eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaUsługa rezerwacji noclegów w hotelach krajowych i zagranicznych na potrzeby Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów w II półroczu 2014 r

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-28

Warszawa: Usługa rezerwacji noclegów w hotelach krajowych i zagranicznych na potrzeby Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów w II półroczu 2014 r
Numer ogłoszenia: 180300 - 2014; data zamieszczenia: 28.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów , Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5560129, faks 22 8270843.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uokik.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa rezerwacji noclegów w hotelach krajowych i zagranicznych na potrzeby Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów w II półroczu 2014 r.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa pośrednictwa rezerwacji noclegu w hotelach krajowych i zagranicznych dla Kierownictwa i pracowników UOKiK na II półrocze 2014 roku z uwzględnieniem: 1.1. gwarancji płatności np. kartą kredytową za noclegi rezerwowane w hotelach krajowych i zagranicznych dla Kierownictwa i pracowników UOKiK na II półrocze 2014 roku, 1.2. zapewnienie płatności należnej hotelom wskazanym lub zarezerwowanym przez organizatorów wydarzeń, w których będą brali udział pracownicy UOKiK, według specjalnie wynegocjowanych stawek lub stawek promocyjnych z systemu rezerwacji hotelowych, w zależności, które będą niższe, 1.3. dokonywania pojedynczych rezerwacji w hotelach wskazanych przez UOKiK z zapewnieniem płatności. 2. Zakres usług będących przedmiotem zamówienia obejmuje: 2.1. wybór hoteli krajowych i zagranicznych z uwzględnieniem przysługującego limitu na nocleg za granicą w kraju docelowym, określonego do załącznika do Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 29 stycznia 2013 r. w sprawie wysokości oraz warunków ustalania należności przysługujących pracownikowi zatrudnionemu w państwowej lub samorządowej jednostce sfery budżetowej z tytułu poza granicami kraju Dz. U. z 2013 r., poz.167 oraz z uwzględnieniem limitu 250,00 zł za dobę za pokój jednoosobowy z łazienką i ze śniadaniem przy rezerwacjach krajowych. 2.2. realizację około: -130 rezerwacji hotelowych krajowych w II półroczu 2014 r. -150 rezerwacji zagranicznych w II półroczu 2014 r., (Zamawiający pod pojęciem rezerwacji rozumie nocleg dla 1 osoby lub dla grupy osób). 2.3. Każdy nocleg oznacza pełną dobę hotelową. 2.4. Główne miejscowości, w których odbędą się noclegi to: -w kraju - Warszawa, Poznań, Olsztyn, Katowice, Łódź, Kraków, Lublin, Bydgoszcz, Kielce, Toruń, Wrocław, Szczecin i Gdańsk, -za granicą - Bruksela, Paryż, Budapeszt, Kijów, Kopenhaga, Madryt, Luksemburg, Tallin, Bratysława, Haga, Monachium, Nowy York, Wilno, Maastricht, Rzym, Rotterdam, Berlin. 2.5. Zamawiający wymaga, aby zaproponowane hotele zagraniczne dla pracowników UOKiK posiadały standard co najmniej dwu-gwiazdkowy lub co najmniej trzygwiazdkowy dla Kierownictwa UOKiK. 2.6. Hotele w Brukseli w miarę możliwości powinny mieścić się w promieniu 1,5 km od miejsca wydarzenia. UOKiK uczestniczy w spotkaniach m.in. przy Komisji Europejskiej oraz przy Parlamencie Europejskim. 2.7. Hotele proponowane w innych miastach niż Bruksela -zarówno w kraju, jak i za granicą, powinny również znajdować się w miarę możliwości, jak najbliżej wskazanego miejsca. 2.8. Wykonawca zobowiązany będzie do rezerwacji noclegów zgodnie ze składanymi zamówieniami, pokoje -jedno i dwuosobowe z łazienką i śniadaniem w cenie. 2.9. Zamówienia będą dotyczyć rezerwacji noclegów pojedynczych oraz grupowych, z reguły będą to rezerwacje pojedyncze, czasem od 2 do 4 osób, sporadycznie rezerwacje powyżej 10 osób. 2.10. Zamawiający będzie składał zamówienia faksem lub na adres e-mail, przed planowanym noclegiem, ewentualne uzgodnienia będą konsultowane telefonicznie. 2.11. Wykonawca będzie zobowiązany do przesłania potwierdzenia dokonania rezerwacji wraz z numerem rezerwacji. 2.12. Opłata transakcyjna dotyczy 1 rezerwacji bez względu na ilość noclegów. 2.13. Przy rezerwacjach pojedynczych i grupowych termin odstąpienia od złożonego ZAMÓWIENIA bez konieczności ponoszenia kosztów za rezygnację z ZAMÓWIENIA będzie ustalany każdorazowo zgodnie z zasadami danego hotelu i akceptowany przez Zamawiającego podczas wyboru hotelu z przedstawionej przez Wykonawcę oferty. 2.14. Zamawiający będzie uiszczał zapłatę tylko za faktycznie wykorzystane noclegi. Zamawiający nie ma obowiązku wykorzystać rekomendowanej ilości podanej w SIWZ noclegów. 2.15. Wykonawca będzie zobowiązany do regulowania należności z tytułu dokonania rezerwacji i zapewnienia noclegów ze środków własnych. 2.16. Zamawiający nie będzie pokrywał dodatkowych kosztów -oprócz noclegu i śniadania, poniesionych przez osoby skierowane przez Zamawiającego -parking, miniarek-reguluje pracownik na miejscu z własnych środków. 2.17. Wykonawca będzie zobowiązany do wyznaczenia pracownika i czynnej linii telefonicznej oraz adresu e-mail dla kontaktów z pracownikami Zamawiającego w trakcie realizacji umowy, w godzinach od 8:00 do 17:00, umożliwiającej dokonanie rezerwacji i dokonywania jej zmian. 2.18. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dostosowania ilości wykorzystanych noclegów do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego -tzn. zmniejszenia lub zwiększenia ich ilości, w ramach przeznaczonych na ten cel środków finansowych. 2.19. Możliwość dodania hotelu preferowanego przez UOKiK z gwarancją wynegocjowanej ceny. W przypadku korzystania z cen kontrahentów UOKiK udzielenie upustu przez Wykonawcę nie będzie miało miejsca. 2.20. Wystawianie faktur VAT przez Wykonawcę 2 razy w miesiącu na wszystkie noclegi krajowe i zagraniczne: termin płatności - 14 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT. 2.21. Faktura VAT lub załącznik do faktury powinien zawierać: cenę zakupu miejsc hotelowych przed i po upuście wraz z opłata transakcyjną, imię i nazwisko gościa hotelowego, nazwę i adres hotelu, datę pobytu. 2.22. W pierwszej kolejności liczony jest upust od ceny zakupu miejsc hotelowych a następnie doliczana jest opłata transakcyjna. 2.23. Upust będzie naliczany od ceny oferowanej przez hotel za 1 dobę jako standardowa stawka. 2.24. Czas odpowiedzi Wykonawcy na zapytanie wysłane drogą mailową z adresu wyjazdy@uokik.gov.pl wraz ze wskazaniem propozycji hoteli lub dokonania rezerwacji wskazanego hotelu nie powinien przekraczać 1 dnia roboczego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.11.00.00 - Hotelarskie usługi noclegowe 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy 00/100). Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 29 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Szczegółowe wymagania dotyczące wadium zawarte są w SIWZ

