Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-08-21
Katowice: Zakup i dostawa materiałów techniki kryminalistycznej dla jednostek terenowych garnizonu śląskiego oraz KWP w Katowicach
Numer ogłoszenia: 180101 - 2014; data zamieszczenia: 21.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach , ul. J. Lompy 19, 40-038 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2002050, faks 032 2002060.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa materiałów techniki kryminalistycznej dla jednostek terenowych garnizonu śląskiego oraz KWP w Katowicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3. Zamówienie zostało podzielone na dziesięć zadania i obejmuje: 3.1 Zadanie nr 1 - folie daktyloskopijne 3.2 Zadanie nr 2 - proszki daktyloskopijne 3.3 Zadanie nr 3 - pędzle daktyloskopijne 3.4 Zadanie nr 4 - wymazówka biologiczna z torebka oraz zestaw do pobierania materiału biologicznego 3.5 Zadanie nr 5 - pochłaniacze zapachów 3.6 Zadanie nr 6 - słoje, wieczka i folia aluminiowa 3.7 Zadanie nr 7 - środki do utrwalania śladów 3.8 Zadanie nr 8 - materiały do daktyloskopijne 3.9 Zadanie nr 9 - skalówki, linijki oraz numerki dowodowe 3.10 Zadanie nr 10 - skalpele, pincety i itp. 4. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia znajdują się w: załączniku nr 2 do SIWZ - projekt umowy załączniku nr 3 do SIWZ - formularz cenowy załączniku nr 4 do SIWZ - dane kontaktowe bezpośrednich użytkowników oraz adresy i ilości do których należy dostarczyć asortyment. 5. Zamawiający wymaga aby Wykonawca na dostarczony przedmiot umowy dla danego zadania oraz pozycji, wyszczególnionego w załączniku nr 3 do SIWZ udzielił gwarancji na okres wskazany w tym załączniku. Zamawiający żąda aby dostarczony asortyment był fabrycznie nowy, I gatunku, spełnia normy jakościowe i użytkowe wskazane przez Zamawiającego w formularzu cenowym. Uwaga: termin ważności nie może być krótszy niż gwarancja producenta na dany produkt. 6. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zostanie im powierzone (załącznik nr 1 do SIWZ). 7. Uwaga: Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia (w tym w załączniku nr 3 do SIWZ) pojawiłyby się nazwy własne, oznacza to, iż Zamawiający dopuszcza produkt równoważny. Za równoważność Zamawiający uzna asortyment o takim samym przeznaczeniu jak wskazane w załącznikach do SIWZ, o co najmniej o takim samym zakresie użytkowania..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.52.12.10-4, 44.17.40.00-0, 33.13.30.00-1, 33.95.40.00-2, 24.95.00.00-8, 35.20.00.00-6, 39.29.30.00-2, 33.14.00.00-3, 33.69.63.00-8, 39.22.57.20-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania wymagań Zamawiającego na podstawie art. 25 ust. 1 pkt. 2 ustawy PZP. 1. Oświadczenie Wykonawcy o tym, że dostarczany asortyment jest fabrycznie nowy, I gatunku, spełnia normy jakościowe i użytkowe wskazane przez Zamawiającego w formularzu cenowym. 2. Podpisany przez Wykonawcę formularz cenowy. W przypadku niezałączenie do oferty formularza cenowego lub braku podpisu na formularzu cenowym oferta wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. ponieważ jej treść jest niezgodna z treścią SIWZ.. 3. Oświadczenie Wykonawcy czy powierza podwykonawcy/com wykonanie zamówienia. W przypadku powierzenia podwykonawcy/com wykonania zamówienia Wykonawca wskaże zakres jaki będzie realizował przy jego/ich udziale na załączniku nr 1 do SIWZ - formularz ofertowy lub na odrębnym dokumencie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Postanowienia dotyczące realizacji zamówienia są zawarte w załączniku nr 2 do SIWZ - projekt umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach Zespół Zamówień Publicznych 40-038 Katowice ul. J. Lompy 19 pokój nr 747.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.08.2014 godzina 10:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach Zespół Zamówień Publicznych 40-038 Katowice ul. J. Lompy 19 pokój nr 747.