eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żabia WolaZakup i montaż wyposażenia do oddziałów przedszkolnych w Gminie Żabia Wola w ramach projektu Nasze dzieci naszą dumą -modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Żabia Wola, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-07-16

Żabia Wola: Zakup i montaż wyposażenia do oddziałów przedszkolnych w Gminie Żabia Wola w ramach projektu Nasze dzieci naszą dumą -modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Żabia Wola, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej.
Numer ogłoszenia: 180214 - 2015; data zamieszczenia: 16.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Gminie Żabia Wola , Józefina, ul. Mazowiecka 1, 96-321 Żabia Wola, woj. mazowieckie, tel. 46 857 80 53, faks 46 857 80 53.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zabiawola.bip.gmina.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i montaż wyposażenia do oddziałów przedszkolnych w Gminie Żabia Wola w ramach projektu Nasze dzieci naszą dumą -modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Żabia Wola, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż wyposażenia oddziałów przedszkolnych w Gminie Żabia w ramach projektu -Nasze dzieci naszą dumą modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Żabia Wola współfinansowanego przez Europejski Fundusz Społeczny w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX, działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej, realizowanego przez Gminę Żabia Wola wraz z wszelkimi kosztami, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej realizacji przedmiotu zamówienia, a w szczególności z kosztami: dostarczenia, załadunku, rozładunku przedmiotu umowy, montażu mebli oraz wyposażenia sanitarnego, ubezpieczenia transportu przedmiotu umowy do czasu odbioru, gwarancji jakości na dostarczony towar..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2, 31.71.00.00-6, 32.32.00.00-2, 39.71.34.30-6, 48.19.00.00-6, 39.16.10.00-8, 39.15.00.00-8, 39.51.54.10-2, 44.10.00.00-7, 44.41.10.00-4, 39.16.21.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 24.08.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca dołączy oświadczenie, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Oceny spełnienia w/w warunku zamawiający dokona metodą SPEŁNIA- NIE SPEŁNIA na podstawie złożonego oświadczenia znajdującego się w rozdziale D: Standardowe formularze. Załącznik nr 2 do oferty.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca dołączy oświadczenie, że posiada odpowiednią wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia. Oceny spełnienia w/w warunku zamawiający dokona metoda SPEŁNIA- NIE SPEŁNIA na podstawie złożonego oświadczenia znajdującego się w rozdziale D: Standardowe formularze. Załącznik nr 2 do oferty.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca dołączy oświadczenie, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Oceny spełnienia w/w warunku zamawiający dokona metoda SPEŁNIA- NIE SPEŁNIA na podstawie złożonego oświadczenia znajdującego się w rozdziale D: Standardowe formularze. Załącznik nr 2 do oferty.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunku zamawiający dokona metoda SPEŁNIA- NIE SPEŁNIA na podstawie złożonego oświadczenia znajdującego się w rozdziale D: Standardowe formularze. Załącznik nr 2 do oferty.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca dołączy oświadczenie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Oceny spełnienia w/w warunku zamawiający dokona metoda SPEŁNIA- NIE SPEŁNIA na podstawie złożonego oświadczenia znajdującego się w rozdziale D: Standardowe formularze. Załącznik nr 2 do oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - czas realizacji zamówiebnia 10pkt-7 dni; 5pkt- 14 dni - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zabiawola.bip.gmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Gminie Żabia Wola ul. Mazowiecka 1, 96-321 Józefina.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.07.2015 godzina 12:00, miejsce: Biuro Zespołu Obsługi Placówek Oświatowych w Gminie Żabia Wola ul. Mazowiecka 1, 96-321 Józefina.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Doposażenie oddziałów przedszkolnych w wyposażenie łazienek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I Dostosowanie pomieszczeń Pakiet nr 1 Szkoła Podstawowa w Ojrzanowie dwa oddziały - dostosowanie toalet dla potrzeb dzieci poprzez dostawę i montaż - modernizacja toalet dla personelu poprzez dostawę i montaż Pakiet nr 2 Szkoła Podstawowa w Skułach dwa oddziały - dostosowanie toalet dla potrzeb dzieci poprzez dostawę i montaż - modernizacja toalet dla personelu poprzez dostawę i montaż Pakiet nr 3 Szkoła Podstawowa w Józefinie jeden oddział - dostosowanie toalet dla potrzeb dzieci Szczegółowy opis zamówienia w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. czas realizacji zamówienai 10- 7 dni; 5- 14 dni - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wyposażenie oddziałow przedszkolnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie Pakiet nr 1 Szkoła Podstawowa w Ojrzanowie dwa oddziały - zakup wyposażenia do utrzymania czystości w pomieszczeniach -zakup i montaż mebli i wyposażenia - zakup wyposażenia kuchni - zakup i montaż rolet okiennych - zakup i montaż mebli do wyposażenia szatni - zakup wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi - zakup i montaż obudowy grzejników Pakiet nr 2 Szkoła Podstawowa w Skułach dwa oddziały - zakup wyposażenia do utrzymania czystości w pomieszczeniach -zakup i montaż mebli i wyposażenia - zakup i montaż rolet okiennych - zakup i montaż mebli do wyposażenia szatni Pakiet nr 3 Szkoła Podstawowa w Józefinie jeden oddział - zakup wyposażenia do utrzymania czystości w pomieszczeniach -zakup i montaż mebli i wyposażenia - zakup wyposażenia kuchni - zakup i montaż rolet okiennych - zakup i montaż mebli do wyposażenia szatni - zakup wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi Szczególowy opis przedmiotu zamówienia w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.10.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. czas realizacji zamówiebnia 10pkt-7 dni; 5pkt- 14 dni - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup sprzetu ICT.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt ICT, audiowizualny, tablice interaktywne z oprogramowaniem , kserokopiarki Pakiet nr 1 Szkoła Podstawowa w Ojrzanowie dwa oddziały - zakup sprzętu ICT, sprzęt audiowizualny, tablice interaktywne, urządzenia wielofunkcyjne Pakiet nr 2 Szkoła Podstawowa w Skułach dwa oddziały - zakup sprzętu ICT, sprzęt audiowizualny, tablice interaktywne, kserokopiarki, urządzenia wielofunkcyjne Pakiet nr 3 Szkoła Podstawowa w Józefinie jeden oddział - zakup sprzętu ICT, sprzęt audiowizualny, tablice interaktywne, kopiarki, urządzenie wielofunkcyjne szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.08.2015.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakup pomocy dydaktycznych i artykułów plastycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pomoce dydaktyczne, zabawki, artykuły plastyczne Pakiet nr 1 Szkoła Podstawowa w Ojrzanowie dwa oddziały - komplet zabawek - komplet pomocy edukacyjnych - komplet artykułów plastycznych Pakiet nr 2 Szkoła Podstawowa w Skułach dwa oddziały - komplet zabawek - komplet pomocy edukacyjnych - komplet artykułów plastycznych Pakiet nr Szkoła Podstawowa w Józefinie jeden oddział - komplet zabawek - komplet pomocy edukacyjnych - komplet artykułów plastycznych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. czas realizacji zamówiebnia 10pkt-7 dni; 5pkt- 14 dni - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.