Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-01
Warszawa: Ocena stanu wód w dorzeczach na podstawie monitoringu jednolitych części wód powierzchniowych - jeziora badane w roku 2006.
Numer ogłoszenia: 180086 - 2007; data zamieszczenia: 01.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Główny Inspektorat Ochrony Środowiska, ul. Wawelska 52/54, 00-922 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8256376, 8258457, fax 022 8256376.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gios.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ocena stanu wód w dorzeczach na podstawie monitoringu jednolitych części wód powierzchniowych - jeziora badane w roku 2006..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest merytoryczna weryfikacja danych przygotowanych przez wojewódzkie inspektoraty ochrony środowiska (WIOŚ) w formie komunikatów o stanie czystości jezior oraz w formie wojewódzkich baz danych oraz aktualizacja krajowej bazy danych JEZIORA wynikami badań jezior z roku 2006 i na tej podstawie dokonanie oceny stanu wód jezior w dorzeczach za rok 2006. Zamawiający przeznacza na realizację powyższego zadania kwotę w wysokości nie większej niż 97 000 PLN brutto.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.31.20.00 - Badania dotyczące wpływu na środowisko naturalnego Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.34.00 - Ocena wpływu projektu budowlanego na środowisko naturalne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 06.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia. Spełnienie wymienionych warunków będzie sprawdzane na podstawie dokumentów lub oświadczeń wymienionych w punkcie VIII SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania przedmiotu zamówienia oraz nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp, Wykonawca do oferty dołączy następujące dokumenty: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b)oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1, ustawy złożone na druku stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. W celu potwierdzenia znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca do oferty dołączy następujący dokument: a)Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej Wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 50 000 PLN, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca do oferty dołączy następujące dokumenty: a)wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat (przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 usług odpowiadających swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia tj. usług polegających na weryfikacji danych zebranych przez WIOŚ w zakresie badań wód i na tej podstawie dokonaniu zbiorczej oceny na obszarze kraju o łącznej wartości co najmniej 100 000 PLN brutto. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć Wykaz wykonanych usług sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ oraz oryginały lub poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopie dokumentów wystawionych przez zleceniodawcę zleceniodawców potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie; b)wykaz osób, które będą brały udział w realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia - tzw. Potencjał kadrowy sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. W skład zespołu wchodzić będzie: co najmniej 1 osoba z wykształceniem z zakresu biologii lub hydrobiologii, posiadająca co najmniej 3-letni staż pracy w instytucjach naukowych, których działalność jest związana z gospodarką wodną i ochroną wód oraz co najmniej jedna osoba posiadająca co najmniej 2-letnie doświadczenie w realizacji prac objętych problematyką wdrażania zapisów Ramowej Dyrektywy Wodnej 2000/60/WE w Polsce.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gios.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.gios.gov.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.10.2007 godzina 13:00, miejsce: Główny Inspektorat Ochrony Środowiska, ul Wawelska 52/54, 00-922 Warszawa, pok. 450 (Sekretariat Departamentu Monitoringu, Ocen i Prognoz).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizacja i nowe zagospodarowanie skweru obok przedszkola "Misia Wojtka nr 99" przy ul. Siewierskiej 3 w Dzielnicy Ochota m. st. Warszawy
- Świadczenie kompleksowej usługi zarządzania działalnością informacyjno - edukacyjną Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu.
- Dostawa projektorów wideo wraz z wyposażeniem dla Teatru Narodowego w Warszawie
- Umowa ramowa na zakup urządzeń teleinformatycznych klasy TEMPEST
- Dostawa sprzętu AGD dla Wydziału Inżynierii Lądowej Politechniki Warszawskiej
- Remont placu zabaw w Przedszkolu nr 201 przy ul. Wilczy Dół 4.
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.