eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biała PodlaskaRemont dróg gruntowych na terenie Nadleśnictwa Biała Podlaska

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-30

Biała Podlaska: Remont dróg gruntowych na terenie Nadleśnictwa Biała Podlaska
Numer ogłoszenia: 180016 - 2012; data zamieszczenia: 30.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Biała Podlaska , ul. Warszawska 37, 21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie, tel. 083 3432379, faks 083 3432260.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lasy.gov.pl/biala/index.php

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg gruntowych na terenie Nadleśnictwa Biała Podlaska.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty polegają na odtworzeniu (profilowaniu) równiarką korony dróg leśnych gruntowych, nawiezieniu pospółki żwirowej wraz z wypełnieniem ubytków w drodze oraz wałowaniu dróg. Przedmiot zamówienia podzielono na 8 części. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został opisany w przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • 1. Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień w wysokości 50 % wartości zamówienia podstawowego. 2. Zamówienie uzupełniające może być udzielone w okresie trzech lat od daty udzielenia niniejszego zamówienia.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: - dla części nr 1 - w wysokości 1730,00 zł. (słownie: jeden tysiąc siedemset trzydzieści złotych), - dla części nr 2 - w wysokości 2070,00 zł. (słownie: dwa tysiące siedemdziesiąt złotych), - dla części nr 3 - w wysokości 3020,00 zł. (słownie: trzy tysiące dwadzieścia złotych), - dla części nr 4 - w wysokości 2230,00 zł. (słownie: dwa tysiące dwieście trzydzieści złotych), - dla części nr 5 - w wysokości 1130,00 zł. (słownie: jeden tysiąc sto trzydzieści złotych), - dla części nr 6 - w wysokości 770,00 zł. (słownie: siedemset siedemdziesiąt złotych), - dla części nr 7 - w wysokości 1200,00 zł. (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych), - dla części nr 8 - w wysokości 1950,00 zł. (słownie: jeden tysiąc dziewięćset pięćdziesiąt złotych), 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r nr 42, poz. 275, z 2008 r. nr 116 poz.730 i 732, nr 227 poz. 1505 oraz z 2010 nr 96 poz..620).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje do opisu tego warunku udziału w postępowaniu żadnych wymagań, ponieważ przepisy prawa nie nakładają obowiązku posiadania takich uprawnień do wykonywania działalności.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawcy wykażą, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, co najmniej dwie roboty budowlane (w stosunku do każdej części zamówienia),odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 10.000,00 zł. każda.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawcy wykażą dysponowanie co najmniej następującymi urządzeniami technicznymi: - walec wibracyjny samojezdny o minimalnej masie 5 ton - 1 szt. - samochód samowyładowczy o minimalnej ładowności 15 ton - 1 szt. - równiarka - 1 szt.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje do opisu tego warunku udziału w postępowaniu żadnych wymagań.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje do opisu tego warunku udziału w postępowaniu żadnych wymagań

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się możliwość zmiany terminu wykonania niniejszej umowy z powodu: 1) Wstrzymania robót przez Zamawiającego 2) Wprowadzenia zmian w dokumentacji technicznej przedmiotu zamówienia w terminie uniemożliwiającym dotrzymanie terminu umownego wykonania robót, 3) Przerw w realizacji robót, spowodowanych warunkami atmosferycznymi negatywnie wpływającymi na jakość lub trwałość wykonania przedmiotu umowy, a szczególności zalanie terenu wodą. 4) Przerw w realizacji robót w przypadku odkrycia niewypałów, niewybuchów, a także odkryć archeologicznych. 5) Działania siły wyższej w rozumieniu Kodeksu cywilnego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_lublin/nadl_biala_podlaska
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego, pok. nr 5, w godzinach: 7-15..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.06.2012 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w terminie do dn. 14.06.2012r. do godz. 10:00 w siedzibie Zamawiającego - w sekretariacie..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont dróg leśnych gruntowych w leśnictwie Kniejówka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - nawiezienie pospółki żwirowej w ilości 1240 m3, -odtworzenie (profilowanie) równiarką korony drogi, wałowanie na długości 11,90 km..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont dróg leśnych gruntowych w leśnictwie Szadek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: -nawiezienie pospółki żwirowej w ilości 1500 m3, -odtworzenie (profilowanie) równiarką korony drogi, wałowanie na długości 13,00 km..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont dróg leśnych gruntowych w leśnictwie Konstantynów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - nawiezienie pospółki żwirowej w ilości 2180 m3, - odtworzenie (profilowanie) równiarką korony drogi, wałowanie na długości 13,00 km -wykonanie przepustu drogowego z rur PE SN 8 o średnicy nom. 400 mm i dł. 6,00 m..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Remont dróg leśnych gruntowych w leśnictwie Serwin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - nawiezienie pospółki żwirowej w ilości 1600 m3, - odtworzenie (profilowanie) równiarką korony drogi, wałowanie na długości 15,00 km.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Remont dróg leśnych gruntowych w leśnictwie Cieleśnica.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - nawiezienie pospółki żwirowej w ilości 780 m3, - odtworzenie (profilowanie) równiarką korony drogi, wałowanie na długości 5,45 km. - odsłanianie poboczy dróg leśnych na długości 0,95 km..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Remont dróg leśnych gruntowych w leśnictwie Leśna Podlaska..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - nawiezienie pospółki żwirowej w ilości 590 m3, - odtworzenie (profilowanie) równiarką korony drogi, wałowanie na długości 3,05 km..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Remont dróg leśnych gruntowych w leśnictwie Grabarka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - nawiezienie pospółki żwirowej w ilości 790 m3, - odtworzenie (profilowanie) równiarką korony drogi, wałowanie na długości 12,18 km..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Remont dróg leśnych gruntowych w leśnictwie Rudka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - nawiezienie pospółki żwirowej w ilości 1430 m3, - odtworzenie (profilowanie) równiarką korony drogi, wałowanie na długości 7,30 km, - remont przepustu drogowego z kręgów żelbetowych w ilości 1 kpl..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.