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot umowy dla 10 zadań został podzielony na dwa etapy. Etap pierwszy od dnia zawarcia umowy do dnia 29.11.2014r. Etap drugi od dnia 01.01.2015 do dnia 30.11.2015r. Zamawiający zastrzega możliwość realizowania części asortymentu etapu drugiego w terminie do dnia 29.11.2014r . W przypadku skorzystania z możliwości realizacji części asortymentu drugiego etapu w terminie wcześniejszym Wykonawca zostanie powiadomiony przez Zamawiającego na piśmie z miesięcznym wyprzedzeniem..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - folie daktyloskopijne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia znajdują się w: załączniku nr 2 do SIWZ - projekt umowy załączniku nr 3 do SIWZ - formularz cenowy załączniku nr 4 do SIWZ - dane kontaktowe bezpośrednich użytkowników oraz adresy i ilości do których należy dostarczyć asortyment. 2. Zamawiający wymaga aby Wykonawca na dostarczony przedmiot umowy dla danego zadania oraz pozycji, wyszczególnionego w załączniku nr 3 do SIWZ udzielił gwarancji na okres wskazany w tym załączniku. Zamawiający żąda aby dostarczony asortyment był fabrycznie nowy, I gatunku, spełnia normy jakościowe i użytkowe wskazane przez Zamawiającego w formularzu cenowym. Uwaga: termin ważności nie może być krótszy niż gwarancja producenta na dany produkt. 3. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zostanie im powierzone (załącznik nr 1 do SIWZ). 4. Uwaga: Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia (w tym w załączniku nr 3 do SIWZ) pojawiłyby się nazwy własne, oznacza to, iż Zamawiający dopuszcza produkt równoważny. Za równoważność Zamawiający uzna asortyment o takim samym przeznaczeniu jak wskazane w załącznikach do SIWZ, o co najmniej o takim samym zakresie użytkowania..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.52.12.10-4, 44.17.40.00-0, 33.13.30.00-1, 33.95.40.00-2, 24.95.00.00-8, 35.20.00.00-6, 39.29.30.00-2, 33.14.00.00-3, 33.69.63.00-8, 39.22.57.20-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - proszki daktyloskopijne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia znajdują się w: załączniku nr 2 do SIWZ - projekt umowy załączniku nr 3 do SIWZ - formularz cenowy załączniku nr 4 do SIWZ - dane kontaktowe bezpośrednich użytkowników oraz adresy i ilości do których należy dostarczyć asortyment. 2. Zamawiający wymaga aby Wykonawca na dostarczony przedmiot umowy dla danego zadania oraz pozycji, wyszczególnionego w załączniku nr 3 do SIWZ udzielił gwarancji na okres wskazany w tym załączniku. Zamawiający żąda aby dostarczony asortyment był fabrycznie nowy, I gatunku, spełnia normy jakościowe i użytkowe wskazane przez Zamawiającego w formularzu cenowym. Uwaga: termin ważności nie może być krótszy niż gwarancja producenta na dany produkt. 3. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zostanie im powierzone (załącznik nr 1 do SIWZ). 4. Uwaga: Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia (w tym w załączniku nr 3 do SIWZ) pojawiłyby się nazwy własne, oznacza to, iż Zamawiający dopuszcza produkt równoważny. Za równoważność Zamawiający uzna asortyment o takim samym przeznaczeniu jak wskazane w załącznikach do SIWZ, o co najmniej o takim samym zakresie użytkowania..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.42.12.10-4, 44.17.40.00-0, 33.13.30.00-1, 33.95.40.00-2, 24.95.00.00-8, 35.20.00.00-6, 39.29.30.00-2, 33.14.00.00-3, 33.69.63.00-8, 39.22.57.20-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: 3.3 Zadanie nr 3 - pędzle daktyloskopijne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia znajdują się w: załączniku nr 2 do SIWZ - projekt umowy załączniku nr 3 do SIWZ - formularz cenowy załączniku nr 4 do SIWZ - dane kontaktowe bezpośrednich użytkowników oraz adresy i ilości do których należy dostarczyć asortyment. 2. Zamawiający wymaga aby Wykonawca na dostarczony przedmiot umowy dla danego zadania oraz pozycji, wyszczególnionego w załączniku nr 3 do SIWZ udzielił gwarancji na okres wskazany w tym załączniku. Zamawiający żąda aby dostarczony asortyment był fabrycznie nowy, I gatunku, spełnia normy jakościowe i użytkowe wskazane przez Zamawiającego w formularzu cenowym. Uwaga: termin ważności nie może być krótszy niż gwarancja producenta na dany produkt. 3. