Ogłoszenie z dnia 2007-10-01
Sępólno Krajeńskie: Wykonanie mebli biurowych
Numer ogłoszenia: 180237 - 2007; data zamieszczenia: 01.10.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 126004 - 2007.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Sępólnie Krajeńskim, ul. Tadeusza Kościuszki, 89-400 Sępólno Krajeńskie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3894240.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie mebli biurowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem postępowania jest wyłonienie wykonawcy, z którym zamawiający będzie prowadził negocjacje dot. wykonania mebli biurowych w dwóch pomieszczeniach biurowych. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie : 1. Biurko narażone - 1 szt. 2. Kontener - 2 szt. 3. Kontener mobilny - 1 szt. 4. Raster metalowy - 1 szt. 5. Szafka wisząca żaluzjowa - 2 szt. 6. Stolik okolicznościowy - 1 szt. 7. Szafa aktowa - 3 szt. 8. Nadstawka na szafę - 3 szt. 9. Fotel obrotowy - 1 szt. 10. Krzesło konferencyjne - 2 szt. 11. Szafa aktowa 82x39x218h cm -1 szt. 12. Nadstawka szafy 82x39x75h cm -1 szt. 13. Regał nietypowy otwarty -1 szt. 14. Biurko nietypowe -1 szt.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.12.10.00 - Meble biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.00.00 - Meble biurowe .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 13778 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: negocjacje z uprzednim ogłoszeniem
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.09.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Justyna Kobusińska Studio Wnętrz FORMA
jakie przetargi wygrała firma
Justyna Kobusińska Studio Wnętrz FORMA
- Studio Wnętrz FORMA, ul.Szajnochy 11, 85-736 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 13778
- Oferta z najniższą ceną: 13778 / oferta z najwyższą ceną: 13778
- Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- TPm-113/24 Wykonanie, dostawa wraz z wniesieniem oraz montażem mebli biurowych wykonanych z płyty meblowej dla Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu.
- Dostawa mebli w ramach projektu "Zawód na medal"
- Dostawa mebli dla Bielskiego Centrum Psychiatrii-Olszówka w Bielsku-Białej
- TPm-112/24 Dostawa z wniesieniem i montażem foteli biurowych, hokerów i krzeseł oraz sof modułowych dla Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu.
- Dostawa mebli do Miejskiej Biblioteki w Pieniężnie
- Zakup wyposażenia meblowego w ramach zadania pn.: "Podniesienie jakości usług społeczno-kulturalnych w Nakle nad Notecią (...)"
więcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.