Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-12-07
Tychy: Remont lokali mieszkalnych w budynkach mieszkalnych - wielorodzinnych administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
Numer ogłoszenia: 180005 - 2015; data zamieszczenia: 07.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych , ul. Filaretów 31, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 032 2274091 w. 133, faks 032 2273145.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzbm.tychy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminna Samorządowa Jednostka Organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont lokali mieszkalnych w budynkach mieszkalnych - wielorodzinnych administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu remontów w 32 lokalach mieszkalnych administrowanych przez swoje komórki organizacyjne, tj.: Rejony Obsługi Mieszkańców, zwane dalej ROM -ami. Oznaczenie zadań : ROM I ZADANIE Nr 1 DTE - 340/310/12/2015 Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym przy ul. Wojska Polskiego 3d/7 w Tychach ZADANIE Nr 2 DTE - 340/311/12/2015 Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym przy ul. Wojska Polskiego 17a/7 w Tychach ZADANIE Nr 3 DTE - 340/312/12/2015 Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym przy Pl. Św. Anny 4b/23 w Tychach ZADANIE Nr 4 DTE - 340/313/12/2015 Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym przy ul. Andersa 14a/6 w Tychach ZADANIE Nr 5 DTE - 340/314/12/2015 Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym przy ul. Browarowej 4/26 w Tychach ZADANIE Nr 6 DTE - 340/315/12/2015 Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym przy ul. Browarowej 4/16 w Tychach ZADANIE Nr 7 DTE - 340/316/12/2015 Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym przy ul. Browarowej 4/46 w Tychach ROM II ZADANIE Nr 8 DTE - 340/317/12/2015 Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym przy ul. Burschego 10/2 w Tychach ROM III ZADANIE Nr 9 DTE - 340/318/12/2015 Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym przy ul. Czystej 23/3 w Tychach ZADANIE Nr 10 DTE - 340/319/12/2015 Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym przy ul. Czystej 10/10 w Tychach ZADANIE Nr 11 DTE - 340/320/12/2015 Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym przy ul. Ejsmonda 4/23 w Tychach ZADANIE Nr 12 DTE - 340/321/12/2015 Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym przy Al. Niepodległości 2/12 w Tychach ZADANIE Nr 13 DTE - 340/322/12/2015 Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym przy Al. Niepodległości 28/39 w Tychach ZADANIE Nr 14 DTE - 340/323/12/2015 Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym przy Al. Bielskiej 101/24 w Tychach ZADANIE Nr 15 DTE - 340/324/12/2015 Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym przy ul. Roweckiego 26/28 w Tychach ZADANIE Nr 16 DTE - 340/325/12/2015 Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym przy ul. Elfów 16/8 w Tychach ZADANIE Nr 17 DTE - 340/326/12/2015 Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym przy ul. Cyganerii 1/32 w Tychach ZADANIE Nr 18 DTE - 340/327/12/2015 Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym przy ul. Elfów 24/21 w Tychach ROM IV ZADANIE Nr 19 DTE - 340/328/12/2015 Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym przy ul. Darwina 21/21 w Tychach ZADANIE Nr 20 DTE - 340/329/12/2015 Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym przy ul. Edukacji 54/35 w Tychach ZADANIE Nr 21 DTE - 340/330/12/2015 Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym przy ul. Edukacji 86/60 w Tychach ZADANIE Nr 22 DTE - 340/331/12/2015 Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym przy Al. Niepodległości 39/32 w Tychach ZADANIE Nr 23 DTE - 340/232/12/2015 Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym przy ul. de Gaulle 24/12 w Tychach ZADANIE Nr 24 DTE - 340/233/12/2015 Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym przy Al. Niepodległości 63/101 w Tychach ZADANIE Nr 25 DTE - 340/234/12/2015 Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym przy ul. Roweckiego 67/13 w Tychach ZADANIE Nr 26 DTE - 340/235/12/2015 Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym przy ul. Dębowej 18/27 w Tychach ZADANIE Nr 27 DTE - 340/236/12/2015 Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym przy ul. Elfów 57/63 w Tychach ROM V ZADANIE Nr 28 DTE - 340/237/12/2015 Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym przy ul. Budowlanych 17/2 w Tychach ZADANIE Nr 29 DTE - 340/238/12/2015 Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym przy ul. Cichej 25/11 w Tychach ZADANIE Nr 30 DTE - 340/239/12/2015 Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym przy ul. Hetmańskiej 3/33 w Tychach ZADANIE Nr 31 DTE - 340/240/12/2015 Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym przy Al. Bielskiej 58/41 w Tychach ZADANIE Nr 32 DTE - 340/241/12/2015 Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym przy ul. Cienistej 21/14 w Tychach.
