Ogłoszenie z dnia 2016-08-12
Garwolin: Usługa objęcia nadzorem autorskim modułów oprogramowania aplikacyjnego INFOMEDICA/AMMS
Numer ogłoszenia: 179965 - 2016; data zamieszczenia: 12.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Lubelska 50, 08-400 Garwolin, woj. mazowieckie, tel. 25 6844700 w.619; 684 37 08, faks 25 6844700 w.619; 684 37 08.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa objęcia nadzorem autorskim modułów oprogramowania aplikacyjnego INFOMEDICA/AMMS.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszej Umowy jest objęcie nadzorem autorskim, w zakresie wskazanym w poniżej modułów oprogramowania aplikacyjnego INFOMEDICA AMMS wymienionych w Załączniku nr 1 do Umowy (dalej Oprogramowanie Aplikacyjne). Zobowiązania Wykonawcy 1)W ramach nadzoru autorskiego, o którym mowa powyżej Wykonawca zapewnia: a)udostępnienie poprawek do Oprogramowania Aplikacyjnego, w przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego błędu Oprogramowania Aplikacyjnego (tzn. nie spowodowanego przez Zamawiającego powtarzalnego działania Oprogramowania Aplikacyjnego, w tym samym miejscu programu, prowadzącego w każdym przypadku do otrzymania błędnych wyników jego działania) i)w przypadku tzw. błędu krytycznego, tj. takiego, który uniemożliwia użytkowanie Oprogramowania Aplikacyjnego (w zakresie jego podstawowej funkcjonalności wskazanej w dokumentacji użytkownika) i prowadzi do zatrzymania jego eksploatacji, utraty danych lub naruszenia ich spójności, w wyniku których niemożliwe jest prowadzenie działalności z użyciem Oprogramowania Aplikacyjnego: (1)czas reakcji Wykonawcy na zgłoszenie Zamawiającego (tj. czas od otrzymania zgłoszenia do chwili podjęcia przez Wykonawcę czynności zmierzających do naprawy zgłoszonego błędu krytycznego) wynosi 1 dzień roboczy; (2)czas dokonania i udostępnienia Zamawiającemu odpowiednich korekt Oprogramowania Aplikacyjnego wyniesie do 3 dni roboczych od chwili rozpoczęcia czynności serwisowych; (3)w przypadku wystąpienia błędu krytycznego Wykonawca może wprowadzić tzw. rozwiązanie tymczasowe, doraźnie rozwiązujące problem błędu krytycznego; w takim przypadku dalsza obsługa usunięcia dotychczasowego błędu krytycznego będzie traktowana jako błąd zwykły; ii)w pozostałych przypadkach: (1)czas reakcji Wykonawcy na zgłoszenie Zamawiającego (tj. czas od otrzymania zgłoszenia do chwili podjęcia przez Wykonawcę czynności zmierzających do naprawy zgłoszonego błędu zwykłego) wynosi do 15 dni roboczych; (2)czas dokonania i udostępnienia Zamawiającemu odpowiednich korekt Oprogramowania Aplikacyjnego wyniesie do 60 dni roboczych od chwili rozpoczęcia czynności serwisowych; iii)w wyjątkowych wypadkach, za zgodą Zamawiającego, czas dokonania korekt będzie uzgodniony pomiędzy Wykonawcą i Zamawiającym; iv)Wykonawca wymaga udostępnienia przez Zamawiającego zdalnego dostępu do baz danych i Oprogramowania Aplikacyjnego. Zasady zdalnego dostępu określa Załącznik nr 4 do Umowy v)zgłoszenie błędu przez Zamawiającego odbywać się będzie poprzez witrynę internetową Centralnego Help-Desku Wykonawcy, w razie trudności z rejestracją zgłoszenia na ww witrynie internetowej, Zamawiający może dokonać zgłoszenia telefonicznie pod numerem telefonu: (1) serwis InfoMedica część biała (medyczna) (2) serwis InfoMedica część szara (administracyjna) lub pisemnie na formularzu przesyłanym za pomocą poczty elektronicznej, opcjonalnie faksem, wzór formularza stanowi Załącznik nr 2 do Umowy; wypełnienie jednego formularza może dotyczyć tylko jednego rodzaju problemu występującego w konkretnym module; (1)w przypadku, gdy formularz zgłoszenia błędu zostanie przyjęty przez Wykonawcę: (a)w godzinach pomiędzy 16.00 a 24.00 dnia roboczego - traktowany jest jak przyjęty o godz. 8.00 następnego dnia roboczego; (b)w godzinach pomiędzy 0.00 a 8.00 dnia roboczego - traktowany jest jak przyjęty o godz. 8.00 danego dnia roboczego; (c)w dniu ustawowo lub dodatkowo wolnym od pracy - traktowany jest jak przyjęty o godz. 8.00 najbliższego dnia roboczego; b)wprowadzanie zmian w Oprogramowaniu Aplikacyjnym w zakresie dotyczącym istniejących funkcjonalności, objętych niniejszą Umową, w zakresie wymaganym zmianami powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub przepisów prawa wewnętrznie obowiązujących wydanych na podstawie delegacji ustawowej, z zastrzeżeniem, że Wykonawca zobowiązany jest do: i)przekazania Zamawiającemu informacji o nowych wersjach Oprogramowania Aplikacyjnego, ukazujących się do czterech (4) razy w roku, co odbywać się będzie poprzez