Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-01
Opole: Regulacje stanów prawnych oraz badanie KW z możliwością składania ofert częściowych ( 8 zadań częściowych).
Numer ogłoszenia: 180183 - 2007; data zamieszczenia: 01.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Opolu, ul. 1 Maja 6, 45-068 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4000900, fax 077 4000951.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Regulacje stanów prawnych oraz badanie KW z możliwością składania ofert częściowych ( 8 zadań częściowych)..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2. Zamówienie zostało podzielone na 8 części, Zadanie częściowe Nr 1 a) Regulacja stanu prawnego nieruchomości i przygotowanie dokumentów do przewłaszczenia dla gruntów Skarbu Państwa pozostających we władaniu Agencji Nieruchomości Rolnych położonych na terenie miasta Dąbrowa Górnicza i Jaworzno woj. śląskie. b) Badanie Księgi Wieczystej dla nieruchomości w obrębie Trzebyczka oznaczonej jako działka Nr 620 k.m. 2 oraz nieruchomości położonych w obrębie Okradzionów oznaczonych jako działki Nr 5/3, 5/4 k.m. 1 miasto Dąbrowa Górnicza. Zadanie częściowe Nr 2 A) Regulacja stanu prawnego nieruchomości i przygotowanie dokumentów do przewłaszczenia dla gruntów Skarbu Państwa pozostających we władaniu Agencji Nieruchomości Rolnych położonych w obrębie Borowa Wieś gmina Mikołów, woj. śląskie, oznaczonych w ewidencji gruntów jako działki Nr 661/31 i 662/31 k.m. 1, powstałych z podziału działki Nr 568/31 o powierzchni 0,7775 ha. B) Regulacja stanu prawnego nieruchomości i przygotowanie dokumentów do przewłaszczenia dla gruntów Skarbu Państwa pozostających we władaniu Agencji Nieruchomości Rolnych położonych obrębie Ornontowice, gmina Ornontowice, woj. śląskie, oznaczonych w ewidencji gruntów jako działka Nr 1146/35 k.m. 3 o powierzchni 0,6216 ha. Zadanie częściowe Nr 3 Regulacja stanu prawnego poprzez ujawnienie numerów działek i rozliczenie stanu księgi wieczystej nr 9285, prowadzonej przez Sąd Rejonowy Wydział Ksiąg Wieczystych w Pszczynie o powierzchni nieruchomości ok. 67 ha i 157 wpisach. Zadanie częściowe Nr 4 Regulacja stanu prawnego poprzez ujawnienie numerów działek i rozliczenie stanu księgi wieczystej nr Wykaz Kryry 226, prowadzonej przez Sąd Rejonowy Wydział Ksiąg Wieczystych w Pszczynie o powierzchni nieruchomości ok. 9 ha i 12 wpisach. Zadanie częściowe Nr 5 Regulacja stanu prawnego poprzez ujawnienie numerów działek i rozliczenie stanu księgi wieczystej nr 8985, prowadzonej przez Sąd Rejonowy Wydział Ksiąg Wieczystych w Pszczynie o powierzchni nieruchomości ok. 339 ha i 112 wpisach. Zadanie częściowe Nr 6 Regulacja stanu prawnego poprzez ujawnienie numerów działek i rozliczenie stanu księgi wieczystej nr KA1P00013437/3, prowadzonej przez Sąd Rejonowy Wydział Ksiąg Wieczystych w Pszczynie o powierzchni nieruchomości ok. 269 ha i 96 wpisach. Zadanie częściowe nr 7. Regulacja stanu prawnego nieruchomości, skompletowanie dokumentów niezbędnych do założenia Księgi Wieczystej wraz ze sformułowaniem wniosku do Sądu dla 32 nieruchomości* położonych w powiecie zawierciańskim, gm. Ogrodzieniec obręb Mokrus. Zadanie częściowe nr 8. Regulacja stanu prawnego nieruchomości, skompletowanie dokumentów niezbędnych do założenia Księgi Wieczystej wraz ze sformułowaniem wniosku do Sądu dla 48 nieruchomości*, położonych w powiecie zawierciańskim , gm. Poręba obręb Poręba.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.27.50.00 - Usługi badawcze Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.50.00 - Usługi pomiarowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 50.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, spełniający poniższe warunki: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku pzp.