Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-01
Gdynia: wyłonienie Wykonawcy, który na podstawie zawartej umowy zobowiąże się do wykonania remontu pomieszczeń Oddziału Celnego Opłotki, Urzędu Celnego w Gdańsku, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, przedmiarem robót oraz projektem.
Numer ogłoszenia: 180020 - 2007; data zamieszczenia: 01.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Gdyni, ul. Północna 9A, 81-029 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6669088, fax 058 6669226.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdynia.uc.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: służba celna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wyłonienie Wykonawcy, który na podstawie zawartej umowy zobowiąże się do wykonania remontu pomieszczeń Oddziału Celnego Opłotki, Urzędu Celnego w Gdańsku, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, przedmiarem robót oraz projektem..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: III. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pomieszczeń Oddziału Celnego Opłotki, Urzędu Celnego w Gdańsku, zgodne z poniższym opisem, przedmiarem robót (Załącznik nr 1 do SIWZ) oraz projektem (załącznik nr 2 do SIWZ). Prace wykonane będą w VI etapach określonych w zał. nr 2 z uwagi na konieczność zachowania ciągłości pracy urzędu. Opis prac: 1. Remont podłóg wszystkich korytarzy i klatek schodowych w niżej opisanym zakresie, do którego załączniki stanowią przedmiar robót oraz projekt. 2. Remont podłóg w pomieszczeniach w niżej opisanym zakresie, do którego załączniki stanowią przedmiar robót oraz projekt. 3. Wymiana i usunięcie drzwi w niżej opisanym zakresie, do którego załączniki stanowią przedmiar robót oraz projekt. 4. Malowanie i szpachlowanie pomieszczeń w niżej opisanym zakresie, do którego załączniki stanowią przedmiar robót oraz projekt. 5. Remont czterech łazienek w niżej opisanym zakresie, do którego załączniki stanowią przedmiar robót oraz projekt. 6. Remont pomieszczenia socjalnego w niżej opisanym zakresie, do którego załączniki stanowią przedmiar robót oraz projekt. 7. Remont pomieszczenia kasowego w niżej opisanym zakresie, do którego załączniki stanowią przedmiar robót oraz projekt. 8. Remont rozdzielnicy elektrycznej w niżej opisanym zakresie, do którego załączniki stanowią przedmiar robót oraz projekt . Zakres prac w poszczególnych etapach I. Etap: 1. Wymiana wszystkich drzwi w rejonie obejmującym etap nr 1 (rys.2. stanowiący zał. do projektu). 2. Likwidacja drzwi nr 412 prowadzących z holu na korytarz. 3. Wymiana drzwi nr 325 na zamek elektromagnetyczny z kartą dostępu. 4. Malowanie i szpachlowanie w rejonie obejmującym etap nr 1 (rys.2 stanowiący zał. do projektu). 5. Remont podłóg w pokojach i korytarzu w rejonie obejmującym etap nr 1 (rys.2 stanowiący zał. do projektu) z wyłączeniem holu i klatki schodowej oraz pomieszczeń nr 414, 418, 420, 422. 6. Remont łazienek nr 413, 415. 7. Remont pomieszczenia socjalnego nr 421 (rys. 7 stanowiący zał. do projektu). 8. Remont pomieszczeń kasy nr 411, 409 (rys.8 stanowiący zał. do projektu) . II. Etap: 1. Wymiana drzwi w rejonie obejmującym etap nr 2 (rys. 1 stanowiący zał. do projektu), w lewym skrzydle do drzwi wejściowych do nowego otworu drzwiowego za wyjątkiem 202 i 204 oraz drzwi wejściowych do budynku. 2. Likwidacja drzwi nr 212 szt. 2. 3. Remont łazienek nr 201, 203, 205. 4. Wykonanie nowego otworu drzwiowego oraz montaż drzwi na zamek elektromagnetyczny z kartą dostępu 5. Malowanie w rejonie obejmującym etap nr 2 (rys.1 stanowiący zał. do projektu) z wyłączeniem pomieszczeń nr 214 i 213. 6. Remont podłóg w pokojach i korytarzu w rejonie obejmującym etap nr 2 (rys.1 stanowiący zał. do projektu) z wyłączeniem pomieszczeń nr 214 i 213 oraz holu. III. Etap: 1. Malowanie w części holu i klatki schodowej lewego skrzydła budynku. 2. Remont podłóg i schodów w rejonie obejmującym etap nr 3 (rys.1 i 2 stanowiący zał. do projektu). Ułożenie terakoty zgodnie z rys. 6 i 3 stanowiącymi zał. do projektu. 3. Wymiana poręczy z plastikowych na drewniane i malowanie balustrad z prętów prostych. III. Etap: 1. Wymiana drzwi w rejonie obejmującym etap nr 4 (rys. 2 stanowiący zał. do projektu), w prawym skrzydle budynku z wyłączeniem pomieszczeń 303, 301, 302, 306, 308, 309, 311, 307, 305, 312, 314, 316. 2. Likwidacja drzwi prowadzących z holu na korytarz nr 304 - 1 szt. 3. Malowanie pomieszczeń w rejonie obejmującym etap nr 4. 4. Remont podłóg w pomieszczeniach z wyłączeniem 301, 303, 309, 311, 307, 317, 313, 315, 312, 314, 316. 5. Wymiana rozdzielnicy elektrycznej z osprzętem w zakresie opisanym w projekcie, umiejscowionej na ścianie pomieszczenia 326. IV. Etap: 1. Wymiana drzwi w rejonie obejmującym etap nr 5 (rys. 1 stanowiący zał. do projektu), w prawym skrzydle budynku z wyłączeniem pomieszczeń nr: 103, 101, 104, 105, 107, 116, 112, 114, 111, 110, 118. 