eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrokowaŚWIADCZENIE USŁUG DORADZTWA ZAWODOWEGO (PERSONALNEGO), TJ. PRZEPROWADZENIE KURSÓW, SZKOLEŃ I KONSULTACJI W RAMACH GRUPY KONTRAKTÓW SOCJALNYCH

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-08-21

Krokowa: ŚWIADCZENIE USŁUG DORADZTWA ZAWODOWEGO (PERSONALNEGO), TJ. PRZEPROWADZENIE KURSÓW, SZKOLEŃ I KONSULTACJI W RAMACH GRUPY KONTRAKTÓW SOCJALNYCH
Numer ogłoszenia: 180155 - 2012; data zamieszczenia: 21.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 145105 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Żarnowiecka 29, 84-110 Krokowa, woj. pomorskie, tel. 58 675 41 29, faks 58 675 41 29.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG DORADZTWA ZAWODOWEGO (PERSONALNEGO), TJ. PRZEPROWADZENIE KURSÓW, SZKOLEŃ I KONSULTACJI W RAMACH GRUPY KONTRAKTÓW SOCJALNYCH.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja oraz przeprowadzenie kursów, szkoleń i konsultacji na rzecz Beneficjentów Ostatecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krokowej w ramach projektu systemowego Podejmuję nowe wyzwania-idę do pracy,obejmujących: zadanie 1. Warsztaty wspierające aktywność zawodową z doradcą zawodowym - w wymiarze 40 godzin, 25 osób, zadanie 2. Warsztaty psychologiczne - Jestem, będę rodzicem - w wymiarze 32 godziny, 25 osób, zadanie 3. Konsultacje indywidualne z doradcą zawodowym - w wymiarze 75 godzin, 25 osób, zadanie 4. Konsultacje indywidualne z psychologiem - w wymiarze 75 godzin, 25 osób, zadanie 5. Konsultacje indywidualne z radcą prawnym - w wymiarze 25 godzin, 25 osób, zadanie 6. Spotkania grupowe z radcą prawnym - w wymiarze 12 godzin, 25 osób, zadanie 7. Obsługa kasy fiskalnej z minimum sanitarnym oraz podstawowymi zagadnieniami obsługi klienta - w wymiarze 40 godzin, 5 osób, zadanie 8. Kurs gastronomiczny - w wymiarze 80 godzin, 5 osób, zadanie 9. Kurs prawa jazdy kat. B - w wymiarze 60 godzin, 7 osób, zadanie 10. Przedstawiciel handlowy - w wymiarze 80 godzin, 6 osób, zadanie 11. Kurs operatora wózków jezdniowych z uprawnieniami do wymiany butli gazowych - w wymiarze 67 godzin, 2 osoby, zadanie 12. Kurs pracownika ochrony fizycznej osób i mienia - licencja I stopnia - w wymiarze 245 godzin, 1 osoba, zadanie 13. Kurs opiekunów osób starszych - w wymiarze 120 godzin, 1 osoba, zadanie 14. Kurs prawa jazdy kat. C- w wymiarze 50 godzin, 3 osoby, zadanie 15. Kurs prawa jazdy kat. C+E- w wymiarze 45 godzin, 1 osoba, zadanie 16. Operator koparko-ładowarki- w wymiarze 202 godziny, 1 osoba, zadanie 17. Kurs spawalniczy podstawowy w osłonie CO2- w wymiarze 120 godzin, 2 osoby, zadanie 18. Szkolenie na uprawnienia kwalifikacyjne w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznej oraz w zakresie dozoru tzw. SEP E+D - w wymiarze 45 godzin, 1 osoba.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt systemowy Podejmuję nowe wyzwania-idę do pracy realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII, Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EURO-INSTYTUT SZKOLEŃ PERSONALNYCH Sp. z o.o., ul. Zakole 2, 10-699 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3600,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2400,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4650,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EURO-INSTYTUT SZKOLEŃ PERSONALNYCH Sp. z o.o., ul. Zakole 2, 10-699 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3100,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1920,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1920,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4500,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Zadanie 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EURO-INSTYTUT SZKOLEŃ PERSONALNYCH Sp. z o.o., ul. Zakole 2, 10-699 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4750,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4875,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4875,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5900,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Zadanie 4

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EURO-INSTYTUT SZKOLEŃ PERSONALNYCH Sp. z o.o., ul. Zakole 2, 10-699 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4750,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4875,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4875,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7125,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Zadanie 5

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Andrzej Wójcik Kancelaria Radców Prawnych, ul. Wójta Radtkego 53/8, 81-355 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3200,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 13625,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Zadanie 6

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Andrzej Wójcik Kancelaria Radców Prawnych, ul. Wójta Radtkego 53/8, 81-355 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1600,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1344,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1344,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5195,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Zadanie 7

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne Oddział w Gdańsku, ul. Długi Targ 46/47, 80-830 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3100,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2760,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2760,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4300,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: Zadanie 8

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Powiatowy Cech Rzemiosł Małych i Średnich Przedsiębiorstw - Związek Pracodawców, ul. Gen. Józefa Hallera 18, 84-200 Wejherowo, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4850,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4850,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10500,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 10   

Nazwa: Zadanie 10

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne Oddział w Gdańsku, ul. Długi Targ 46/47, 80-830 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4653,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4653,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7200,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 11   

Nazwa: Zadanie 11

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Powiatowy Cech Rzemiosł Małych i Średnich Przedsiębiorstw - Związek Pracodawców, ul. Gen. Józefa Hallera 18, 84-200 Wejherowo, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1200,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1416,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1416,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3800,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 13   

Nazwa: Zadanie 13

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • O.K. Ośrodek Kursów Edmund Kwidziński, ul. Sobieskiego 217, 84-200 Wejherowo, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1100,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2945,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2945,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 16   

Nazwa: Zadanie 16

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Powiatowy Cech Rzemiosł Małych i Średnich Przedsiębiorstw - Związek Pracodawców, ul. Gen. Józefa Hallera 18, 84-200 Wejherowo, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2615,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2615,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2615,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 17   

Nazwa: Zadanie 17

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Powiatowy Cech Rzemiosł Małych i Średnich Przedsiębiorstw - Związek Pracodawców, ul. Gen. Józefa Hallera 18, 84-200 Wejherowo, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3800,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7266,00

  • Oferta z najniższą ceną: 7266,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7266,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 18   

Nazwa: Zadanie 18

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Powiatowy Cech Rzemiosł Małych i Średnich Przedsiębiorstw - Związek Pracodawców, ul. Gen. Józefa Hallera 18, 84-200 Wejherowo, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 900,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1268,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1268,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1268,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.