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zostanie im powierzone (załącznik nr 1 do SIWZ). 4. Uwaga: Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia (w tym w załączniku nr 3 do SIWZ) pojawiłyby się nazwy własne, oznacza to, iż Zamawiający dopuszcza produkt równoważny. Za równoważność Zamawiający uzna asortyment o takim samym przeznaczeniu jak wskazane w załącznikach do SIWZ, o co najmniej o takim samym zakresie użytkowania..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.52.12.10-4, 44.17.40.00-0, 33.13.30.00-1, 33.95.40.00-2, 24.95.00.00-8, 35.20.00.00-6, 39.29.30.00-2, 33.14.00.00-3, 33.69.63.00-8, 39.22.57.20-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - wymazówka biologiczna z torebka oraz zestaw do pobierania materiału biologicznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia znajdują się w: załączniku nr 2 do SIWZ - projekt umowy załączniku nr 3 do SIWZ - formularz cenowy załączniku nr 4 do SIWZ - dane kontaktowe bezpośrednich użytkowników oraz adresy i ilości do których należy dostarczyć asortyment. 2. Zamawiający wymaga aby Wykonawca na dostarczony przedmiot umowy dla danego zadania oraz pozycji, wyszczególnionego w załączniku nr 3 do SIWZ udzielił gwarancji na okres wskazany w tym załączniku. Zamawiający żąda aby dostarczony asortyment był fabrycznie nowy, I gatunku, spełnia normy jakościowe i użytkowe wskazane przez Zamawiającego w formularzu cenowym. Uwaga: termin ważności nie może być krótszy niż gwarancja producenta na dany produkt. 3. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zostanie im powierzone (załącznik nr 1 do SIWZ). 4. Uwaga: Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia (w tym w załączniku nr 3 do SIWZ) pojawiłyby się nazwy własne, oznacza to, iż Zamawiający dopuszcza produkt równoważny. Za równoważność Zamawiający uzna asortyment o takim samym przeznaczeniu jak wskazane w załącznikach do SIWZ, o co najmniej o takim samym zakresie użytkowania..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.52.12.10-4, 35.20.00.00-6, 44.17.40.00-0, 33.13.30.00-1, 33.95.40.00-2, 24.95.00.00-8, 39.29.30.00-2, 33.14.00.00-3, 33.69.63.00-8, 39.22.57.20-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 - pochłaniacze zapachów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia znajdują się w: załączniku nr 2 do SIWZ - projekt umowy załączniku nr 3 do SIWZ - formularz cenowy załączniku nr 4 do SIWZ - dane kontaktowe bezpośrednich użytkowników oraz adresy i ilości do których należy dostarczyć asortyment. 2. Zamawiający wymaga aby Wykonawca na dostarczony przedmiot umowy dla danego zadania oraz pozycji, wyszczególnionego w załączniku nr 3 do SIWZ udzielił gwarancji na okres wskazany w tym załączniku. Zamawiający żąda aby dostarczony asortyment był fabrycznie nowy, I gatunku, spełnia normy jakościowe i użytkowe wskazane przez Zamawiającego w formularzu cenowym. Uwaga: termin ważności nie może być krótszy niż gwarancja producenta na dany produkt. 3. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zostanie im powierzone (załącznik nr 1 do SIWZ). 4. Uwaga: Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia (w tym w załączniku nr 3 do SIWZ) pojawiłyby się nazwy własne, oznacza to, iż Zamawiający dopuszcza produkt równoważny. Za równoważność Zamawiający uzna asortyment o takim samym przeznaczeniu jak wskazane w załącznikach do SIWZ, o co najmniej o takim samym zakresie użytkowania..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.52.12.10-4, 44.17.40.00-0, 33.13.30.00-1, 33.95.40.00-2, 24.95.00.00-8, 35.20.00.00-6, 39.29.30.00-2, 33.14.00.00-3, 33.69.63.00-8, 39.22.57.20-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6 - słoje, wieczka i folia aluminiowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia znajdują się w: załączniku nr 2 do SIWZ - projekt umowy załączniku nr 3 do SIWZ - formularz cenowy załączniku nr 4 do SIWZ - dane kontaktowe bezpośrednich użytkowników oraz adresy i ilości do których należy dostarczyć asortyment. 