Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-05-08
Zielona Góra: Wykonanie remontu dachu na budynku mieszkalnym przy ul. Stary Rynek 24 w Zielonej Górze
Numer ogłoszenia: 180202 - 2013; data zamieszczenia: 08.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej , Aleja Zjednoczenia 110, 65-005 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. (068) 322-91-86, faks (068) 322-91-84.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkim.zgora.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: ZGKiM w imieniu Wspólnoty Mieszkaniowej w Zielonej Górze przy ul.Stary Rynek 24.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu dachu na budynku mieszkalnym przy ul. Stary Rynek 24 w Zielonej Górze.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu dachu na budynku mieszkalnym przy ul. Stary Rynek 24 w Zielonej Górze. 1)Zakres prac do robót remontowo-budowlanych: -Przemurowanie dwóch kominów z cegły klinkier kl. 350 ze spoinowaniem, pozostałe kominy należy otynkować, na czapkach kominów wykonanie czap betonowych z przesmarowaniem 2x emulsją asfaltową. -Wymiana pokrycia z papy na 2xpapa termozgrzewalna (papa podkładowa V60 S4, papa nawierzchniowa PYE PV 200 S5 siła zrywająca min. 800). -Wymiana deskowania dachu na płyty OSB-3 gr. 20mm. -Wymiana obróbek blacharskich okapów i ogniomurków, wyłazu dachowego oraz rynien na blachę cynk- tytan gr 0,6mm, pokrycia dachu blachą miedzianą i jednej strony ogniomurków blachą miedzianą. -Usunięcie istniejącej polepy gr. 15cm. -Wzmocnienie konstrukcji dachowej poprzez nabicie desek gr. 32mm. -Impregnacja deskowania podsufitki i konstrukcji drewnianej dachu preparatami solowymi. -Wykonanie nowego ocieplenia stropodachu wełną mineralną gr. 200mm. -Wymiana drewnianego włazu dachowego z obrobieniem blachą cynkową. - Wykonanie paroizolacji folią nad pomieszczeniami mokrymi. -Zamontowanie kominków wentylacyjnych przestrzeni stropodachu szt. 8. -Obróbki z papy termozgrzewalnej pod obróbki blacharskie oraz kołnierzy kominów i styków papy z murem z zastosowaniem klinów ze styropianu 10*10cm i listew dociskowych szer. 10cm z blachy cynk-tytan gr. 0,6 mm uszczelnionych kitem dekarskim, wyłazu dachowego i lejków wokół stojaków. -Odbicie i uzupełnienie tynków zewnętrznych na ogniomurkach w tym świetlika dachowego. 14. Zagruntowanie ścian ogniowych i kominów tynkowanych 1x preparatem wzmacniającym, malowanie 2x farbą silikatową . -Wymiana świetlików dachowych z kształtowników stalowych na nowe z oszklone. -Przetarcie tynków ścian ognimurków (strona wyższa). -Wywóz gruzu, papy, blacharki na składowisko odpadów 2) Zakres prac do wykonania robót remontowo-budowlanych na szczycie budynku (attyka): -Przemurowanie pęknięć w ścianie. -Iniekcja pęknięć i szczelin mineralnym materiałem iniekcyjnym. -Odbicie tynku wapiennego i cementowo-wapiennego pasami szer. do 30 cm pod taśmy wzmacniające. -Gruntowanie ręcznie żywicą epoksydową powierzchni pod taśmy kompozytowej wzmacniające z włóknami węglowymi. -Montaż taśm wzmacniających klejem epoksydowym 2-składnikowym na bazie żywicy epoksydowej z posypaniem taśmy piaskiem po usunięciu tynku. Taśmy przyklejone do tyłu szczytu powinny tworzyć siatkę o oczkach 1,0*1,0(taśmy pionowe i taśmy poziome). -Naprawa ubytków tynków zewnętrznych cementowo-wapiennych kat. III. -Wykonanie cienkowarstwowego tynku z zaprawy tynkarskiej zbrojonej mikrowłóknami polegające na przygotowaniu podłoża przez oczyszczenie i zmycie oraz zagruntowanie 1-krotne koncentratem mikroemulsji silikonowej. -Zabezpieczenie przeciwwodne tynków mineralnym szlamem uszczelniającym w kolorze szarym. -Malowanie 2x tynków farbą elewacyjną o dużej odporności na czynniki zewnętrzne. -Renowacja detali architektonicznych. -Wywóz gruzu na składowisko odpadów Obecnie większa część szczytu kamienicy jest zasłonięta, przy wymianie deskowania dachu niezbędne jest określenie jego stanu technicznego..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.19.10 - Naprawa dachów .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 2.1. do formularza oferty będącego integralną częścią SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać się wykonaniem co najmniej pięciu robót budowlanych, których przedmiotem było wykonywanie remontu dachu na obiekcie zabytkowym, o wartości każdej roboty co najmniej 90 tyś. złotych Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o wykaz dostaw, dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty, których wzór stanowi załącznik nr 3 do formularza oferty będącego integralną częścią SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 2.1. do formularza oferty będącego integralną częścią SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykonawca winien dysponować 1 osobą z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia oraz odbyły co najmniej 2 - letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych (zgodnie z § 8 ust. 1 rozporządzenie Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. Nr 150, poz. 1579)). Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, których wzór stanowi załącznik nr 4 do formularza oferty, będącego integralną częścią SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 2.1. do formularza oferty będącego integralną częścią SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgkim.zgora.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Al. Zjednoczenia 110, pokój 101.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.05.2013 godzina 08:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego w Zielonej Górze, ul. Zjednoczenia 110, pokój nr 101 lub przesłać na adres zamawiającego.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Usuwanie padłych zwierząt z dróg wojewódzkich administrowanych przez ZDW w Zielonej Górze: Zad. 1 - RDW w Zielonej Górze Zad. 2 - RDW w Kożuchowie Zad. 3 - RDW w Kłodawie
- Dostawa materiałów promocyjnych.
- Przygotowanie i dostarczanie gotowych obiadów/posiłków dla dzieci uczęszczających do Zespołu Edukacyjnego nr 5 w Zielonej Górze
- Interwencyjne usuwanie pojawiających się na skutek zdarzeń drogowych zanieczyszczeń w ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez ZDW w Zielonej Górze: Zadanie nr 1, Zadanie nr 2, Zadanie nr 3
- Lubuskie Szkolnictwo Zawodowe dla Nowoczesnego Rynku Pracy- dostawa mebli do Zespołu Szkół im. Marii Skłodowskiej-Curie w Kostrzynie nad Odrą
- SERWIS, NAPRAWA I PRZEGLĄDY OKRESOWE SAMOCHODÓW SŁUŻBOWYCH BĘDĄCYCH W DYSPOZYCJI GDDKiA ODDZIAŁ W ZIELONEJ GÓRZE
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachów na obiektach SPS ZOZ w Lęborku
- Prace remontowe w budynkach w Nadleśnictwie Bytnica
- Kompleksowa modernizacja budynków Szkoły Podstawowej nr 1 w Gryfowie Śląskim w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Roboty ogólnobudowlane i remontowe w budynkach administrowanych przez ZBM w Żorach w 2025 r
więcej: Naprawa dachów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.