Ogłoszenie z dnia 2012-05-30
Samborzec: Świadczenie usług szkoleniowych i warsztatów w ramach realizacji w 2012 roku projektu pn. Program Aktywizacji Społeczno-Zawodowej w Gminie Samborzec.
Numer ogłoszenia: 180234 - 2012; data zamieszczenia: 30.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej w Samborcu , Samborzec 43, 27-650 Samborzec, woj. świętokrzyskie, tel. 15 831 44 64;831 44 43 w. 35, faks 15 831 44 64.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług szkoleniowych i warsztatów w ramach realizacji w 2012 roku projektu pn. Program Aktywizacji Społeczno-Zawodowej w Gminie Samborzec..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług szkoleniowych i przeprowadzenie warsztatów w ramach projektu pn. Program Aktywizacji Społeczno-Zawodowej w Gminie Samborzec, realizowanego przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Samborcu w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII - Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. Krótki opis zamówienia ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe przeprowadzenie poradnictwa, warsztatów i szkoleń w ilości min. 226 godzin dla 8 osób bezrobotnych i/lub rolników do dnia 30 listopada 2012 r. W ramach nich przewidziane są następujące szkolenia wraz z minimalnym zakresem czasowym ich realizacji 2.1. Indywidualne i grupowe wsparcie dla Beneficjentów Ostatecznych projektu: a) Indywidualne poradnictwo psychologiczne dla 8 osób - 16 godz. (2 godz./os) b) Indywidualne doradztwo zawodowe dla 8 osób - 16 godz. (2 godz./os) c) Warsztaty grupowe Aktywizacja Zawodowa dla 8 osób (8 godz. zajęć) d) Warsztaty grupowe Komunikacja Społeczna dla 8 osób (8 godz. zajęć) e) 3 dniowe warsztaty wyjazdowe Od kreatywności do przedsiębiorczości dla 8 osób (16 godzin zajęć dydaktycznych). 2.2. Badania z zakresu medycyny pracy (przed skierowaniem na kursy) 2.3. Kursy zawodowe w formie zajęć teoretycznych i praktycznych: a) Kurs Sprzedawca z obsługą kas fiskalnych 120 godz. dla 5 osób. b) Kurs Opiekun/Opiekunka Społeczna 120 godz. dla 1 osoby, c) Kurs Magazynier + Obsługa wózków podnośnikowych z mechanicznym napędem podnoszenia 120 godz. dla 2 osób d) Kurs Obsługa komputera w środowisku Windows - 70 godz. dla 8 osób Szczegółowy opis szkoleń i warsztatów został zawarty w załączniku nr 9 do SIWZ Szczegółowe wymagania dotyczące warsztatów i szkoleń..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: - nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca jest wpisany do rejestru instytucji szkoleniowych, prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej po jednej usłudze szkoleniowej z wyszczególnionych w opisie przedmiotu zamówienia w części 2.1 i 2.3 SIWZ lub o tematyce zbliżonej do każdego z planowanych szkoleń.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca dysponuje co najmniej jedną salą dydaktyczną wraz z sanitariatem WC oraz co najmniej jedną pracownią informatyczną spełniającą wymagania przepisów BHP. Sala dydaktyczna i pracownia informatyczna powinny umożliwiać prowadzenie zajęć dydaktycznych dla minimum 8 osób jednocześnie (miejsca nauki, stanowiska komputerowe itp.). Sala dydaktyczna i pracownia informatyczna powinny być wyposażone w tablicę, komputer stacjonarny lub przenośny i rzutnik multimedialny z ekranem, ewentualnie telewizor i kamerę wideo, magnetowid lub odtwarzacz dvd.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca dysponuje co najmniej następującą kadrą: a) 1 osoba posiadające wykształcenie wyższe psychologiczne, min. 2 -letnie doświadczenie w prowadzeniu indywidualnego poradnictwa psychologicznego b) 1 osoba posiadające wykształcenie wyższe, kwalifikacje doradcy zawodowego i min. 2 letnie doświadczenie w prowadzeniu indywidualnego doradztwa zawodowego i/lub grupowych warsztatów z zakresu aktywizacji zawodowej c) 1 osoba posiadająca wykształcenie wyższe, min. 2 letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu komunikacji społecznej d) 1 osoba posiadająca wykształcenie wyższe, min 2 letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu grupowych warsztatów Od kreatywności do przedsiębiorczości lub o tematyce zbliżonej, e) 1 osoba posiadająca wykształcenie wyższe ekonomiczne oraz doświadczenie w obsłudze programów magazynowych i doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu ich obsługi oraz posiadająca uprawnienia pedagogiczne f) 1 osoba posiadająca uprawnienia instruktora obsługi wózka widłowego i doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z w/w zakresu g) 1 osoba posiadająca wykształcenie wyższe ekonomiczne, posiadająca doświadczenie w obsłudze programów kasowych, kas fiskalnych, doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z w/w zakresu oraz posiadająca uprawnienia pedagogiczne h) 1 osoba posiadająca wykształcenie wyższe posiadająca doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu Opiekun/Opiekunka Społeczna oraz posiadająca uprawnienia pedagogiczne i) 1 osoba posiadająca wykształcenie min. średnie, posiadająca doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu Obsługa komputera w środowisku Windows oraz posiadająca uprawnienia pedagogiczne.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli: - w stosunku do wykonawcy nie otwarto likwidacji lub nie ogłoszono jego upadłości, chyba że po ogłoszeniu upadłości wykonawca zawarł układ zatwierdzony prawomocnym wyrokiem sądu, a układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego - wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia w wysokości min. 30 000,00 zł, na jedno lub wszystkie zdarzenia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.samborzec.asi.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Pomocy Społecznej w Samborcu
Samborzec 43
27-650 Samborzec
pok. nr 9.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2012 godzina 12:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej w Samborcu Samborzec 43 27-650 Samborzec pok. nr 2.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. Program Aktywizacji Społeczno-Zawodowej w Gminie Samborzec współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII - Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI SAMBORZEC
więcej: przetargi SAMBORZEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Podniesienie poziomu bezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Obrowo i Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Obrowie w ramach programu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- "Sukcesywne świadczenie usług w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia doradztwa zawodowego, szkoleń i kursów dla 260 uczniów i 2 nauczycieli przedmiotów zawodowych"
- Zwiększenie poziomu bezpieczeństwa cyfrowego Urzędu Miejskiego w Olecku oraz jednostek podległych realizowane w ramach programu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd".
- Dostawa, wdrożenie i integracja systemów informatycznych z uruchomieniem e-usług oraz dostawą sprzętu informatycznego dla Gminy Sułów
- Dostawa agregatu prądotwórczego, przełącznika sieciowego oraz systemu kopii zapasowych w chmurze dla systemów informatycznych w Urzędzie Gminy Lipno
- Opracowanie projektu planu ogólnego Gminy Łopiennik Górny
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.