2. Zamawiający wymaga aby Wykonawca na dostarczony przedmiot umowy dla danego zadania oraz pozycji, wyszczególnionego w załączniku nr 3 do SIWZ udzielił gwarancji na okres wskazany w tym załączniku. Zamawiający żąda aby dostarczony asortyment był fabrycznie nowy, I gatunku, spełnia normy jakościowe i użytkowe wskazane przez Zamawiającego w formularzu cenowym. Uwaga: termin ważności nie może być krótszy niż gwarancja producenta na dany produkt. 3. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zostanie im powierzone (załącznik nr 1 do SIWZ). 4. Uwaga: Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia (w tym w załączniku nr 3 do SIWZ) pojawiłyby się nazwy własne, oznacza to, iż Zamawiający dopuszcza produkt równoważny. Za równoważność Zamawiający uzna asortyment o takim samym przeznaczeniu jak wskazane w załącznikach do SIWZ, o co najmniej o takim samym zakresie użytkowania..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.52.12.10-4, 44.17.40.00-0, 33.13.30.00-1, 33.95.40.00-2, 24.95.00.00-8, 35.20.00.00-6, 39.29.30.00-2, 33.14.00.00-3, 33.69.63.00-8, 39.22.57.20-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7 - środki do utrwalania śladów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia znajdują się w: załączniku nr 2 do SIWZ - projekt umowy załączniku nr 3 do SIWZ - formularz cenowy załączniku nr 4 do SIWZ - dane kontaktowe bezpośrednich użytkowników oraz adresy i ilości do których należy dostarczyć asortyment. 2. Zamawiający wymaga aby Wykonawca na dostarczony przedmiot umowy dla danego zadania oraz pozycji, wyszczególnionego w załączniku nr 3 do SIWZ udzielił gwarancji na okres wskazany w tym załączniku. Zamawiający żąda aby dostarczony asortyment był fabrycznie nowy, I gatunku, spełnia normy jakościowe i użytkowe wskazane przez Zamawiającego w formularzu cenowym. Uwaga: termin ważności nie może być krótszy niż gwarancja producenta na dany produkt. 3. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zostanie im powierzone (załącznik nr 1 do SIWZ). 4. Uwaga: Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia (w tym w załączniku nr 3 do SIWZ) pojawiłyby się nazwy własne, oznacza to, iż Zamawiający dopuszcza produkt równoważny. Za równoważność Zamawiający uzna asortyment o takim samym przeznaczeniu jak wskazane w załącznikach do SIWZ, o co najmniej o takim samym zakresie użytkowania..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.52.12.10-4, 44.17.40.00-0, 33.11.33.00-0, 33.95.40.00-2, 24.95.00.00-8, 35.20.00.00-6, 39.29.30.00-2, 33.14.00.00-3, 33.69.63.00-8, 39.22.57.20-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie nr 8 - materiały do daktyloskopijne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia znajdują się w: załączniku nr 2 do SIWZ - projekt umowy załączniku nr 3 do SIWZ - formularz cenowy załączniku nr 4 do SIWZ - dane kontaktowe bezpośrednich użytkowników oraz adresy i ilości do których należy dostarczyć asortyment. 2. Zamawiający wymaga aby Wykonawca na dostarczony przedmiot umowy dla danego zadania oraz pozycji, wyszczególnionego w załączniku nr 3 do SIWZ udzielił gwarancji na okres wskazany w tym załączniku. Zamawiający żąda aby dostarczony asortyment był fabrycznie nowy, I gatunku, spełnia normy jakościowe i użytkowe wskazane przez Zamawiającego w formularzu cenowym. Uwaga: termin ważności nie może być krótszy niż gwarancja producenta na dany produkt. 3. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zostanie im powierzone (załącznik nr 1 do SIWZ). 4. Uwaga: Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia (w tym w załączniku nr 3 do SIWZ) pojawiłyby się nazwy własne, oznacza to, iż Zamawiający dopuszcza produkt równoważny. Za równoważność Zamawiający uzna asortyment o takim samym przeznaczeniu jak wskazane w załącznikach do SIWZ, o co najmniej o takim samym zakresie użytkowania..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.52.12.10-4, 44.17.40.00-0, 33.13.30.00-1, 33.95.40.00-2, 24.95.00.00-8, 35.20.00.00-6, 39.29.30.00-2, 33.14.00.00-3, 33.69.63.00-8, 39.22.57.20-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie nr 9 - skalówki, linijki oraz numerki dowodowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia znajdują się w: załączniku nr 2 do SIWZ - projekt umowy załączniku nr 3 do SIWZ - formularz cenowy załączniku nr 4 do SIWZ - dane kontaktowe bezpośrednich użytkowników oraz adresy i ilości do których należy dostarczyć asortyment. 