Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-05-28
Gdynia: postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę oleju napędowego dla pojazdów Miejskiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Gdyni Samodzielny Zakład Opieki Zdrowotnej, Znak: MSPR/ZP/N/02/2014
Numer ogłoszenia: 180322 - 2014; data zamieszczenia: 28.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejska Stacja Pogotowia Ratunkowego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Żwirki i Wigury 14, 81-394 Gdynia, woj. pomorskie, tel. (058) 660 88 11, faks (058) 660 88 12.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pogotowie.gdynia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę oleju napędowego dla pojazdów Miejskiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Gdyni Samodzielny Zakład Opieki Zdrowotnej, Znak: MSPR/ZP/N/02/2014.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego oleju napędowego (Kod CPV - 09134000-7 - oleje napędowe), poprzez tankowanie pojazdów będących w dyspozycji Zamawiającego bezpośrednio na stacjach paliw Wykonawcy, z zapewnieniem bezgotówkowego rozliczania transakcji za pomocą elektronicznych kart paliwowych zabezpieczonych kodem PIN, i odroczonym terminem płatności zgodnym z SIWZ. Zamawiający przewiduje prawo opcji w przedmiotowym postępowaniu w następujących granicach (poniższe wartości dotyczą całego okresu trwania zamówienia, tj. 24 miesięcy): 1) Zamawiający szacuje swoje minimalne zapotrzebowanie na olej napędowy ON w ilości 110 000 (sto dziesięć tysięcy) litrów - opcja minimum; 2) Zamawiający szacuje swoje maksymalne zapotrzebowanie na olej napędowy ON w ilości 144 000 (sto czterdzieści cztery tysiące) litrów - opcja maksimum. Opcja minimum w przedmiotowym postępowaniu polega na zobowiązaniu się Zamawiającego do zamawiania w zakresie minimum na zasadach określonych w SIWZ. Opcja maksimum polega na prawie Zamawiającego do zamawiania, ponad ilości determinujące opcję minimum, na zasadach określonych w SIWZ, do zakresu wartości maksimum. Wartością maksymalną zamówienia jest kwota wskazana w ofercie Wykonawcy jako opcja maksimum..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.40.00 - Oleje napędowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien posiadać aktualną koncesję na obrót paliwami, zgodnie z przepsiem art. 32 ust. 1 pkt 4) Ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. prawo energetyczne (tekst jednolity - Dz.U. z 2012 r. poz. 1059 z późn. zm.). Ocena spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu nastąpi przy zastosowaniu formuły: spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie złożone przez Wykonawcę, zgodne z Załącznikiem nr 2 do SIWZ, oraz o aktualną koncesję na obrót paliwami.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu nastąpi przy zastosowaniu formuły: spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie złożone przez Wykonawcę, zgodne z Załącznikiem nr 2 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien dysponować przynajmniej trzema stacjami paliw, na obszarze Gdyni, czynnymi całodobowo, przez 7 dni w tygodniu. Ocena spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu nastąpi przy zastosowaniu formuły: spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie złożone przez Wykonawcę, zgodne z Załącznikiem nr 2 do SIWZ, oraz o wykaz stacji paliw spełniających powyższe kryteria (na załączniku nr 1 do SIWZ bądź w innej pisemnej formie).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu nastąpi przy zastosowaniu formuły: spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie złożone przez Wykonawcę, zgodne z Załącznikiem nr 2 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu nastąpi przy zastosowaniu formuły: spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie złożone przez Wykonawcę, zgodne z Załącznikiem nr 2 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
oświadczenie w formularzu ofertowym na załączniku numer 1 do SIWZ
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej z przepisu art. 26 ust. 2d Ustawy, którego wzór stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ, wypełniony Formularz Oferty - stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 25
- 2 - Opust - 30
- 3 - Dostępność - 35
- 4 - Odległość - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje - w uzasadnionych przypadkach - możliwość dokonania zmiany umowy o zamówienie publiczne. W niniejszym postepowaniu dopuszcza się zmianę umowy: 1) w przypadku zmian przepisów prawa, których treść oddziałuje pośrednio lub bezpośrednio na postanowienia umowy poprzez dostosowanie treści umowy do bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa, 2) zmianę w zakresie osób nadzorujących wykonanie umowy z obu stron, 3) zmiany wynagrodzenia brutto w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, 4) uzasadnione zmiany w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, 5) zmianę terminu wykonania zamówienia w następujących przypadkach: a) z powodu wystąpienia uzasadnionych dodatkowych okoliczności, a niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy, b) z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażające bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniu szkody w znacznych rozmiarach, c) z powodu działania osób trzecich uniemożliwiających wykonanie zamówienia, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron. W przypadku zmian organizacyjno-prawnych występujących po stronie Zamawiającego, w miejsce praw i obowiązków Zamawiającego wstąpi jego następca prawny
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pogotowie.gdynia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejska Stacja Pogotowia Ratunkowego w Gdyni Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Żwirki i Wigury 14, 81-394 Gdynia.
IV.4.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: -.
IV.4.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: -.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.06.2014 godzina 12:00, miejsce: Miejska Stacja Pogotowia Ratunkowego w Gdyni, ul. Żwirki i Wigury 14, 81-394 Gdynia, Dział zamówień publicznych.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: -.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów o kodzie 16 10 02
- Usługa serwisowania oprogramowania EGC służącego do egzekwowania należności powstałych na parkingach usytuowanych poza drogami publicznymi na terenie miasta Gdyni.
- Promocja Gminy Miasta Gdynia oraz Gdyńskiego Centrum Sportu jednostki budżetowej podczas turnieju pływackiego
- Diagnozowanie i prowadzenie sesji psychoterapii dzieci i młodzieży z FASD od (0-18 lat) , prowadzenie grup wsparcia na 2025 rok
- "Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Gminy Miasta Gdyni"
- MODERNIZACJA SYSTEMU TWORZENIA KOPII ZAPASOWYCH
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Bezgotówkowa dostawa paliw płynnych do pojazdów służbowych użytkowanych przez Okręgowy Urząd Miar w Szczecinie"
- "Dostawa paliw silnikowych do pojazdów i sprzętu znajdującego się w dyspozycji Gminy Tłuchowo w 2025 roku"
- Dostawa oleju napędowego dla Zespołu Usług Komunalnych w Koziegłowach w 2025 roku
- Dostawa ciągła oleju napędowego wraz z dzierżawą kontenerowej stacji paliw dla Bielskiego Pogotowia Ratunkowego
- "Sukcesywna dostawa oleju napędowego na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych i jednostek organizacyjnych Powiatu Lidzbarskiego"
- "Sukcesywny zakup paliw płynnych na potrzeby Zakładu Komunalnego w Kostrzynie"
więcej: Oleje napędowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.