eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ropczyce › Remont budynku Sądu Rejonowego w Ropczycach - po powodzi

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-16

Ropczyce: Remont budynku Sądu Rejonowego w Ropczycach - po powodzi
Numer ogłoszenia: 180271 - 2009; data zamieszczenia: 16.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Ropczycach , ul. Słowackiego 7, 39-100 Ropczyce, woj. podkarpackie, tel. 0-17 22 18 359, faks 0-17 22 18 359.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ropczyce.sr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku Sądu Rejonowego w Ropczycach - po powodzi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania pn.: Remont budynku Sądu Rejonowego w Ropczycach - po powodzi 3.2. Zakres robót obejmuje m.in.: roboty w zakresie burzenia, betonowanie, roboty murarskie i murowe, roboty w zakresie stolarki budowlanej, tynkowanie, kładzenie wykładzin elastycznych, roboty malarskie, roboty w zakresie układania chodników, remont instalacji elektrycznej (odtworzenie do stanu z załączoną dokumentacją projektową - zakres prac ujęty w przedmiarach robót), remont instalacji centralnego ogrzewania 3.3. Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany w zestawieniu przedmiarów robót (załącznik nr 1), dokumentacji projektowej (załącznik nr 7) oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 8)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.61.12 - Roboty budowlane w zakresie budynków sądowych 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.26.23.00 - Betonowanie 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.42.11.60 - Instalowanie wyrobów metalowych 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.26.21.11 - 45.26.21.11 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.03.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1.1 Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 2000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100). 1.2 Dopuszcza się możliwość wniesienia wadium w: 1.2.1 pieniądzu, 1.2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 1.2.3 gwarancjach bankowych, 1.2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych, 1.2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 1.3 Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 1.4 Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie uznany termin uznania rachunku Zamawiającego (datę potwierdzenia wpływu środków na rachunek Zamawiającego). 1.5 Wadium w formie niepieniężnej Wykonawca składa w oryginale w kasie Sądu Rejonowego w Ropczycach, pok. 6, w godz. 8.00-14.00, a kopię dołącza do oferty. Dowód wniesienia wadium stanowi załącznik do oferty. 1.6 Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp, w ciągu 14 dni od daty pierwszego pisemnego żądania zgłoszonego przez Zamawiającego w terminie obowiązywania gwarancji. 1.7 Wadium musi obejmować swą ważnością cały okres związania ofertą. 1.8 Wykonawca, który nie wniesie wadium lub wniesie je w sposób nieprawidłowy zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 1.9 Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacać na konto: NBP O/O Rzeszów 81 1010 1528 2000 9313 9120 0000 1.10 Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, jeżeli: 1.10.1 upłynął termin związania ofertą, 1.10.2 zawarto umowę i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy, 1.10.3 Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 1.11 Z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: 1.11.1 który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 1.11.2 który został wykluczony z postępowania 1.11.3 którego oferta została odrzucona 1.12 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1.12.1 odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 1.12.2 nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 1.12.3 zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 1.13 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 2.1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - w tym zakresie Zamawiający wymaga aby Wykonawca udokumentował, że: - dysponuje co najmniej 1 osobą, która przy realizacji zamówienia pełnić będzie samodzielną funkcję techniczną jako kierownik robót w branży budowlanej (osoby lub osoba musi posiadać uprawnienia potwierdzające przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w specjalności konstrukcyjno-budowlanej), co najmniej 1 osobą, która przy realizacji zamówienia pełnić będzie samodzielną funkcję techniczną, jako kierownik robót w branży instalacyjnej (osoby lub osoba musi posiadać uprawnienia potwierdzające przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych) oraz co najmniej 1 osobą, która przy realizacji zamówienia pełnić będzie samodzielną funkcję jako kierownik robót w branży elektrycznej (osoby lub osoba musi posiadać uprawnienia potwierdzające przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w specjalności instalacyjnej, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych). Osoby te muszą posiadać aktualny na dzień składania ofert wpis na listę właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. W przypadku braku dysponowania takimi osobami Wykonawca przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia takich osób. - zrealizował w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlano-remontowe odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 80 000,00 zł (brutto) każda. Zamawiający uzna dane zamówienie, jeżeli zostanie ono poparte dokumentem wystawionym przez zlecającego, potwierdzającym, że w/w roboty zostały wykonane z należytą starannością (np. referencje, protokoły odbioru przedmiotu umowy). 2.1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 2.1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonego oświadczenia i dokumentów opisanych w pkt 7 niniejszej Instrukcji, wg formuły spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3.1 W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą dostarczyć: 3.1.1 Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg załączonego wzoru (załącznik nr 3), 3.1.2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3.1.3 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3.1.4 Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3.1.5 Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3.1.6 Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, 3.1.7 Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik, 3.1.8 Wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (załącznik nr 5). Do wykazu należy dołączyć kserokopie stosownych uprawnień oraz kserokopie wpisów na listę właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 3.1.9 Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 7.1.8 Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 3.1.10 Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, (załącznik nr 4), 3.2 Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: 3.2.1 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 3.2.2 Wymagane oświadczenie i dokumenty wskazane w punktach od 3.1.1 do 3.1.6 powinny być złożone przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ropczyce.sr.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 39-100 Ropczyce, ul. Słowackiego 7 pok. 29 - sekretariat.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.11.2009 godzina 10:00, miejsce: w Sądzie Rejonowym w Ropczycach pok. 29 - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.