eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą do miejsca przeznaczenia, montażem i uruchomieniem zestawu RTG do wykonywania zabiegów urologicznych na rzecz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej - Szpital im. Prof. Emila Michałowskiego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-04

Katowice: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą do miejsca przeznaczenia, montażem i uruchomieniem zestawu RTG do wykonywania zabiegów urologicznych na rzecz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej - Szpital im. Prof. Emila Michałowskiego.
Numer ogłoszenia: 180344 - 2008; data zamieszczenia: 04.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital im. Prof. Emila Michałowskiego, ul. Strzelecka 9, 40-073 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2519027, fax 032 2519027.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą do miejsca przeznaczenia, montażem i uruchomieniem zestawu RTG do wykonywania zabiegów urologicznych na rzecz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej - Szpital im. Prof. Emila Michałowskiego..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: 1.1.Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie zestawu RTG do wykonywania zabiegów urologicznych na rzecz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej - Szpitala im. Prof. Emila Michałowskiego przy ul. Strzeleckiej 9 w Katowicach. 1.2.Szczegółowe wymagania techniczne dotyczące zestawu RTG znajdują się w Załączniku Nr 1A do SIWZ. 1.3.Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony do siedziby Zamawiającego, zamontowany oraz uruchomiony w terminie do 10 tygodni od chwili zawarcia umowy. 2.Wykonawca udzieli minimum 24 miesięcy gwarancji na lampę oraz minimum 12 miesięcy gwarancji na części . 2.1. Wykonawca zobowiązany jest do serwisowania przedmiotu zamówienia w okresie gwarancji i minimum 36 miesięcy po jej ustaniu. 2.2. Czas reakcji serwisu - przyjazd do użytkownika, od momentu zgłoszenia naprawy telefonicznie lub faksem - maksimum do 48 godzin we wszystkie dni tygodnia. 2.3.Wymagania Zamawiającego dotyczące gwarancji i serwisu zostały przedstawione w Załączniku Nr 1B do SIWZ 3.Zamawiający żąda, aby oferowany asortyment bezwzględnie posiadał aktualne rejestracje i atesty wydawane przez upoważnione do tego jednostki badawcze dopuszczające go do stosowania w lecznictwie na terenie Unii Europejskiej. 4.Wykonawca ma obowiązek nieodpłatnego przeszkolenia w obsłudze urządzenia osób wskazanych przez Zamawiającego. Szkolenie personelu zostanie przeprowadzone w dniu następnym po protokolarnym odbiorze przedmiotu zamówienia w siedzibie Zamawiającego. Termin szkolenia zostanie podany na co najmniej 5 dni przed ustaloną datą szkolenia. Na szkolenie personelu Zamawiającego zostanie przeznaczony czas minimum 2 godziny. 5.Usługi będące przedmiotem zamówienia powinny być świadczone w sposób zgodny z aktualną wiedzą techniczną, obowiązującymi przepisami oraz w sposób uwzględniający wymagania producentów lub wykonawców urządzeń objętych przedmiotem zamówienia.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.11.10.00 - Aparatura rentgenowska Kod CPV wg słownika 2008: 33.11.10.00 - Aparatura rentgenowska .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 70.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawcy są zobowiązani do wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) 2. Wadium może być wnoszone w: -pieniądzu, -poręczeniach bankowych -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego, tj.: PKO BP S.A. I O KATOWICE, Nr: 97 1020 2313 0000 3902 0160 3539 z dopiskiem wadium - zakup zestawu RTG 4. Za termin wniesienia wadium uważa się dzień i godzinę wpływu środków na konto Zamawiającego lub złożenie oryginału gwarancji czy poręczenia na ręce Zamawiającego ( może być dołączone do oferty, pod warunkiem że nie jest z nią trwale złączone) Wadium w całości winno znajdować się w posiadaniu Zamawiającego wraz z upłynięciem terminu wyznaczonego do składania ofert. 5. Zarówno gwarancje jak i poręczenia, o których mowa w ust.2 muszą być udzielane do końca terminu związania ofertą wskazanego w niniejszej SIWZ oraz wskazywać wszystkie bez wyjątku wymienione w art. 46 ust. 5 Ustawy Prawo zamówień publicznych okoliczności, w których Wykonawca składający ofertę traci wadium na rzecz Zamawiającego. 6. Wykonawca, którego oferta nie będzie w całości zabezpieczona akceptowaną formą wadium na warunkach określonych w Ustawie lub niniejszej SIWZ, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub gdy Wykonawca nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 7. Wadium nie podlega zwrotowi w stosunku do Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza i który odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8. Wadia zostaną zwrócone Wykonawcom zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 Ustawy Zamówień publicznych..