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Spełnianie powyższych warunków należy potwierdzić dokumentami i oświadczeniami, wymaganymi przez zamawiającego: 2.1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. pzp. A. dokument: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert B. dokument: Pisemne Oświadczenie o spełnieniu warunków wymienionych, w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych - załącznik nr 4 2.2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. A. dokument: Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, załącznik nr 3 B. dokument: dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia tj. świadectwa nadania uprawnień zawodowych w zakresie geodezji (dotyczy również Geodetów podanych w wykazie). 2.3. W celu potwierdzenia, że wykonawca jest w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia A. dokument: Oświadczenie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Opolu ul. 1 Maja 6 45-068 Opole.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2007 godzina 11:45, miejsce: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Opolu ul. 1 Maja 6 45-068 Opole pokój nr 33.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Regulacja stanu prawnego nieruchomości i badanie KW..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Regulacja stanu prawnego nieruchomości i przygotowanie dokumentów do przewłaszczenia dla gruntów Skarbu Państwa pozostających we władaniu Agencji Nieruchomości Rolnych położonych na terenie miasta Dąbrowa Górnicza i Jaworzno woj. śląskie. b) Badanie Księgi Wieczystej dla nieruchomości w obrębie Trzebyczka oznaczonej jako działka Nr 620 k.m. 2 oraz nieruchomości położonych w obrębie Okradzionów oznaczonych jako działki Nr 5/3, 5/4 k.m. 1 miasto Dąbrowa Górnicza. Wielkość i zakres zostały określone w SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.50.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 50.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Regulacja stanu prawnego nieruchomości..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: A) Regulacja stanu prawnego nieruchomości i przygotowanie dokumentów do przewłaszczenia dla gruntów Skarbu Państwa pozostających we władaniu Agencji Nieruchomości Rolnych położonych w obrębie Borowa Wieś gmina Mikołów, woj. śląskie, oznaczonych w ewidencji gruntów jako działki Nr 661/31 i 662/31 k.m. 1, powstałych z podziału działki Nr 568/31 o powierzchni 0,7775 ha. B) Regulacja stanu prawnego nieruchomości i przygotowanie dokumentów do przewłaszczenia dla gruntów Skarbu Państwa pozostających we władaniu Agencji Nieruchomości Rolnych położonych obrębie Ornontowice, gmina Ornontowice, woj. śląskie, oznaczonych w ewidencji gruntów jako działka Nr 1146/35 k.m. 3 o powierzchni 0,6216 ha. Wielkość i zakres zostały określone w SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.50.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Regulacja stanu prawnego poprzez ujawnienie numerów działek i rozliczenie stanu księgi wieczystej nr 9285, prowadzonej przez Sąd Rejonowy Wydział Ksiąg Wieczystych w Pszczynie..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Regulacja stanu prawnego poprzez ujawnienie numerów działek i rozliczenie stanu księgi wieczystej nr 9285, prowadzonej przez Sąd Rejonowy Wydział Ksiąg Wieczystych w Pszczynie o powierzchni nieruchomości ok. 67 ha i 157 wpisach. Wielkość i zakres zostały określone w SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.50.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Regulacja stanu prawnego poprzez ujawnienie numerów działek i rozliczenie stanu księgi wieczystej nr Wykaz Kryry 226, prowadzonej przez Sąd Rejonowy Wydział Ksiąg Wieczystych w Pszczynie..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Regulacja stanu prawnego poprzez ujawnienie numerów działek i rozliczenie stanu księgi wieczystej nr Wykaz Kryry 226, prowadzonej przez Sąd Rejonowy Wydział Ksiąg Wieczystych w Pszczynie o powierzchni nieruchomości ok. 9 ha i 12 wpisach. Wielkość i zakres zostały określone w SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.50.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Regulacja stanu prawnego poprzez ujawnienie numerów działek i rozliczenie stanu księgi wieczystej nr 8985, prowadzonej przez Sąd Rejonowy Wydział Ksiąg Wieczystych w Pszczynie..