2. Malowanie z wyłączeniem pomieszczeń 103, 101, 104 3. Remont podłóg z wyłączeniem pomieszczeń nr 103, 101, 104, 112. 4. Likwidacja drzwi nr 113 - 1 szt. V. Etap: 1. Wymiana drzwi nr 108 - 1 szt. na drzwi jednoskrzydłowe aluminiowe z szybą matową. 2. Malowanie w części objętej etapem nr 6. 3. Malowanie w części holu i klatki schodowej prawego skrzydła budynku. 4. Remont podłóg w rejonie obejmującym etap nr 6 (rys.1 i 2 stanowiący zał. do projektu). Ułożenie terakoty zgodnie z rys. 5 i 4 stanowiącymi zał. do projektu. VI. Etap 1. Wymiana drzwi nr 108 - 1 szt. na drzwi jednoskrzydłowe aluminiowe z szybą matową. 2. Malowanie w części objętej etapem nr 6. 3. Malowanie w części holu i klatki schodowej prawego skrzydła budynku. 4. Remont podłóg w rejonie obejmującym etap nr 6 (rys.1 i 2 stanowiący zał. do projektu). Ułożenie terakoty zgodnie z rys. 5 i 4 stanowiącymi zał. do projektu. Przed przystąpieniem do prac uzgodnieniu z zamawiającym podlega wybór: - typu oraz koloru drzwi, - typ oraz kolor farb, - wielkość oraz kolor glazury, terakoty i fugi, - typ oraz kolor wykładzin z dokładnym dookreśleniem ułożenia ich w poszczególnych pomieszczeniach zgodnie z wielkościami określonymi w kosztorysie i projekcie, - typ armatury łazienkowej aranżacja łazienek, - aranżacja pomieszczenia socjalnego nr 421, powyższe potwierdzone zostanie pisemną zgodą zamawiającego. Zamawiana armatura łazienkowa musi pochodzić z jednej kolekcji danego producenta. Przedmiot lub urządzenie proponowany przez zamawiającego uważa się za równoważny gdy spełnia następujące warunki: a. posada taki sam lub bardzo przybliżony kształt, b. posiada takie same wymiary , c. posiada minimalne parametry jak proponowany przez zamawiającego, d. jest gatunku I.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 21.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający żąda złożenia wadium w wysokości 15.000,00 PLN, zgodnie z art. 45 ustawy PZP..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 4.1. złożą ofertę cenową zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ, 4.2. spełniają warunki określone w art. 22, ust. 1 ustawy PZP, 4.3. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy PZP, 4.4. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, 4.5. posiadają polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22, ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, podpisane przez przedstawicieli Wykonawcy upoważnionych do reprezentowania firmy, zgodnie z Załącznikiem Nr 6 do niniejszej SIWZ. 2. Oświadczenie, iż Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy PZP, zgodne z Załącznikiem Nr 7 do niniejszej SIWZ 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Imienny wykaz pracowników Wykonawcy, którzy uczestniczyć będą w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, wraz z kopiami uprawnień. 6. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 7. Oświadczenie, że Wykonawca odbył wizję lokalną remontowanego obiektu, potwierdzone przez pracownika Zamawiającego Wszelkie dokumenty składane są w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gdynia.uc.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Logistyki Izby Celnej w Gdyni, ul. Północna 9A, 81-029 Gdznia, pokj 352, od poniedzialku do piatku w godz. 08-00 do 15-00..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2007 godzina 09:30, miejsce: Kancelaria Izby Celnej w Gdyni, ul. Północna 9A, 81-029 Gdynia.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- PRZEGLĄDY TECHNICZNE I KONSERWACYJNE APARATURY MEDYCZNEJ
- Wykonanie nasadzeń rekompensacyjnych drzew z materiału roślinnego Wykonawcy wraz z pielęgnacją i gwarancją żywotności na materiał roślinny w okresie 36 m- cy
- opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Rozbudowa systemu ostróg w Ustce od km 231,000 do km 233,000"
- Dostawa badawczych włoków pelagicznych.
- Wykonanie robót budowlanych w formule zaprojektuj i wybuduj w obszarze Centrum Chorób Płuc i Pneumonologii Interwencyjnej z pododdziałem Rehabilitacji Pulmonologicznej w Szpitalu w Wejherowie
- SUKCESYWNE DOSTAWY ŚRODKÓW HIGIENY OSOBISTEJ DLA SZPITALI POMORSKICH SP. Z O.O.
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa budynku Przychodni Specjalistycznej wraz z infrastrukturą techniczną Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Leżajsku
- PRZEBUDOWA POMIESZCZEŃ ZAKŁADU DIAGNOSTYKI LABORATORYJNEJ ORAZ PRZEBUDOWA CZĘŚCI POMIESZCZEŃ BUDYNKU SZPITALA NA POTRZEBY PRACOWNI ENDOSKOPOWEJ
- Modernizacja i dostosowanie infrastruktury ZSzN Sp. z o.o. w celu popr.dostępności do świadczeń pielęgnacyjnych i opiekuńczych w ZOL oraz rozszerzenie zakresu świadcz. dla pacjentów wentylowanych mech
- Modernizacja strefy sportowej w Szkole Podstawowej przy ul. Bohaterów 41
- "Budowa zbiornika małej retencji we wsi Biełki Gmina Milejczyce"
- Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w Gminie Ślemień etap V, wraz z wdrożeniem systemu digitalizacji
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.