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca powinien posiadać wpis do Centralnej ewidencji organizatorów turystyki i pośredników turystycznych

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) co najmniej 2 usługi dotyczące rezerwacji miejsc hotelowych łącznie: w Polsce, Europie i reszta świata o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto każda (całkowite wynagrodzenie Wykonawcy obejmujące usługę rezerwacji miejsc hotelowych oraz ceny noclegów). Podana wartość musi dotyczyć jednego zamówienia czyli musi wynikać z jednostkowej umowy.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży dokument potwierdzający, że dysponuje co najmniej dwoma osobami posiadającymi doświadczenie minimum 1 rok w obsłudze zamówień dotyczących rezerwacji hoteli w Polsce i zagranicą. Wykonawca winien wskazać minimum 2 osoby spełniające ww. kryterium i które będą odpowiedzialne za kontakty i realizacje zamówień składanych przez Zamawiającego - Załącznik Nr 6 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia ww. warunku Wykonawca musi złożyć: opłaconą polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 100 000,00 zł. Ubezpieczenie powinno obejmować cały okres realizacji umowy, a jeżeli obejmuje okres krótszy wybrany Wykonawca będzie zobowiązany do przedłożenia ubezpieczenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonany zostanie wybór Wykonawcy. Zmiany dotyczyć mogą następujących kwestii: a) osoby uprawnionej do kontaktu, podpisania protokołu odbioru Zamawiającego lub Wykonawcy lub osoby dokonującej rezerwacji; Zmiana dokonana zostanie w przypadku zaistnienia okoliczności faktycznie obiektywnych, które uniemożliwiać będą konkretnej osobie wskazanej w umowie do realizacji jej postanowień, np.: rozwiązanie umowy o pracę, choroba, śmierć pracownika, utrata uprawnień, itp., b) stawki podatku VAT, zgodnie w powszechnie obowiązującymi przepisami prawa z uwzględnieniem zmiany w całościowym wynagrodzeniu Wykonawcy. Zmiana dokonana zostanie w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie rozliczeń podatkowych i obowiązujących stawek podatku VAT mających związek z niniejszym przedmiotem zamówienia, Jeżeli w trakcie realizacji umowy Zamawiający lub Wykonawca dojdzie do wniosku, że w celu właściwej realizacji zamówienia istnieje potrzeba dokonania przewidzianej przez Zamawiającego w SIWZ zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty, to każda ze stron może się zwrócić do drugiej na piśmie z wnioskiem o dokonanie takiej zmiany. Zmiany będą dokonywane na piśmie w postaci aneksu do zawartej umowy po uprzednim wyrażeniu zgody na zmianę przez obie strony.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uokik.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów pl. Powstańców Warszawy 1 00 - 950 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.06.2014 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów pl. Powstańców Warszawy 1 00 - 950 Warszawa, Kancelaria pokój nr. 1.6 (CSK).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 4. Zamawiający oświadcza, że zlecenia realizowane w ramach niniejszej umowy będą sfinansowane z następujących źródeł: ze środków Unii Europejskiej - ze środków Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2007-2013 r. oraz środków budżetowych Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.