eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Świadczenie usług badania osób zatrzymanych na rzecz KPP w Mrągowie i KPP w Szczytnie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-28

Olsztyn: Świadczenie usług badania osób zatrzymanych na rzecz KPP w Mrągowie i KPP w Szczytnie
Numer ogłoszenia: 180044 - 2014; data zamieszczenia: 28.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji , ul. Partyzantów 6/8, 10-521 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5225200, 5225760, faks 089 5225205.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług badania osób zatrzymanych na rzecz KPP w Mrągowie i KPP w Szczytnie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest całodobowe świadczenie usług badania osób zatrzymanych na terenie działania Komendy Powiatowej Policji w Mrągowie oraz Komendy Powiatowej Plicji w Szczytnie, zgodnie z poniższym podziałem: Zadanie nr 1 -świadczenie usług badania osób zatrzymanych na terenie działania jednostki KPP Mrągowo Zadanie Nr 2 -świadczenie usług badania osób zatrzymanych na terenie działania jednostki KPP Szczytno 2. Usługi stanowiące przedmiot zamówienia świadczone będą w placówce Wykonawcy. Placówka wykonująca usługę musi być wpisana do odpowiedniego rejestru zakładów opieki zdrowotnej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (Dz. U. z 2011r,. Nr 112, poz. 654 z późn. zm.). 3. Świadczenie przedmiotowych usług będzie odbywało się całodobowo w następującym zakresie: a) badanie lekarskie osoby zatrzymanej w siedzibie Wykonawcy, zakończone wydaniem zaświadczenia lekarskiego (zgodnie ze wzorem załącznika do Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 13.09.2012 r. o braku lub istnieniu przeciwwskazań medycznych do transportowania osoby badanej policyjnymi środkami transportu oraz przebywania jej w pomieszczeniu dla osób zatrzymanych /Areszcie Śledczym/Zakładzie Karnym) b) pobranie krwi od osoby zatrzymanej do badania - na zawartość we krwi alkoholu, łącznie ze sporządzeniem protokołu pobrania krwi (z przeprowadzeniem niezbędnej obserwacji i wywiadu). 4. Ilości świadczonych usług, określone dla poszczególnych zadań, przyjęte zostały przez Zamawiającego szacunkowo w celu wyliczenia przez wykonawcę ceny oferty i nie mogą być podstawą roszczeń ze strony wykonawcy w przypadku mniejszej liczby zleceń w trakcie realizacji umowy. 5. W przypadku zaistnienia potrzeby pobrania próbki do przebadania na zawartość środków odurzających i psychotropowych nastąpi za dodatkową opłatą według obowiązującego w placówce służby zdrowia cennika usług medycznych, stanowiący załącznik do umowy. 6. Wykonawca będzie pisemnie informować Zamawiającego o każdej zmianie dotyczącej wykonywanych świadczeń. 7. W przypadku, gdy wyniknie konieczność przeprowadzenia badania osoby zatrzymanej przez lekarza specjalistę lub też wykonania dodatkowych badań diagnostycznych koniecznych do oceny stanu zdrowia pacjenta w celu wydania zaświadczenia lekarskiego o braku lub istnieniu przeciwwskazań medycznych do transportowania osoby badanej policyjnymi środkami transportu oraz przebywania jej w pomieszczeniu dla osób zatrzymanych/Areszcie Śledczym/Zakładzie Karnym wykonywane one będą za dodatkową opłatą według obowiązującego w placówce służby zdrowia cennika usług medycznych, stanowiący załącznik do umowy. Wykonawca dokona adnotacji w dokumentacji dostarczonej Zamawiającemu o konieczności przeprowadzenia dodatkowych czynności, o których mowa wyżej. 8. Pakiet do pobrania próbek krwi z drukiem protokołu dostarczy każdorazowo przedstawiciel jednostki organizacyjnej Policji dokonującej zgłoszenia badania osoby zatrzymanej. 9. Leczenie osób zatrzymanych nie wchodzi w zakres umowy i odbywa się na zasadach powszechnego ubezpieczenia zdrowotnego. 10. Udzielenie pomocy medycznej w nagłych przypadkach zagrożenia zdrowia lub życia osobom zatrzymanym przez Policję ( w tym przebywającym w pomieszczeniach dla osób zatrzymanych), nie jest przedmiotem niniejszej umowy i odbywa się na zasadach określonych w Ustawie z dnia 08.09.2006 r o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz. U. z 2006 r. Nr 191, poz. 1410 ze zm.). 11. W ramach przedmiotu umowy Wykonawca ma obowiązek w przypadkach koniecznych opatrzenia ran u osoby badanej, a także wystawienia recepty na niezbędne leki. 12. Wykonawca zobowiązany jest świadczyć przedmiotowe usługi we wskazanej przez siebie placówce, usytuowanej na terenie działania danej jednostki Policji. 13. Reakcja Wykonawcy na zgłoszenie dyżurnego jednostki organizacyjnej Policji, dotycząca badania osoby zatrzymanej nastąpi bez zbędnej zwłoki. 14. Wykonawca zobowiązany będzie do pisemnego uzasadnienia odmowy wydania zgody na umieszczenie zatrzymanego w PDOZ (pomieszczeniu osób zatrzymanych) - w przypadkach stwierdzenia przeciwwskazań medycznych do umieszczenia osoby zatrzymanej w pomieszczeniu dla osób zatrzymanych. 15. Przewiezienie osoby zatrzymanej w celu przeprowadzenia badania lekarskiego zapewnia Policja, z zastrzeżeniem sytuacji, w której stan zdrowia osoby zatrzymanej wskazuje na potrzebę użycia do jej przewiezienia specjalnego środka transportu sanitarnego. 