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1). Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2). Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3).Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4). Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5). Złożą oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu. 6).Wnieśli we właściwej formie i wysokości wadium. 7).Dokonali wizji lokalnej pomieszczenia, w którym zostanie zainstalowany aparat RTG, celem wskazania zakresu prac adaptacyjnych pomieszczenia (patrz pkt. IX. 4. c Inne dokumenty) 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne: Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy: -nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust.1 Prawo zamówień publicznych (w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, okoliczności uzasadniające wykluczenie Wykonawcy z mocy art. 24 ustawy zachodzące choćby względem pojedynczego współubiegającego się, dyskwalifikują całą grupę). -wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców nie utrudni uczciwej konkurencji -złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, -nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Zamawiający odrzuca ofertę, która: -jest niezgodna z ustawą, -jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, -jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji , -zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, -została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert, -zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny, -w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia Wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, -jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją w całości warunków zawartych w niniejszej SIWZ. Od uczestników postępowania oczekuje się starannego zapoznania ze SIWZ, a także zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane ze sporządzeniem i złożeniem oferty.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych, Wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: -formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- Załącznik Nr 1 -aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ( w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy Wykonawca składa ww. dokument odrębnie), -aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. -dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, -dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, -oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 oraz art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - Załącznik Nr 2 ( w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, tj. składających ofertę wspólnie, oświadczenie składa każdy Wykonawca odrębnie), -deklaracja zgodności z wymaganiami zasadniczymi CE, certyfikat oraz zgłoszenie do Rejestru wyrobów medycznych (dołączyć tłumaczenia na język polski) . -zaparafowany projekt umowy - załącznik nr 6 2.Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: W przypadku Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się unormowania §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605) 3. Dokumenty wymagane w przypadku składania ofert wspólnych: 1). Wykonawcy występujący wspólnie (konsorcjum, s.c.) muszą ustanowić Wykonawcę - Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo Wykonawcę - Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu oraz do zawarcia umowy w sprawie zamówienia. 2). Dokument potwierdzający ustanowienie Wykonawcy - Pełnomocnika musi być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Wykonawcę - Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Dokument potwierdzający ustanowienie Wykonawcy - Pełnomocnika musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. Dokument pełnomocnictwa należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. 3). Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako Pełnomocnik pozostałych, przy czym uregulowanie płatności następować będzie wprost na konto danego podmiotu (wyłącznie wskazanego w umowie) lub na utworzone w banku wspólne (np. konsorcjum) konto rozliczeniowe, na które wpłacane będą należności za świadczenia wykonane przez poszczególne podmioty. 4). Wykonawcy występujące wspólnie muszą złożyć oświadczenie o przyjęciu wspólnej odpowiedzialności solidarnej za niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy (dołączyć oświadczenie). 5). Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 4. Inne dokumenty: 1). W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca składa następujące dokumenty: a). wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania (dopuszcza się podanie roku) i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie. - Załącznik Nr 3. b). Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, warz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. - Załącznik Nr 4. c). Zakres (wykaz) niezbędnych do montażu oferowanego aparatu prac adaptacyjnych pomieszczenia, w którym ma być zainstalowany aparat oraz propozycja usytuowania aparatu RTG na załączonym rysunku - Załącznik Nr 5C (parametry pomieszczenia oraz rzut pomieszczenia stanowią Załącznik Nr 5A i 5B). 2). W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa następujące dokumenty: - polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Ubezpieczenie powinno być ważne przez cały okres realizacji umowy, w przypadku, kiedy ubezpieczenie będzie wygasać w trakcie umowy, Wykonawca dołączy do oferty oświadczenie, mocą którego zobowiąże się do przedłużenia ubezpieczenia po jego wygaśnięciu. - kopię wniesienia wadium Wymagane powyżej dokumenty, mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisania dokumentu z dopiskiem -za zgodność z oryginałem. Brak w ofercie przetargowej jakiegokolwiek dokumentu lub oświadczenia jak również złożenie ich w niewłaściwej formie lub o niewłaściwej treści może spowodować odpowiednio wykluczenie Wykonawcy z postępowania i / lub odrzucenie jego oferty. Podstawa prawna art. 24 ust. 1 pkt. 10 i ust. 2 oraz art. 89 Ustawy Prawo zamówień publicznych. W związku z dyspozycją przepisu art. 8 ust. 3 Ustawy Prawo zamówień publicznych uprzedzamy wszystkich Wykonawców biorących udział w niniejszym postępowaniu o możliwości zastrzeżenia pewnych informacji zawartych w ofercie do wiadomości jedynie zamawiającego poprzez złożenie stosownego oświadczenia, iż określone dokumenty stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Ocena techniczna - 25
    • 3. Warunki gearancji i serwisu - 15

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.urologia.bip.od.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Budynek: Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa ul. Raciborska 15, Katowice, Pokój nr A 109 /I piętro/ - Dział Marketingu i Organizacji Pracy SP ZOZ Szpital im. Prof. E. Michałowskiego.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2008 godzina 08:00, miejsce: Budynek Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa ul. Raciborska 15, Katowice, Pokój nr A 109 /I piętro/ - Dział Marketingu i Organizacji Pracy SP ZOZ Szpital im. Prof. E. Michałowskiego.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.