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej ręki, których wartość nie przekroczy 50 % wartości zamówienia podstawowego, na zasadach określonych w art. 67 ust.1. pkt 6) ustawy - PZP
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.26.25.22 - Roboty murarskie 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.41.00.00 - Tynkowanie .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 32.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga składania wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunek udziału dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia (art. 22 ust.1 pkt 2 ustawy - PZP), Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: 1) wykazu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, w którym należy wykazać: - dla Zadania nr 1 - co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie remontu lokalu mieszkalnego o wartości min. 16 000,00 zł (brutto) - dla Zadania nr 2 - co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie remontu lokalu mieszkalnego o wartości min. 20 000,00 zł (brutto) - dla Zadania nr 3 - co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie remontu lokalu mieszkalnego o wartości min. 14 000,00 zł (brutto) - dla Zadania nr 4 - co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie remontu lokalu mieszkalnego o wartości min. 17 000,00 zł (brutto) - dla Zadania nr 5 - co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie remontu lokalu mieszkalnego o wartości min. 5 000,00 zł (brutto) - dla Zadania nr 6 - co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie remontu lokalu mieszkalnego o wartości min. 10 000,00 zł (brutto) - dla Zadania nr 7 - co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie remontu lokalu mieszkalnego o wartości min. 6 000,00 zł (brutto) - dla Zadania nr 8 - co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie remontu lokalu mieszkalnego o wartości min. 8 000,00 zł (brutto) - dla Zadania nr 9 - co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie remontu lokalu mieszkalnego o wartości min. 21 000,00 zł (brutto) - dla Zadania nr 10 - co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie remontu lokalu mieszkalnego o wartości min. 12 000,00 zł (brutto) - dla Zadania nr 11 - co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie remontu lokalu mieszkalnego o wartości min. 7 000,00 zł (brutto) - dla Zadania nr 12 - co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie remontu lokalu mieszkalnego o wartości min. 5 000,00 zł (brutto) - dla Zadania nr 13 - co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie remontu lokalu mieszkalnego o wartości min. 900,00 zł (brutto) - dla Zadania nr 14 - co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie remontu lokalu mieszkalnego o wartości min. 6 000,00 zł (brutto) - dla Zadania nr 15 - co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie remontu lokalu mieszkalnego o wartości min. 15 000,00 zł (brutto) - dla Zadania nr 16 - co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie remontu lokalu mieszkalnego o wartości min. 13 000,00 zł (brutto) - dla Zadania nr 17 - co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie remontu lokalu mieszkalnego o wartości min. 4 000,00 zł (brutto) - dla Zadania nr 18 - co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie remontu lokalu mieszkalnego o wartości min. 17 000,00 zł (brutto) - dla Zadania nr 19 - co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie remontu lokalu mieszkalnego o wartości min. 11 000,00 zł (brutto) - dla Zadania nr 20 - co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie remontu lokalu mieszkalnego o wartości min. 13 000,00 zł (brutto) - dla Zadania nr 21 - co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie remontu lokalu mieszkalnego o wartości min. 15 000,00 zł (brutto) - dla Zadania nr 22 - co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie remontu lokalu mieszkalnego o wartości min. 10 000,00 zł (brutto) - dla Zadania nr 23 - co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie remontu lokalu mieszkalnego o wartości min. 10 000,00 zł (brutto) - dla Zadania nr 24 - co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie remontu lokalu mieszkalnego o wartości min. 13 000,00 zł (brutto) - dla Zadania nr 25 - co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie remontu lokalu mieszkalnego o wartości min. 12 000,00 zł (brutto) - dla Zadania nr 26 - co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie remontu lokalu mieszkalnego o wartości min. 10 000,00 zł (brutto) - dla Zadania nr 27 - co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie remontu lokalu mieszkalnego o wartości min. 14 000,00 zł (brutto) - dla Zadania nr 28 - co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie remontu lokalu mieszkalnego o wartości min. 4 000,00 zł (brutto) - dla Zadania nr 29 - co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie remontu lokalu mieszkalnego o wartości min. 21 000,00 zł (brutto) - dla Zadania nr 30 - co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie remontu lokalu mieszkalnego o wartości min. 20 000,00 zł (brutto) - dla Zadania nr 31 - co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie remontu lokalu mieszkalnego o wartości min. 20 000,00 zł (brutto) - dla Zadania nr 32 - co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie remontu lokalu mieszkalnego o wartości min. 3 000,00 zł (brutto)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunek udziału dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy - PZP), Zamawiający wymaga aby wykonawca wykazał, że dysponuje: - co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno- budowlanej (kierownik robót) - co najmniej trzema osobami posiadającymi doświadczenie w zakresie wykonywania prac budowlano-instalacyjnych, które to doświadczenie pozwoli na wykonanie przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: a) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz osób należy sporządzić wg wzoru druku stanowiącego załącznik Nr 4 do SIWZ b) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Oświadczenie należy sporządzić wg wzoru druku stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. (W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten może spełniać co najmniej jeden z wykonawców). W przypadku składania oferty na dwa lub więcej zadań, Zamawiający dopuszcza wskazanie tych samych osób na każdym z zadań.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia , że wykonawca spełnia warunek udziału dotyczący posiadania wymaganej sytuacji ekonomicznej i finansowej (art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy - PZP), Zamawiający wymaga, złożenia następujących dokumentów: 1) opłaconej polisy, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Do oferty należy dołączyć potwierdzenie opłacenia polisy l u b fakt jej opłacenia musi wynikać z treści dokumentu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.formularz ofertowy , 2. kosztorys ofertowy uproszczony 3.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - PZP (W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa Pełnomocnik wykonawców, w imieniu wszystkich wykonawców składających ofertę, 4.Pełnomocnictwo do działania w imieniu Wykonawcy w przypadku, gdy nie jest to osoba upoważniona do reprezentowania Wykonawcy z mocy prawa
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80.00
- 2 - Termin płatności - 20.00
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach: 1) zmiany przepisów Ustawy o podatku od towarów i usług w zakresie wysokości stawki VAT 2) zmiany osoby pełniącej nadzór 4) zmian personalnych, adresowych, formy prawnej stron umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: mzbm.dte@poczta.umtychy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Budynków
Mieszkalnych,43-100 Tychy, ul. Filaretów 31, pokój nr 23..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.12.2015 godzina 09:00, miejsce: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach, 43-100 Tychy, ul. Filaretów 31,SEKRETARIAT - pokój nr 15..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boiska - Orlik 2012" przy ul. Borowej w Tychach
- Remont dróg gruntowo-żużlowych na terenie miasta Tychy w 2025 r.
- Dostawa i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego do obsługi gospodarki odpadami komunalnymi w Gminie Miasta Tychy
- Dostawa oleju napędowego grzewczego Ekoterm Plus lub równoważnego dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 5 w Tychach w 2025 r.
- Nadzór nad systemem zarządzania bezpieczeństwem informacji w tym wykonywanie zadań Inspektora Ochrony Danych w Miejskim Centrum Oświaty oraz w publicznych szkołach i placówkach oświatowych miasta.
- Utrzymanie parkomatów wraz ze świadczeniem asysty technicznej i utrzymaniem serwera dla aplikacji centralnej
więcej: przetargi w Tychach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 6 im. Narodowego Święta Niepodległości w Koszalinie (II)
- "Remont instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w Auli Nova Akademii Muzycznej im. I. J. Paderewskiego w Poznaniu, ul. Święty Marcin 87"
- "Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 724 w zakresie budowy przejścia dla pieszych oraz budowy sieci elektroenergetycznej do 1 kV oświetlenia drogowego". - nr postępowania 270/24
- Wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku Dyrekcji Parku Narodowego "Ujście Warty" w Chyrzynie 1
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania obiektu handlowego na żłobek.
- Modernizacja pomieszczeń biurowych z przystosowaniem na Centrum Zarządzania Kryzysowego Gminy Stegna
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.