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Regulacja stanu prawnego poprzez ujawnienie numerów działek i rozliczenie stanu księgi wieczystej nr 8985, prowadzonej przez Sąd Rejonowy Wydział Ksiąg Wieczystych w Pszczynie o powierzchni nieruchomości ok. 339 ha i 112 wpisach. Wielkość i zakres zostały określone w SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.50.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Regulacja stanu prawnego poprzez ujawnienie numerów działek i rozliczenie stanu księgi wieczystej nr KA1P00013437/3, prowadzonej przez Sąd Rejonowy Wydział Ksiąg Wieczystych w Pszczynie..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Regulacja stanu prawnego poprzez ujawnienie numerów działek i rozliczenie stanu księgi wieczystej nr KA1P00013437/3, prowadzonej przez Sąd Rejonowy Wydział Ksiąg Wieczystych w Pszczynie o powierzchni nieruchomości ok. 269 ha i 96 wpisach. Wielkość i zakres zostały określone w SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.50.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Regulacja stanu prawnego nieruchomości, skompletowanie dokumentów niezbędnych do założenia Księgi Wieczystej wraz ze sformułowaniem wniosku do Sądu dla 32 nieruchomości* położonych w powiecie zawierciańskim, gm. Ogrodzieniec obręb Mokrus..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Regulacja stanu prawnego nieruchomości, skompletowanie dokumentów niezbędnych do założenia Księgi Wieczystej wraz ze sformułowaniem wniosku do Sądu dla 32 nieruchomości* położonych w powiecie zawierciańskim, gm. Ogrodzieniec obręb Mokrus. Wielkość i zakres zostały określone w SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.50.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Regulacja stanu prawnego nieruchomości, skompletowanie dokumentów niezbędnych do założenia Księgi Wieczystej wraz ze sformułowaniem wniosku do Sądu dla 48 nieruchomości*, położonych w powiecie zawierciańskim , gm. Poręba obręb Poręba..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Regulacja stanu prawnego nieruchomości, skompletowanie dokumentów niezbędnych do założenia Księgi Wieczystej wraz ze sformułowaniem wniosku do Sądu dla 48 nieruchomości*, położonych w powiecie zawierciańskim , gm. Poręba obręb Poręba. Wielkość i zakres zostały określone w SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.50.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Dostawa sprzętu sportowego w ramach projektu pn.: "Równi w edukacji - POczuj dostępność."
- Wartościowanie stanowisk pracy w Wodociągi i Kanalizacja w Opolu sp. z o.o., opracowanie projektu polityki płacowej oraz wsparcie procesu wdrożenia nowych zasad wynagradzania
- Realizacja usługi doradztwa specjalistycznego z zakresu księgowości dla pracodawców z województwa opolskiego w ramach projektu pn. "Opolskie pracuje elastycznie"
- TP.D.DI.33.25 Zakup wraz z dostawą dwóch serwerów dla potrzeb budowy środowiska bazodanowego systemów dziedzinowych wraz z instalacją, gwarancją i opieką serwisową
- Wymiana posadzki na zasceniu i korytarzach Dużej Sceny i korytarzach prowadzących od wejścia/bramy nr 4 do windy towarowej w budynku Teatru im. Jana Kochanowskiego w Opolu - I ETAP
- Świadczenie usług przewozu zwłok lub szczątków ludzkich w granicach obszaru działania prokuratur okręgu opolskiego.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- BUDOWA WIEŻY WIDOKOWEJ Z INFRASTRUKTURĄ PRZY ŚCIEŻCE W KORONACH DRZEW W CIĘŻKOWICACH
- Modernizacja Ewidencji Gruntów i Budynków obejmująca obręby ewidencyjne 0286 i 0327 Miasta Tarnowa
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków oraz wykonanie pomiarów i opracowań geodezyjno - kartograficznych
- Pomiar oraz wyrównanie wysokości punktów w ramach modernizacji szczegółowej osnowy wysokościowej na terenie powiatu inowrocławskiego, województwo kujawsko-pomorskie
- Projekt modernizacji ewidencji gruntów i budynków 8 obrębów na terenie powiatu pińczowskiego
- Budowa oczyszczalni ścieków wraz z siecią kanalizacji sanitarnej w Miałach (opracowanie dokumentacji projektowej)
więcej: Usługi pomiarowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.