eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowicedostawa i wdrożenie systemu informatycznego do obsługi Histopatologicznej Pracowni Diagnostycznej Katedry i Zakładu Patomorfologii Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach wraz z opieką informatyczną nad wdrożonym systemem oraz dostawa sprzętu informatycznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-07

Katowice: dostawa i wdrożenie systemu informatycznego do obsługi Histopatologicznej Pracowni Diagnostycznej Katedry i Zakładu Patomorfologii Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach wraz z opieką informatyczną nad wdrożonym systemem oraz dostawa sprzętu informatycznego
Numer ogłoszenia: 180020 - 2013; data zamieszczenia: 07.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach , ul. Poniatowskiego 15, 40-055 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2083547, faks 032 2083568.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sum.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa i wdrożenie systemu informatycznego do obsługi Histopatologicznej Pracowni Diagnostycznej Katedry i Zakładu Patomorfologii Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach wraz z opieką informatyczną nad wdrożonym systemem oraz dostawa sprzętu informatycznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wielkość oraz wymagania techniczne dotyczące przedmiotu zamówienia określają odpowiednio załączniki nr 2 i 3 do SIWZ - specyfikacja asortymentowo-cenowa oraz specyfikacja techniczna.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8, 30.20.00.00-1, 30.23.13.00-0, 48.82.00.00-2, 30.23.21.00-5, 30.21.61.30-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający w tym zakresie wymaga by Wykonawca wykazał, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej: Dla pakietu nr 1: 3 dostawy sprzętu wraz z usługą instalacji Dla pakietu nr 2: 3 dostawy oprogramowania porównywalnego z przedmiotem zamówienia wraz z usługą wdrożenia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Pakiet 1 Komputer PC Oświadczenie Wykonawcy, iż usługi gwarancyjne będą realizowane przez producenta lub autoryzowany serwis producenta, Oświadczenie Wykonawcy, iż producent urządzenia zapewnia dostępność oryginalnych części zamiennych przez okres 2 lat po upływie gwarancji Oświadczenie Wykonawcy, iż oferowany sprzęt jest produkowany zgodnie z normami ISO 9001 Certyfikat zgodności potwierdzający poprawną współpracę sprzętu z oferowanym systemem operacyjnym Deklaracja zgodności CE Monitor LCD Oświadczenie Wykonawcy, iż usługi gwarancyjne będą realizowane przez producenta lub autoryzowany serwis producenta Oświadczenie Wykonawcy, iż producent urządzenia zapewnia dostępność oryginalnych części zamiennych przez okres 2 lat po upływie gwarancji Oświadczenie Wykonawcy, iż oferowany sprzęt jest produkowany zgodnie z normami ISO 9001 Oświadczenie Wykonawcy, iż oferowane urządzenie spełnia wymagania standardu ISO 9241 307 Deklaracja zgodności CE Czytnik kodów kreskowych Oświadczenie Wykonawcy, iż usługi gwarancyjne będą realizowane przez producenta lub autoryzowany serwis producenta Drukarka kodów kreskowych Oświadczenie Wykonawcy, iż usługi gwarancyjne będą realizowane przez producenta lub autoryzowany serwis producenta Oświadczenie Wykonawcy, iż producent urządzenia zapewnia dostępność oryginalnych części zamiennych przez okres 2 lat po upływie gwarancji Drukarka laserowa Oświadczenie Wykonawcy, iż usługi gwarancyjne będą realizowane przez producenta lub autoryzowany serwis producenta Oświadczenie Wykonawcy, iż producent urządzenia zapewnia dostępność oryginalnych części zamiennych przez okres 2 lat po upływie gwarancji Deklaracja zgodności CE Serwer Oświadczenie Wykonawcy, iż usługi gwarancyjne będą realizowane przez producenta lub autoryzowany serwis producenta Oświadczenie Wykonawcy, iż producent urządzenia zapewnia dostępność oryginalnych części zamiennych przez okres 2 lat po upływie gwarancji Oświadczenie Wykonawcy, iż oferowany sprzęt jest produkowany zgodnie z normami ISO 9001 Certyfikat zgodności potwierdzający poprawną współpracę sprzętu z oferowanym systemem operacyjnym Deklaracja zgodności CE Pakiet 2 Oprogramowanie systemu Zakres funkcjonalny systemu

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

określono w cz. XVII ust. 7 SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sum.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego: Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach, przy ul. Poniatowskiego 15, IV piętro, pokój nr 402.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.05.2013 godzina 10:00, miejsce: Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach, ul. Poniatowskiego 15, 40-055 Katowice, Kancelaria - parter, pokój nr 11.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa sprzętu informatycznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wielkość oraz wymagania techniczne dotyczące przedmiotu zamówienia określają odpowiednio załączniki nr 2.1 i 3.1 do SIWZ - specyfikacja asortymentowo-cenowa oraz specyfikacja techniczna.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.13.00-0, 48.82.00.00-2, 30.23.21.00-5, 30.21.61.30-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa i wdrożenie systemu informatycznego do obsługi Histopatologicznej Pracowni Diagnostycznej Katedry i Zakładu Patomorfologii Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach wraz z opieką informatyczną nad wdrożonym systemem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wielkość oraz wymagania techniczne dotyczące przedmiotu zamówienia określają odpowiednio załączniki nr 2.2 i 3.2 do SIWZ - specyfikacja asortymentowo-cenowa oraz specyfikacja techniczna.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.