16. Jeżeli osoba zatrzymana nie wyraża zgody na udzielenie jej pierwszej pomocy medycznej lub przeprowadzenie niezbędnego badania lekarskiego albo swoim zachowaniem uniemożliwia wykonanie tych czynności, lekarz odnotowuje tę okoliczność w zaświadczeniu. 17. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za zapewnienie wykonania badań przez osoby o odpowiednich kwalifikacjach przewidzianych w obowiązujących przepisach prawa. 18. Wykonawca zobowiązuje się udzielać usługi i świadczenia medyczne zgodnie z obowiązującymi przepisami: a) Ustawa z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (t.j. Dz. U. z 2011 r. Nr 112, poz. 654 ze zm.) oraz akty wykonawcze wydane na jej podstawie; b) Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 13 września 2012 r. w sprawie badań lekarskich osób zatrzymanych przez Policję (Dz. U. z 2012 r., poz. 1102); c) Rozporządzenie Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 06 maja 1983 r. w sprawie warunków i sposobu dokonywania badań na zawartość alkoholu w organizmie (Dz. U. z 1983 r. Nr 25, poz. 117); d) Zarządzenie nr 360 Komendanta Głównego Policji z dnia 26 marca 2009 r. w sprawie metod i form wykonywania przez policjantów konwojów i doprowadzeń Dziennik Urzędowy Komendy Głównej Policji z 2009 r. nr 6) 19. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji części zamówienia przy pomocy podwykonawców. Wykonawca zobligowany jest wskazać w ofercie część zamówienia powierzoną do realizacji w ramach podwykonawstwa. 20. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających. stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień - art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 21. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty. Wszelkie zmiany wymagają zgody obu stron i formy pisemnej pod rygorem nieważności. Warunki zmiany: - nastąpiła zmiana podwykonawcy oraz zakresu realizacji zamówienia przez podwykonawcę, - niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania, - zmiana w aktach prawnych regulujących przedmiot zamówienia, - nastąpiła zmiana wartości usług dodatkowych świadczonych przez Wykonawcę zgodnie z cennikiem Wykonawcy w ramach przedmiotu umowy. -w przypadku wystąpienia innych okoliczności niezależnych od woli stron, których nie można było przewidzieć, a w wyniku których spełnienie świadczenia w terminach określonych w umowie okazało się niemożliwe. W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa wyżej, dopuszcza się zmianę terminu realizacji zamówienia o czas niezbędny na usuniecie przeszkody w jego realizacji. - w przypadku zmiany aktów prawa powszechnego obowiązujących w chwili podpisania umowy. Jeżeli wystąpią zmiany w strukturze organizacyjnej Zamawiającego lub Wykonawcy, dotyczące określonych w umowie nazw, adresów, podległości, rachunków bankowych, strony niezwłocznie informują pisemnie o tych zmianach. Zmiany takie nie wymagają formy pisemnej w postaci aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji Sekcja Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych ul. Partyzantów 6-8, 10-959 Olsztyn.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.06.2014 godzina 13:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji Sekcja Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych ul. Partyzantów 6-8, 10-959 Olsztyn.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: KPP Mrągowo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Świadczenie przedmiotowych usług będzie odbywało się całodobowo w następującym zakresie: a) badanie lekarskie osoby zatrzymanej w siedzibie Wykonawcy, zakończone wydaniem zaświadczenia lekarskiego (zgodnie ze wzorem załącznika do Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 13.09.2012 r. o braku lub istnieniu przeciwwskazań medycznych do transportowania osoby badanej policyjnymi środkami transportu oraz przebywania jej w pomieszczeniu dla osób zatrzymanych /Areszcie Śledczym/Zakładzie Karnym)- szacunkowa ilość przeprowadzanych badań w trakcie realizacji umowy:432 b) pobranie krwi od osoby zatrzymanej do badania - na zawartość we krwi alkoholu, łącznie ze sporządzeniem protokołu pobrania krwi (z przeprowadzeniem niezbędnej obserwacji i wywiadu)-szacunkowa ilość przeprowadzanych badań w trakcie realizacji umowy:72..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: KPP Szczytno.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Świadczenie przedmiotowych usług będzie odbywało się całodobowo w następującym zakresie: a) badanie lekarskie osoby zatrzymanej w siedzibie Wykonawcy, zakończone wydaniem zaświadczenia lekarskiego (zgodnie ze wzorem załącznika do Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 13.09.2012 r. o braku lub istnieniu przeciwwskazań medycznych do transportowania osoby badanej policyjnymi środkami transportu oraz przebywania jej w pomieszczeniu dla osób zatrzymanych /Areszcie Śledczym/Zakładzie Karnym)- szacunkowa ilość przeprowadzanych badań w trakcie realizacji umowy:1488 b) pobranie krwi od osoby zatrzymanej do badania - na zawartość we krwi alkoholu, łącznie ze sporządzeniem protokołu pobrania krwi (z przeprowadzeniem niezbędnej obserwacji i wywiadu)-szacunkowa ilość przeprowadzanych badań w trakcie realizacji umowy:360..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.