Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-16
Pruszków: Sprawowanie nadzoru inwestroskiego nad przebudową budynku Międzyszkolnego Ośrodka Sportu.
Numer ogłoszenia: 179985 - 2009; data zamieszczenia: 16.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Pruszkowskiego , ul. Drzymały 30, 05-800 Pruszków, woj. mazowieckie, tel. 022 7381400, faks 022 7381407.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pruszkow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprawowanie nadzoru inwestroskiego nad przebudową budynku Międzyszkolnego Ośrodka Sportu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad przebudową hali Międzyszkolnego Ośrodka Sportu, w niżej wymienionym zakresie: - czynności określonych w przepisach ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t. j. Dz. U. z 2006, Nr 156 poz. 1118 z późniejszymi zmianami), a w szczególności: W trakcie realizacji robót: 1.Przekazanie wykonawcy robót dokumentacji projektowej, wprowadzenie na teren budowy. 2.Sprawowanie kontroli zgodności realizowania robót z dokumentację projektową, obowiązującymi przepisami, Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej. 3.Sprawdzanie jakości wykonanych robót, wbudowanych wyrobów a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów wadliwych, niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie. 4.Kontrola i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu. 5.Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót, bieżące kontrolowanie rozliczenia budowy, 6.Wskazywanie wad dokumentacji projektowej oraz egzekwowanie ich usunięcia. 7.Sprawowanie kontroli nad nadzorem autorskim pełnionym na podstawie umowy zawartej przez Zamawiającego. 8.Jeżeli w okresie realizacji robót zajdzie konieczność wykonania robót dodatkowych, nieprzewidzianych umową na wykonanie zadania inwestycyjnego, Inspektor Nadzoru zobowiązany jest do pisemnego zawiadomienia zamawiającego w terminie dwóch dni od momentu stwierdzenia konieczności wykonania tych robót. 9.Nadzór nad przestrzeganiem przez wykonawców na placu budowy przepisów p. poż. i bhp. oraz egzekwowanie od nich utrzymania ogólnego porządku na budowie. 10.Bieżące informowanie Zamawiającego o przebiegu i stopniu zaawansowania robót. Na etapie odbioru: 11.Przygotowanie i dokonywanie odbiorów częściowych robót oraz odbioru końcowego z udziałem Zamawiającego i przyszłych użytkowników. W ramach tych czynności Inspektor Nadzoru zobowiązuje się do: a.stwierdzenie gotowości do odbioru, na podstawie zgłoszenia wykonawcy robót, b.przygotowanie dokumentacji niezbędnej do przeprowadzenia odbioru c.uczestnictwo w pracach komisji odbioru końcowego inwestycji, przy udziale przedstawicieli Zamawiającego i przyszłych użytkowników, d.dokonania ostatecznego odbioru po upływie terminu gwarancji i rękojmi ustalonego w umowie z wykonawcą, 12.Dostarczenie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej oraz wszystkich dokumentów pozwalających na całkowite zakończenie zadania inwestycyjnego. 13.Sygnalizowanie Zamawiającemu wykonanie robót niezgodne z umową będące podstawą do naliczania i egzekwowania kar umownych od wykonawcy oraz udział w postępowaniu przed sądami w sprawach spornych przy realizacji zadania. 14. Zakres robót objętych nadzorem: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad przebudową hali Międzyszkolnego Ośrodka Sportu w zakresie: -Rozbiórka części parterowej budynku i budowa nowego budynku, w którym zlokalizowane będą szatnie z częścią sanitarną, pokoje sędziów, sale dydaktyczne oraz siłownia. -Wymiana okien w istniejącej hali sportowej, -Ocieplenie ścian zewnętrznych i wykonanie elewacji ścian zewnętrznych w budynku istniejącym, -Wykonanie sieci wodociągowej i kanalizacyjnej zewnętrznej, -Wykonanie zagospodarowania terenu - drogi, ciągi piesze, trawniki i nasadzenia. Szczegółowy zakres prac objętych zamówieniem opisują przedmiary robót oraz dokumentacja techniczna, dostępna do wglądu w siedzibie Starostwa Powiatowego przy ul. Staszica 1 w Pruszkowie (IV piętro pok. nr 7-7a). Szacunkowa wartość robót określona na podstawie rozstrzygniętego przetargu wynosi:ok. 4 500 000,00 zł. netto (bez podatku VAT)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Warunkiem ważności oferty jest wniesienie przez Wykonawcę WADIUM o wartości: 2.000,00 zł. (słownie: dwa tysiące złotych). Wadium musi obejmować okres związania ofertą.