wysłanie pocztą elektroniczną na adres e-mail Zamawiającego wskazany w Załączniku nr 3 do umowy (Informacje o Zamawiającym) opublikowanie odpowiedniego komunikatu na witrynie Centralnego Help-Desku; ii)udostępniania uaktualnień Oprogramowania Aplikacyjnego (nowych wersji Oprogramowania Aplikacyjnego), c)możliwość pisemnego zgłoszenia uwag i propozycji modyfikacji Oprogramowania Aplikacyjnego poprzez witrynę Centralnego Help- Desku, lub na formularzu, którego wzór stanowi Załącznik nr 2 do Umowy; zgłoszenia takie wynikają z zobowiązania Wykonawcy do dokonywania rozwoju Oprogramowania Aplikacyjnego, o którym mowa w punkcie poprzedzającym, będą one rozpatrywane w czasie prac analitycznych przy rozwoju Oprogramowania Aplikacyjnego; d)gotowość przyjmowania i rozpatrywania indywidualnych żądań zmian (tj. modyfikacji płatnych) Oprogramowania Aplikacyjnego objętego niniejszą Umową (propozycji jego udoskonaleń, modyfikacji i rozwoju), oraz zmian w Oprogramowaniu Aplikacyjnym w odniesieniu do dodania nowej funkcjonalności, w zakresie wymaganym zmianami powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub przepisów prawa wewnętrznie obowiązujących, wydanych na podstawie delegacji ustawowej, przy czym realizacja powyższych żądań nie będzie wchodziła w zakres niniejszej Umowy; zgłoszenia żądania zmiany należy dokonywać poprzez witrynę Centralnego Help-Desku lub na formularzu, którego wzór stanowi Załącznik nr 2 do Umowy, z zastrzeżeniem, że zasady realizacji zgłoszonych żądań będą każdorazowo uzgadniane pomiędzy Wykonawcą i Zamawiającym..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.07.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ASSECO POLAND S.A., ul. Olchowa 14, Rzeszów, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 174796,75 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 187156,80
Oferta z najniższą ceną: 187156,80 / Oferta z najwyższą ceną: 187156,80
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotowa usługa może być świadczona tylko przez jednego Wykonawcę, który jest producentem wskazanego uprzednio oprogramowania. Toteż została spełniona przesłanka udzielenia zamówienia w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 b u Pzp, tj. z przyczyn związanych z ochroną praw wyłącznych, wynikających z odrębnych przepisów: Ustawy z dnia 04 lutego 1994r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Art. 17 tej ustawy wskazuje na zakres autorskich praw majątkowych do utworu. Utworem podlegającym ochronie w rozumieniu ustawy jest m. in. program komputerowy. Tylko Producent systemu, Firma ASSECO POLAND S. A., zgodnie z Ustawą o prawie autorskim i prawach pokrewnych, jest właścicielem majątkowych praw autorskich do oprogramowania. Jest jedynym podmiotem mającym dostęp do kodu źródłowego tego oprogramowania. W związku z czym usługi wymagające dostępu do kodu źródłowego, takie jak aktualizacja oprogramowania (zmiany funkcjonalności, interfejsu graficznego, itp.) i nadzór autorski nad oprogramowaniem (dostosowanie oprogramowania do zmian przepisów prawa, usuwanie błędów) oraz udzielenie licencji na korzystanie z poszczególnych modułów tego systemu mogą być wykonywane wyłącznie przez Wykonawcę Asseco Poland S. A.
INNE PRZETARGI Z GARWOLINA
- Rozbiórka istniejącego i budowa nowego mostu nr JNI 1001836 na rzece Wilga w miejscowości Miastków Kościelny w km 0+288 drogi powiatowej nr 1337W Miastków Kościelny - Ryczyska -Gózdek wraz z dojazdami
- Budowa Publicznego Żłobka "Garwoliński Świat Malucha" oraz Publicznego Przedszkola nr 2 "Akademia Pana Kleksa".
- Rewitalizacja zabytkowego budynku koszarowego /tzw. Starej pralni/ - Etap I.
więcej: przetargi w Garwolinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nadzór autorski i serwis oprogramowania aplikacyjnego AMMS/InfoMedica Plus.
- Świadczenie usługi serwisu sytemu informatycznego AMMS/ InfoMedica będącego w posiadaniu Beskidzkiego Centrum Onkologii - Szpitala Miejskiego im. Jana Pawła II w Bielsku - Białe
- Odnowienie licencji na oprogramowanie DesktopCentral do zdalnej administracji komputerami Szpitala oraz realizacji polityki zabezpieczeń
- Usługa serwisu pogwarancyjnego, wsparcia technicznego i bieżącej konserwacji posiadanego i wdrożonego systemu informatycznego mMedica wraz z e-Rejestracją na potrzeby Katowickiego Centrum Onkologii
- Nadzór autorski, serwis oprogramowania systemów informatycznych Infomedica/AMMS.
- Świadczenie usług wsparcia technicznego dla Systemu Wymiany Plików SWP
więcej: Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.