Ogłoszenie z dnia 2013-01-11
Kowal: Dostawa produktów żywnościowych mięsa i wędlin
Numer ogłoszenia: 18002 - 2013; data zamieszczenia: 11.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej, ul. Kopernika 19, 87-820 Kowal, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-54 2841865, faks 0-54 2841849.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa produktów żywnościowych mięsa i wędlin.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów żywnościowych mięsa i wędlin: Zadanie 1. Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych - mięso i wędliny wołowo - wieprzowe. Zadanie 2. Dostawa produktów zwierzęcych mięsa i produktów mięsnych - mięso drobiowe.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych - mięso i wędliny wołowo - wieprzowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWA S.C. KAROL BĄCZKOWSKI, MARIUSZ BĄCZKOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWA S.C. KAROL BĄCZKOWSKI, MARIUSZ BĄCZKOWSKI
- Firma Handlowa s.c. Karol Bączkowski, Mariusz Bączkowski, ul. Sadowa 6, 87-800 Włocławek, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 50634,7 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 50189,02
Oferta z najniższą ceną: 50189,02 / Oferta z najwyższą ceną: 50710,59
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa produktów zwierzęcych mięsa i produktów mięsnych - mięso drobiowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWA S.C. KAROL BĄCZKOWSKI, MARIUSZ BĄCZKOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWA S.C. KAROL BĄCZKOWSKI, MARIUSZ BĄCZKOWSKI
- Firma Handlowa s.c. Karol Bączkowski, Mariusz Bączkowski, ul. Sadowa 6, 87-800 Włocławek, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13272,86 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12584,50
Oferta z najniższą ceną: 12584,50 / Oferta z najwyższą ceną: 12664,30
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z treścią art. 70 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza od progów unijnych. Dostawy i usługi powszechnie dostępne to dobra popularne i łatwo osiągalne, zaspokajające potrzeby wszystkich kategorii odbiorców publicznych i prywatnych, które oferuje się wszędzie, zarówno na rynku lokalnym, jak i krajowym. Z kolei Ustalone standardy jakościowe definiuje się jako znormalizowane cechy dostaw lub usług, spełniające przeciętne wymagania stawiane dla danego asortymentu (grupy towarowej), dzięki którym nie jest wymagane indywidualne podejście do ich wykonania. Przykładowo UZP na rynku dostaw za dopuszczalne uznaje zastosowanie tego trybu do zakupu produktów żywnościowych. Mając na uwadze przedmiot zamówienia oraz, że wartość zamówienia jest mniejsza od progów unijnych zamawiający podjął decyzję o zastosowaniu przedmiotowego trybu
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawy wyrobów mięsno-wędliniarskich na potrzeby kuchni szpitalnej
- Dostawa mięsa i drobiu dla ZZOZ w Ostrowie Wielkopolskim
- Dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej nr 4 w Rydułtowach w roku szkolnym 2025/2026
- Dostawa artykułów spożywczych do Publicznego Przedszkola nr 4 im. Jana Brzechwy w Rydułtowach w roku szkolnym 2025/2026
- Dostawa artykułów spożywczych do Publicznego Przedszkola nr 3 w Rydułtowach w roku szkolnym 2025/2026.
- Dostawa artykułów spożywczych do Publicznego Przedszkola nr 2 im. Czesława Janczarskiego w Rydułtowach w roku szkolnym 2025/2026
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.