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 61/ Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności objętej przedmiotem zamówienia. 2/ Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami o odpowiednich uprawnieniach do pełnienia nadzoru inwestorskiego w pełnym zakresie, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia z odpowiednimi uprawnieniami do pełnienia nadzoru inwestorskiego w pełnym zakresie. 3/ Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4/ Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VII SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie o spełnieniu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych; aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy - Prawo zamówień publicznych (wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) oraz aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy - Prawo zamówień publicznych (wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); wykaz osób i podmiotów, które będą sprawować nadzór w poszczególnych branżach wraz z informacjami na temat ich doświadczenia zawodowego oraz uprawnieniami do wykonania zamówienia (kopie uprawnień w załączeniu), a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.powiat.pruszkow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 05-800 Pruszków, ul. Staszica 1, piętro VI (hol - pok. przy windzie).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2009 godzina 10:00, miejsce: 05-800 Pruszków, ul. Staszica 1, piętro VI, pok. nr 6 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z PRUSZKOWA
- Wykonanie prac budowlano-konserwatorskich w zabytkowym budynku pałacyku Potulickich - Urzędu Stanu Cywilnego w Pruszkowie
- Projekt pomieszczeń i wyposażenia apteki szpitalnej SPZZOZ w Pruszkowie oraz koncepcja zagospodarowania szatni dla personelu SPZZOZ w Pruszkowie przy ul. Armii Krajowej 2/4
- Dostawa nowego samochodu ciężarowego bezpylnego zasilanego silnikiem napędzanym ON, śmieciarka dwukomorowa przystosowana do pojemników (120,240,360,770,1100)
- Wykonanie projektu i budowa doświetlenia 11 (jedenastu) przejść dla pieszych w ciągach dróg powiatowych w ramach zadania pn. "Budowa sygnalizacji świetlnych i doświetleń przejść dla pieszych"
- Rozbudowa drogi powiatowej Nr 4118W ul. Piłsudskiego w Piastowie od skrzyżowania z ul. Lisa Kuli oraz ul. Bohaterów Wolności w Piastowie do skrzyżowania z ul. Warszawską w Piastowie, gmina Piastów.
więcej: przetargi w Pruszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nadzór inwestorski dla zadania: Budowa lewostronnego wału rzeki Odry Lasaki - Poborszów na terenie gminy Reńska Wieś woj. opolskie - etap II. Część 2
- Nadzór inwestorski nad realizacją robót w ramach zadania: "Budowa Drugiego Żłobka Samorządowego na dz. nr 94 obr. 0047 m. Sulęcin w celu utworzenia 40 miejsc opieki"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego podczas realizacji robót, w formule zaprojektuj i wybuduj, w ramach zad. pn.: Wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku przy ul. Solnej 14 w Łodzi
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy wykonywaniu wielobranżowych robót budowlanych realizowanych w ramach zadania pn.: "Przebudowa budynku przy ul. Śmiałej 21 w Warszawie na potrzeby prowadzenia dzi
- Pełnienie funkcji Inżyniera kontraktu wraz z kompleksowym nadzorem inwestorskim w ramach inwestycji pn: Rozbudowa i remont budynku nr 7 w Szpitalu Morskim im. PCK w Gdyni wraz z ...
- Sprawowanie funkcji weryfikatora dokumentacji projektowej oraz inspektora nadzoru inwestorskiego podczas realizacji zadania pn. "Przebudowa drogi krajowej nr 42 w m. Radomsko.
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.