenia, każdy z wykonawców winien podpisać osobno i załączyć do oferty. W/w dokument powinien być złożony w formie oryginału. 4.Wykonawca winien dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca winien dysponować osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia. W celu potwierdzenia, że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia winien wykazać w ofercie, iż dysponuje przynajmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych bez ograniczeń, a także, że dysponuje przynajmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami o specjalności drogowej. W celu potwierdzenia powyższego warunku udziału w postępowaniu wykonawca winien złączyć do oferty zgodnie z załącznikiem do specyfikacji Do wyżej wymienionego wykazu, należy dołączyć odpowiednie aktualne na dzień składania ofert dokumenty, pochodzące od wskazanych osób, potwierdzające nadanie wymaganych uprawnień oraz aktualne na dzień składania ofert zaświadczenia tych osób o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego. Jeżeli w wykazie, o którym mowa wykonawca wskazał osoby , którymi będzie dysponował z innych podmiotów załącza pisemne zobowiązanie o udostępnieniu tych osób. Dokumenty te mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia powyższy warunek Wykonawcy mogą spełnić łącznie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgkim-laziska.ol.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego- Biuro Obsługi Klienta od 7:00 do 14:00 (cena 10 zł), bądź za zaliczeniem pocztowym. Wnioski o przesłanie specyfikacji kierować pod nr faxu: 032- 2241 420.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.06.2009 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego- pokój Sekretariat..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.