eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruszcz GdańskiŚwiadczenie usług opracowania, składu oraz druku informatora dla beneficjentów PROW, ulotek informacyjnych, plakatów informacyjnych oraz zaproszeń w ramach projektu PCI i PD PROW 2007-2013 - PROW - INFO

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2007-10-01

Pruszcz Gdański: Świadczenie usług opracowania, składu oraz druku informatora dla beneficjentów PROW, ulotek informacyjnych, plakatów informacyjnych oraz zaproszeń w ramach projektu PCI i PD PROW 2007-2013 - PROW - INFO
Numer ogłoszenia: 180283 - 2007; data zamieszczenia: 01.10.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 162189 - 2007.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pomorska Izba Rolnicza, ul. Wojska Polskiego, 83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie, tel. 058 3031939, fax 058 3022712.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Izba Rolnicza.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług opracowania, składu oraz druku informatora dla beneficjentów PROW, ulotek informacyjnych, plakatów informacyjnych oraz zaproszeń w ramach projektu PCI i PD PROW 2007-2013 - PROW - INFO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Opracowanie, skład oraz druk informatora dla beneficjentów PROW (Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 - tekst jednolity oraz inne dokumenty związane z Programem np. rozporządzenia, inne akty wykonawcze dotyczące PROW, itp.). 2. Opracowanie, skład oraz druk ulotek informacyjnych. 3. Opracowanie, skład oraz druk plakatów informacyjnych. 4. Opracowanie, skład oraz druk zaproszeń. Ad.1. Całkowita wielkość zamówienia na Informator: a) nakład (ilość): 4000 szt. b) liczba stron: około 400. c) format: A4. d) okładka: pełny kolor. e) Łączenie pojedynczego egzemplarza: klejona. - pierwszy wydruk 3000 szt. Informatora zostanie dostarczony do siedziby Pomorskiej Izby Rolniczej w Pruszczu Gdańskim (ul. Wojska Polskiego 3) do końca października 2007 roku, - drugi wydruk 1000 szt. Informatora zostanie dostarczony do siedziby Pomorskiej Izby Rolniczej w Pruszczu Gdańskim (ul. Wojska Polskiego 3) do końca stycznia 2008 roku. Ad.2. Ulotki informacyjne: - promocyjne dla biur - Pomorskie Centra Informacji i Promocji Działań PROW 2007-2013 - PROW-INFO: (łącznie 12 000 szt. po około 2000 szt. na biuro), - Działania Osi 1 (łącznie 21 000 szt. po około 2100 szt. na działanie), - Działania Osi 2: (łącznie 10 500 szt. po około 2100 szt. na działanie), - Działania Osi 3: (łącznie 8 400 szt. po około 2100 szt. na działanie), Całkowita wielkość zamówienia na ulotki informacyjne: a) nakład (ilość): 51 900 szt. b) format: A5. c) pełny kolor. d) papier: kreda. - pierwszy wydruk 38 300 szt. ulotek zostanie dostarczony do siedziby Pomorskiej Izby Rolniczej w Pruszczu Gdańskim (ul. Wojska Polskiego 3) do końca października 2007 roku, - drugi wydruk 13 300 szt. ulotek zostanie dostarczony do siedziby Pomorskiej Izby Rolniczej w Pruszczu Gdańskim (ul. Wojska Polskiego 3) do końca stycznia 2008 roku. Ad.3. Całkowita wielkość zamówienia na plakaty informacyjne: a) nakład (ilość): 1 000 szt. b) format: A3. c) pełny kolor. d) papier: kreda. - wydruk 1 000 szt. plakatów zostanie dostarczony do siedziby Pomorskiej Izby Rolniczej w Pruszczu Gdańskim (ul. Wojska Polskiego 3) do końca października 2007 roku, Ad.4. Całkowita wielkość zamówienia na zaproszenia: a) nakład (ilość): 1 350 szt. b) format: A5. c) pełny kolor. d) papier (wizytówkowy): kreda. - wydruk 1 350 szt. zaproszeń zostanie dostarczony do siedziby Pomorskiej Izby Rolniczej w Pruszczu Gdańskim (ul. Wojska Polskiego 3) do końca października 2007 roku.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 78.10.00.00 - Uslugi drukowania Kod CPV wg słownika 2008: 79.81.00.00 - Usługi drukowania .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 108979 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak; Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Pomocy Technicznej Planu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2004-2006.

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.09.2007.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PPH ZAPOL Dmochowski, Sobczyk Spółka Jawna, ul. Al. Piastów 42, 71-062 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 58000.00
  • Oferta z najniższą ceną: 58000.00 / oferta z najwyższą ceną: 58000.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.