Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-06-23
Wrocław: DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO i OPROGRAMOWANIA ZP-11-06-2010
Numer ogłoszenia: 180332 - 2010; data zamieszczenia: 23.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu , pl. Polski 3/4, 50-156 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3438031 w. 233, faks 071 3431558.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.asp.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO i OPROGRAMOWANIA ZP-11-06-2010.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I Dostawa sprzętu komputerowego 1. Komputer stacjonarny-2 szt. 2. Zestaw komputerowy-3 szt. 3. Urządzenie wielofunkcyjne-1 szt. 4. Zestaw komputerowy-1 szt. 5. Drukarka laserowa-2 szt. 6. Zewnętrzny -przenośny- dysk twardy 2,5-1 szt. 7. Urządzenie wielofunkcyjne-1szt. 8. Drukarka-1 szt. 9. Komputer przenośny - laptop-1 szt. 10. Skaner -1 szt. 11. Kabel USB-10 szt. Część II Dostawa sprzętu komputerowego 1. Zestaw komputerowy PC-3 szt. 2. Monitor 24-3 szt. 3. Monitor z funkcją TV 60 - 1 szt. 4. Skaner mobilny do obiektów przestrzennych- 1 szt. Część III Dostawa sprzętu komputerowego 1. Komputer stacjonarny -4 szt. 2. Monitor 24 -4 szt. 3. Komputer przenośny - laptop -1 szt. 4. Drukarka -1 szt. 5. Głośniki -2 szt. 6. Głośniki -1 szt. 7. Myszka-2 szt. 8. Słuchawki z mikrofonem -2 szt. 9. Słuchawki -2 szt. 10. Dysk zewnętrzny -1 szt. Część IV Dostawa sprzętu komputerowego 1. Skaner A4-1szt. 2. Drukarka laserowa-1 szt. Część V Dostawa sprzętu komputerowego 1. Laptop -4 szt. 2. Adapter iWork-1 szt. 3. Komputer stacjonarny-6 szt. Część VI Dostawa sprzętu komputerowego 1. ACCES POINT - 1 szt. Część VII Dostawa sprzętu komputerowego 1. Zestaw komputerowy - 5 szt. Część VIII Dostawa oprogramowania 1. Pakiet Microsoft Office Standart MOLP-5 licencji 2. Pakiet Corel-1 licencja 3. Windows 7 Prof. 64 PL OEM-6 licencji 4. MWare Fusion MAC-6 licencji 5. Font ExPlorer-15 licencji 6. Pakiet Microsoft Office Standart MOLP-1 licencja 7. Pakiet Corel-1 licencja 8. SYSTEM OPERACYJNY MICROSOFT WINDOWS 7 PROFESSIONAL OEM-8 licencji Część IX Dostawa oprogramowania do Umowy nr: 4400140208 1. Adobe CS5 Design Premium PL CS5 PL MAC (wersja komercyjna)-1 licencja 2. Adobe Master Collection CS5 PL MAC (wersja edukacyjna)-1 licencja 3. Adobe CS5 Design Premium PL WIN (wersja edukacyjna)-5 licencji 4. Adobe CS5 Design Premium PL MAC-11 licencji 5. Adobe Photoshop CS5 WIN (wersja edukacyjna)-1 licencja 6. Adobe CS5 Design Premium PL WIN-4 licencje 7. Adobe Photoshop CS 5 PL WIN EDU-1 licencja.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.31.00-6, 30.21.61.10-0, 30.23.13.00-0, 30.23.21.00-5, 30.23.70.00-9, 32.42.00.00-3, 48.30.00.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy winni wykazać, że: dla zadań 1-7 należycie wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jedną dostawę sprzętu komputerowego obejmującego przedmiot zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż 50 000 zł brutto w ramach jednej umowy (bez względu, czy Wykonawca składa ofertę na poszczególne zadania czy też na wszystkie zadania) dla zadań 8-9 należycie wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jedną dostawę oprogramowania obejmującego przedmiot zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż 10 000 zł brutto w ramach jednej umowy (bez względu, czy Wykonawca składa ofertę na poszczególne zadania czy też na wszystkie zadania) Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów, według formuły: spełnia-nie spełnia W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 ustawy, określony warunek jest spełniony, gdy podmioty składające wspólną ofertę spełniają je łącznie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Formularz oferty (załącznik nr 1 do SIWZ). 2) Formularz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 do SIWZ). 3) Formularz asortymentowo-cenowy (załącznik nr 3 do SIWZ). 4) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów, na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polegać będzie na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. 5) Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych. 6) W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku Wykonawców należy przedstawić pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się, aby pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców składających ofertę wspólną (Partnerów).Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Partnerów.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.asp.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu
Pl. Polski 3/4, 50-156 Wrocław