2. Zamawiający wymaga aby Wykonawca na dostarczony przedmiot umowy dla danego zadania oraz pozycji, wyszczególnionego w załączniku nr 3 do SIWZ udzielił gwarancji na okres wskazany w tym załączniku. Zamawiający żąda aby dostarczony asortyment był fabrycznie nowy, I gatunku, spełnia normy jakościowe i użytkowe wskazane przez Zamawiającego w formularzu cenowym. Uwaga: termin ważności nie może być krótszy niż gwarancja producenta na dany produkt. 3. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zostanie im powierzone (załącznik nr 1 do SIWZ). 4. Uwaga: Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia (w tym w załączniku nr 3 do SIWZ) pojawiłyby się nazwy własne, oznacza to, iż Zamawiający dopuszcza produkt równoważny. Za równoważność Zamawiający uzna asortyment o takim samym przeznaczeniu jak wskazane w załącznikach do SIWZ, o co najmniej o takim samym zakresie użytkowania..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.52.12.10-4, 44.17.40.00-0, 33.13.30.00-1, 33.95.40.00-2, 24.95.00.00-8, 35.20.00.00-6, 39.29.30.00-2, 33.14.00.00-3, 33.69.63.00-8, 39.22.57.20-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie nr 10 - skalpele, pincety i itp..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia znajdują się w: załączniku nr 2 do SIWZ - projekt umowy załączniku nr 3 do SIWZ - formularz cenowy załączniku nr 4 do SIWZ - dane kontaktowe bezpośrednich użytkowników oraz adresy i ilości do których należy dostarczyć asortyment. 2. Zamawiający wymaga aby Wykonawca na dostarczony przedmiot umowy dla danego zadania oraz pozycji, wyszczególnionego w załączniku nr 3 do SIWZ udzielił gwarancji na okres wskazany w tym załączniku. Zamawiający żąda aby dostarczony asortyment był fabrycznie nowy, I gatunku, spełnia normy jakościowe i użytkowe wskazane przez Zamawiającego w formularzu cenowym. Uwaga: termin ważności nie może być krótszy niż gwarancja producenta na dany produkt. 3. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zostanie im powierzone (załącznik nr 1 do SIWZ). 4. Uwaga: Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia (w tym w załączniku nr 3 do SIWZ) pojawiłyby się nazwy własne, oznacza to, iż Zamawiający dopuszcza produkt równoważny. Za równoważność Zamawiający uzna asortyment o takim samym przeznaczeniu jak wskazane w załącznikach do SIWZ, o co najmniej o takim samym zakresie użytkowania..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.52.12.10-4, 44.17.40.00-0, 33.13.30.00-1, 33.95.40.00-2, 24.95.00.00-8, 35.20.00.00-6, 39.29.30.00-2, 33.14.00.00-3, 33.69.63.00-8, 39.22.57.20-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Przeprowadzenie kursu dla uczniów z zakresu "Nowoczesne metody lutowania..." w ramach projektu pn.: "Jestem zawodowcem 3.0" w ZSTiO nr 3 im. E. Abramowskiego w Katowicach"
- Przeprowadzenie kursu dla nauczycieli z zakresu "Nowoczesne metody lutowania..." w ramach projektu pn.: "Jestem zawodowcem 3.0" w ZSTiO nr 3 im. E. Abramowskiego w Katowicach"
- Umowa ramowa na przeprowadzenie usług szkoleniowych z zakresu pierwszej pomocy, kwalifikowanej pierwszej pomocy lub medycznych czynności ratunkowych
- "Integracja Załogi GPW"
- Dostawa stołów elektrotechnicznych, stanowisk badania silników wraz z wyposażeniem oraz transformatora 3 fazowego do nowych pracowni w ramach projektu ,,Specjaliści przyszłości to MY"
- "REMONT POMIESZCZEŃ RESTAURACJI, SANITARIATÓW ORAZ PRZYNALEŻNYCH LOKALI"
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 27/D/25 "Dostawa sprzętu i materiałów jednorazowego użytku dla potrzeb Oddziału Urologii - dogrywka 2"
- Dostawa wkładów do strzykawek
- Dostawa materiałów laboratoryjnych dla laboratoriów Działu Laboratoryjnego Wojewódzkiej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Gdańsku na podstawie umowy ramowej
- Dostawa wyrobów medycznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej
- "Dostawa nici chirurgicznych dla SP ZOZ Hrubieszów"
- ZP 2/2025 DROBNY SPRZĘT MEDYCZNY
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.