To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-09-06
Kraków: Usługi transportu sanitarnego
Numer ogłoszenia: 180007 - 2013; data zamieszczenia: 06.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 167391 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. Św. Ludwika, ul. Strzelecka 2, 31-503 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4110833, 4211344, 4211186, faks 012 4213765.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi transportu sanitarnego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie transportu sanitarnego pacjentów wraz z personelem, sprzętu medycznego, materiałów do badań, szczepionek, wyników badań oraz innych materiałów stosowanych w procesie leczenia, specjalistycznymi środkami transportu - ambulansami medycznymi spełniającymi wymogi sanitarne, techniczne i jakościowe, określone obowiązującymi przepisami, w szczególności spełniającymi cechy techniczne i jakościowe określone w Polskich Normach przenoszących europejskie normy zharmonizowane. 2. Szczegółowy opis poszczególnych rodzajów transportu określa załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Ilości usług podane w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 1B do SIWZ są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres 12 miesięcy i służą do obliczenia ceny oferty. 4. Wszelkie koszty związane z utrzymaniem środków transportu sanitarnego w stanie gotowości do pracy, oraz z eksploatacją niniejszych środków transportu, w tym koszty paliwa, ponosi Wykonawca w ramach wynagrodzenia ustalonego na podstawie złożonej oferty. 5. W razie awarii środka transportu- ambulansu medycznego, Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia w ciągu 30 minut od momentu awarii, zastępczego ambulansu medycznego na czas naprawy o takich samych lub wyższych parametrach technicznych jak pojazd, który uległ awarii. 6. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia stałej łączności Zamawiającego z osobami wykonującymi zlecenia tj. kierowcami ambulansów. W tym celu zobowiązany będzie w ramach umowy do przekazania do dyspozycji Zamawiającego, całodobowy nr telefonu, pod który zgłaszane będą zlecenia transportu chorych. 7. Usługi, o których mowa wyżej muszą być realizowane przez osoby posiadające niezbędne kwalifikacje i uprawnienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, do wykonywania świadczenia zdrowotnego w zakresie transportu chorych..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego 60.14.00.00 - (1) Nieregularny transport osób .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STANISŁAW KWIATKOWSKI TRANS-MED POGOTOWIE RATUNKOWE
jakie przetargi wygrała firma
STANISŁAW KWIATKOWSKI TRANS-MED POGOTOWIE RATUNKOWE
- STANISŁAW KWIATKOWSKI TRANS-MED POGOTOWIE RATUNKOWE, ul. św. Łazarza 17, Kraków, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 102240,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 92000,00
Oferta z najniższą ceną: 92000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 92000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa akcesoriów i czujników w systemie Masimo SET
- Opracowanie dok.proj. Budowa przejścia dla pieszych przy ul. Marcowej na wysokości bloku przy ul. Gromady Grudziąż 21 wraz z dostosowaniem infrastruktury drogowej i budową dedykowanego oświetlenia.
- Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych polegających na budowie placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 61 przy ul. Popławskiego 17, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie
- Wykonanie układu kaskady ciśnień dla pomieszczeń Centralnej Sterylizatorni w pawilonie M-5A na terenie Krakowskiego Szpitala Specjalistycznego im. św. Jana Pawła II w Krakowie
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Stare Miasto zrywa z betonem" zadanie BO.D1.3/24
- Dostawa wyposażenia i specjalistycznego sprzętu gastronomicznego do pomieszczeń budynku Kuchni szpitalnej - ZP-6/25
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług dla Centrum Leczenia Oparzeń im. dr. Stanisława Sakiela w Siemianowicach Śląskich w zakresie transportu sanitarnego.
- "Dostawy kruszywa i mieszanki żwiru i piasku do remontu dróg gminnych w 2025 r."
- Świadczenie usług transportu sanitarnego z zespołem podstawowym.
- Świadczenie usług transportowych na potrzeby realizacji projektu pn. "Zielony Parasol"
- Zakup i dostawa pospółki do remontu gruntowych dróg gminnych i lokalnych na terenie Gminy Bargłów Kościelny w ciągu 2025 roku
- Dowozy dzieci szkolnych do szkół na terenie Gminy Siedlec na podstawie biletów miesięcznych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.