pok. 215a - II piętro.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.07.2010 godzina 10:00, miejsce: Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu, Pl. Polski 3/4, 50-156 Wrocław, sekretariat Kanclerza (pok. 107, I piętro).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Komputer stacjonarny-2 szt. 2. Zestaw komputerowy-3 szt. 3. Urządzenie wielofunkcyjne-1 szt. 4. Zestaw komputerowy-1 szt. 5. Drukarka laserowa-2 szt. 6. Zewnętrzny (przenośny) dysk twardy 2,5-1 szt. 7. Urządzenie wielofunkcyjne-1szt. 8. Drukarka-1 szt. 9. Komputer przenośny - laptop-1 szt. 10. Skaner -1 szt.. 11. Kabel USB-10 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.31.00-6, 30.23.21.00-5, 30.21.61.10-0, 30.23.70.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zestaw komputerowy PC-3 szt. 2. Monitor 24-3 szt. 3. Monitor z funkcją TV 6 - 1 szt. 4. Skaner mobilny do obiektów przestrzennych- 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.13.00-0, 30.21.61.10-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Komputer stacjonarny -4 szt. 2. Monitor 24 -4 szt. 3. Komputer przenośny - laptop -1 szt. 4. Drukarka -1 szt. 5. Głośniki -2 szt. 6. Głośniki -1 szt. 7. Myszka-2 szt. 8. Słuchawki z mikrofonem -2 szt. 9. Słuchawki -2 szt. 10. Dysk zewnętrzny -1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.13.00-0, 30.23.21.00-5, 30.23.70.00-9, 30.21.31.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Skaner A4-1szt. 2. Drukarka laserowa-1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.00-5, 30.21.61.10-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Laptop -4 szt. 2. Adapter iWork-1 szt. 3. Komputer stacjonarny-6 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.31.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. ACCES POINT - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zestaw komputerowy - 5 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa oprogramowania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Pakiet Microsoft Office Standart MOLP-5 licencji 2. Pakiet Corel-1 licencja 3. Windows 7 Prof. 64 PL OEM-6 licencji 4. MWare Fusion MAC-6 licencji 5. Font ExPlorer-15 licencji 6. Pakiet Microsoft Office Standart MOLP-1 licencja 7. Pakiet Corel-1 licencja 8. SYSTEM OPERACYJNY MICROSOFT WINDOWS 7 PROFESSIONAL OEM-8 licencji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.30.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa oprogramowania do Umowy nr: 4400140208.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Adobe CS5 Design Premium PL CS5 PL MAC (wersja komercyjna)-1 licencja 2. Adobe Master Collection CS5 PL MAC (wersja edukacyjna)-1 licencja 3. Adobe CS5 Design Premium PL WIN (wersja edukacyjna)-5 licencji 4. Adobe CS5 Design Premium PL MAC-11 licencji 5. Adobe Photoshop CS5 WIN (wersja edukacyjna)-1 licencja 6. Adobe CS5 Design Premium PL WIN-4 licencje 7. Adobe Photoshop CS 5 PL WIN EDU-1 licencja.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.30.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa, instalacja, wdrożenie, integracja z urządzeniami i systemami działającymi - systemu PACS wraz z platformą konsultacji telemedycznych, systemem monitorowania dawki oraz niezbędnym sprzętem
- Całodobowa usługa ochrony obiektu, osób i mienia realizowana dla potrzeb Sądu Rejonowego dla Wrocławia-Krzyków w budynku przy ul. Joannitów 14 oraz ul. Komandorskiej 16 we Wrocławiu.
- SZP/242-236/2024 Przebudowa części Domu Studenckiego T3 związana z wydzieleniem pożarowym klatki schodowej.
- Wykonanie oraz dostawa wraz z montażem czterech akustycznych ścianek działowych mobilnych w budynku P-4 należącym Akademii Wychowania Fizycznego im. Polskich Olimpijczyków we Wrocławiu
- Odnowienie wsparcia technicznego oraz subskrypcji używanych funkcji bezpieczeństwa dla posiadanych urządzeń i licencji Fortinet
- ."Dostawa energii elektrycznej dla Zakładu Narodowego im. Ossolińskich"
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z montażem systemu audio-video i nagłośnienia na sali konferencyjnej
- Dostawa sprzętu IT wraz z wyposażeniem na potrzeby projektów realizowanych przez Wydział Ekonomiczny Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie
- Zestawy komputerowe do postprodukcji dźwięku PWSFTviT im. Leona Schillera w Łodzi - 8 zestawów komputerowych do postprodukcji dźwięku stereofonicznego w filmie
- Dostawa serwera i przełączników sieciowych niezarządzalnych dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej
- Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek zaopatrywanych przez KWP w Łodzi.
- Zakup i dostawa fabrycznie nowych urządzeń części sieci teleinformatycznej oraz dysków twardych
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.