Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-01
Siedlce: Świadczenie usług kompleksowego sprzątania pomieszczeń dla Sądu Rejonowego w Siedlcach w budynkach przy ul. Biskupa Ignacego Świrskiego 17, ul. Biskupa Ignacego Świrskiego 26 i ul. Berka Joselewicza 3 oraz terenów przyległych do w/w budynków
Numer ogłoszenia: 180212 - 2007; data zamieszczenia: 01.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Siedlcach, ul. Świrskiego 17, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 0-25 644-77-02, fax 0-25 632-23-27.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sr.siedlce.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług kompleksowego sprzątania pomieszczeń dla Sądu Rejonowego w Siedlcach w budynkach przy ul. Biskupa Ignacego Świrskiego 17, ul. Biskupa Ignacego Świrskiego 26 i ul. Berka Joselewicza 3 oraz terenów przyległych do w/w budynków.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług kompleksowego sprzątania (utrzymywania w czystości) pomieszczeń w budynkach Sądu Rejonowego w Siedlcach zlokalizowanych w Siedlcach: - przy ul. B-pa I. Świrskiego17, - przy ul. B-pa I. Świrskiego 26, - przy ul. B. Joselewicza 3 o łącznej powierzchni 3.196,35 m2, oraz utrzymywanie porządku i czystości terenu przyległego do tych budynków, w skład którego wchodzą: - schody zewnętrzne (w tym podest dla niepełnosprawnych) - o łącznej powierzchni 89,87 m2, - chodnik - o łącznej powierzchni 536,90 m2, - parking - o łącznej powierzchni 355 m2, - trawnik (w tym powierzchnia wysypana grysem) - o łącznej powierzchni 169,27 m2. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą dwa zadania: ZADANIE I. SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ WEWNĄTRZ BUDYNKÓW SĄDU REJONOWEGO W SIEDLCACH Sprzątanie powierzchni wewnątrz budynków - 5 razy w tygodniu, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy oraz dodatkowo w soboty robocze dla Sądu, które zostaną okreslone w Rozporządzeniu Ministra Sprawiedliwości (z innym dniem wolnym w zamian): 1. Sprzątanie pomieszczeń - w godzinach od 16.00 do 22.00 z wyłączeniem pomieszczeń, sprzątanych w godzinach urzędowania Sądu w obecności pracownika: - kasy - pracownika Sekcji Finansowej; - archiwum - pracowników archiwum; - pomieszczeń w piwnicy (kotłownie, pomieszczenia gospodarcze, klatki schodowe, korytarze) i na parterze (klatki schodowe) w budynku przy ul. B - pa I. Świrskiego 26 - pracowników archiwum; - serwerowni - informatyka; - pomieszczeń magazynowych - pracownika Oddziału Administracji. Pomieszczenia sprzatane w godzinach urzędowania Sądu, bedą dostępne od godz. 13.00 do 15.00. 2. Sprzątanie pozostałych pomieszczeń odbywać się będzie w kolejności uzgodnionej przez Zamawiającego i Wykonawcę w obecności pracownika wyznaczonego przez Zamawiającego, po podpisaniu umowy. 3. Wykonawca zapewni 1 osobę do wykonywania bieżących prac w dniach i godzinach urzędowania Zamawiającego w okresie: - od 01 października do 31 marca - w godzinach 9.00 - 12.00; - od 01 kwietnia do 30 wrzesnia - w godzinach od 11.00 do 12.00 do wykonywania prac wyznaczonych przez Zamawiającego (np.: sprzątanie toalet, korytarzy, itp.) ZADANIE II. SPRZĄTANIE TERENÓW PRZYLEGŁYCH DO BUDYNKÓW SĄDU REJONOWEGO W SIEDLCACH Prace w sezonie zimowym (odśnieżanie, usuwanie oblodzeń) muszą być wykonywane do czasu przybycia pracowników do pracy tj. do godz. 7.50. 1. W okresie zimowym odśnieżanie i usuwanie śniegu i oblodzeń ręcznie lub mechanicznie oraz w razie potrzeby posypywanie piachem ciągów komunikacyjnych (chodnika, schodów zewnętrznych), parkingu i miejsc postojowych. 2. W czasie opadów śniegu lub śniegu z deszczem prace odśnieżania i usuwania oblodzeń muszą być wykonywane na bieżąco w ciągu dni roboczych, jak również w dni wolne od pracy i święta. 3. Wywóz śniegu sprzed budynków Sądu transportem Wykonawcy i zapewnienie miejsca jego składowania. 4. W okresach wiosenno - jesiennych utrzymywanie czystości schodów zewnętrznych i podjazdu dla niepełnosprawnych, ciągów komunikacyjnych (chodnika, schodów zewnętrznych), parkingu i miejsc postojowych. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia przy użyciu własnych maszyn i urządzeń oraz środków czyszczących, które spełniają wymogi niezbędne do używania w instytucjach użyteczności publicznej oraz posiadają aktualne, wymagane atesty i certyfikaty. Dokładny opis przedmiotu zamówienia wraz z zestawieniem powierzchni, na której będą wykonywane usługi, zakresem zamawianych usług, informacją o rodzaju używanych środków czyszczących i akcesoriów do sprzątania, wyszczególnieniem czynności wchodzących w skład przedmiotu zamówienia, częstotliwością ich wykonywania zawiera Opis przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający zaleca Wykonawcom dokonanie, przed upływem terminu na składanie ofert, wizji lokalnej w budynkach, gdzie będą wykonywane usługi stanowiące przedmiot zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.70.00.00 - Usługi sprzątania Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2.500,00 zł. Słownie: dwa tysiace pięćset złotych. Wykonawca zobowiązny jest do wniesienia wadium przed upływem terminu na składanie ofert. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu - na konto: 33 1240 2685 1111 0000 3656 1973, 2) poreczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym - w kasie Sądu, 3) gwarancjach bankowych - w kasie Sądu, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych - w kasie Sądu, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) - w kasie Sądu..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp: 1) posiadają uprawnienia do wykonania zamówienia, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5) spełnią warunki określone w SIWZ. Ocena spełniania tych warunków zostanie dokonana na zasadzie spełnia - nie spełnia w wyniku sprawdzenia kompletności wymaganych dokumentów, wymienionych w SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1). Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 2). Aktualna informacja z Krajowego rejestru Karnego z art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8, podmioty zbiorowe również z art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu na składanie ofert. Informację z KRK składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 3) Aktualne zaświadczenie wydane przez włąściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu na składanie ofert. W przypadku składania oferty wspólnej w/w zaświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną, w przypadku składania oferty przez spółkę cywilną Wykonawca musi złożyć oddzielne zaświadczenia dla każdego ze wspólników oraz oddzielnie na spólkę. 4.) Aktualne zaświadczenie z wlaściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu na składanie ofert. W przypadku składania oferty wspólnej w/w zaświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną, w przypadku składania oferty przez spółkę cywilną Wykonawca musi złożyć oddzielnie zaświadczenia dla każdego ze wspólników oraz oddzielnie na spółkę. 5.) Wypełniony Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 2 do SIWZ. 6.) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy oraz nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. W przypadku składania oferty wspólnej w/w oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną (z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 3 do SIWZ). 7.) Wzór umowy zaakceptowany oraz parafowany na każdej stronie przez Wykonawcę (Załącznik nr 4 do SIWZ) wraz z wypełnionym Załącznikiem nr 1 do Umowy - Formularzem cenowym. Kwoty wpisane w Formularzu cenowym muszą być tożsame z kwotami umieszczonymi w Formularzu ofertowym. 8.) Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców / zamawiających - wraz z dokumentami (referencjami) potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie (minimum 3) z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 5 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają jeden wspólny w/w wykaz. Warunek zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spęłniać go łącznie. 9.) Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnymi do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych prze nich czynności z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 6 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składaja jeden wspólny w/w wykaz. 10.) Polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Zamawiający uzna, że Wykonawca znjaduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, jeżeli suma ubezpieczenia wynikająca z polisy lub innego dokumentu uzbezpieczenia będzie wynosiła co najmniej 150.000 PLN. W przypadku złożenia oferty wspólnej w/w dokumenty składa każdy z Wykonawców. Warunek wysokości sumy ubezpieczenia zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą go spełniać łącznie. W przypadku udzielenia zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do posiadania ważnej polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakrsie prowadzonej działalności gospodarczej przez cały okres realizacji zamówienia, 11.) dokument potwierdzający wniesienie wadium; 12.) pełnomocnictwo w zakresie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w sytuacji, jeżeli oferta jest podpisywana przez pełnomocnika w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegajacych się o udzielenie zamówienia do oferty dołączone musi być pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pozostałe informacje dotyczące warunków składania oferty wspólnej lub wymogów, które powinien spełnić Wykonawca zamieszkały za granicą zawiera SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sr.siedlce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy w Siedlcach ul. Biskupa Ignacego Świrskiego 17 08 - 110 Siedlce pok. nr 13.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy.
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Sąd Rejonowy w Siedlcach ul. Biskupa Ignacego Świrskiego 17 08 - 110 Siedlce pok. nr 13.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- "Kompleksowy nadzór inwestorski" w ramach zadania pn. "Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce" - część II
- "Remont drogi dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 3615W ul. Kościuszki w m. Mordy"
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej budowy ulicy Kolejowej w Siedlcach
- Modernizacja POZ przy ul Mazurskiej 1 w Siedlcach oraz OZ w Kotuniu
- Budowa chodnika na ul. Zacisznej w miejscowości Pruszyn
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3647W na odcinku od m. Ozorów w kierunku m. Kłódzie
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sprzątania Muzeum Emigracji w Gdyni
- Utrzymanie czystości i porządku w obiektach biurowych Biura Rzecznika Małych i Średnich Przedsiębiorców - Warszawa część II oraz Oddział Terenowy Kraków.
- Usługi utrzymania porządku i czystości w 2025/2026 r. dla nieruchomości administrowanych przez Zarząd Mienia m. st. Warszawy" z podziałem na części.
- 250/2025 Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku oraz pielęgnacji zieleni na terenie "Plaży Romantycznej" w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Utrzymanie czystości i porządku wewnątrz budynków komunalnych pozostających w zarządzie Dzielnicy Ursus m. st. Warszawy.
- "Świadczenie usług porządkowych w budynkach i na posesjach stanowiących własność Gminy Zawiercie, będących w administrowaniu ZGM w Zawierciu w 2025 r."
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.