Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-01
Węgierska Górka: Modernizacja i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Cięcinie
Numer ogłoszenia: 180363 - 2007; data zamieszczenia: 01.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: "Beskid-Ekosystem" Sp. z o.o., Cięcina, ul. Graniczna 1, 34-350 Węgierska Górka, woj. śląskie, tel. 033 8640223, fax 033 8640223.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmge.zywiec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Cięcinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie modernizacji i rozbudowy oczyszczalni ścieków w Cięcinie, zgodnie z Warunkami Kontraktowymi dla urządzeń oraz projektowania i budowy dla urządzeń elektrycznych i mechanicznych oraz robót inżynieryjnych i budowlanych projektowanych przez Wykonawcę, drugie wydanie angielsko-polskie 2004 (tłumaczenie pierwszego wydania w języku angielskim 1999 opublikowanego przez Międzynarodową Federację Inżynierów Konsultantów (Fédération Internationale des Ingénieurs-Conseils - FIDIC)
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.25.21.00 - Zakłady oczyszczania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.25.21.00 - Roboty budowlane w zakresie zakładów oczyszczania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.23.21.52 - Przepompownie Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.52 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 150 000,00 PLN. 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. 2007 Nr 42, poz. 275). 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Pełnomocnik Zamawiającego będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Pełnomocnika Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Pełnomocnika Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 4. Pełnomocnik Zamawiającego zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 u.p.z.p. 5. Pełnomocnik Zamawiającego zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 6. Pozostałe kwestie związane z wadium określone zostały w IDW..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1. posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. 2. nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 u.p.z.p. 3. posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a) dysponować osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. Wykonawcy zobowiązani się wskazać te osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności: 1// Kierownik Zespołu - osoba wskazana przez wykonawcę do kierowania całością prac musi posiadać minimum 5 letnie doświadczenie w zakresie kierowania kontraktami na roboty w tym 3 letnie doświadczenie w kierowaniu kontraktem na roboty z sektora środowiska w zakresie gospodarki wodno-ściekowej. 2// Projektant w branży konstrukcyjno-budowlanej - niniejsza osoba musi posiadać uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń oraz posiadać łącznie co najmniej trzyletnie doświadczenie w projektowaniu w branży konstrukcyjno-budowlanej. 3// Projektant w branży wod-kan. - niniejsza osoba musi posiadać uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń. oraz posiadać łącznie co najmniej trzyletnie doświadczenie w projektowaniu w branży wod.-kan. 4// Projektant w branży elektroenergetycznej i automatyki przemysłowej - niniejsza osoba musi posiadać uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń oraz posiadać łącznie co najmniej trzyletnie doświadczenie w projektowaniu w branży elektroenergetycznej oraz wykazać się co najmniej 2 zrealizowanymi projektami związanymi ze sterowaniem obiektów technologicznych w procesach oczyszczania ścieków. 5// Kierownik budowy - niniejsza osoba musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz posiadać łącznie co najmniej pięcioletnie doświadczenie w pełnieniu funkcji Kierownika budowy lub kierownika robót w robotach budowlanych w zakresie konstrukcyjno-budowlanym. 6// Kierownik robót w branży sanitarnej - niniejsza osoba musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń oraz posiadać łącznie co najmniej dwuletnie doświadczenie w nadzorowaniu robót w robotach budowlanych z zakresu inżynierii sanitarnej. 7// Kierownik robót w branży elektroenergetycznej - niniejsza osoba musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń oraz posiadać łącznie co najmniej dwuletnie doświadczenie w robotach budowlanych w branży elektroenergetycznej. Uwaga ! Pełnomocnik Zamawiającego określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Wszyscy kluczowi specjaliści muszą posiadać biegłą znajomość języka polskiego lub w przypadku gdy wskazani kluczowi specjaliści nie posiadają biegłej znajomości języka polskiego Wykonawca jest zobowiązany zapewnić tłumacza na okres i dla potrzeb realizacji umowy. Wymagane w tym punkcie okresy doświadczenia zawodowego, należy liczyć od dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia. b) posiadać doświadczenie w wykonawstwie, tj. wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. których przedmiotem była budowa, rozbudowa lub przebudowa oczyszczalni ścieków o wartości co najmniej 5 000 000,- PLN. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych robót budowlanych, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik do IDW oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. c) posiadać doświadczenie w projektowaniu, tj. wykonać w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. których przedmiotem było zaprojektowanie wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę zadania polegającego na budowie, rozbudowie lub przebudowie oczyszczalni ścieków o przepustowości co najmniej 2 500 m3/dobę. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych usług z podaniem ich parametrów, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik do IDW oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. d) posiadać doświadczenie w projektowaniu urządzeń do wytwarzania biogazu w procesie fermentacji osadów ściekowych, tj. wykonać w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. których przedmiotem było zaprojektowanie wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę zadania polegającego na budowie, rozbudowie instalacji do fermentacji osadów ściekowych wraz z wytwarzaniem energii w układzie skojarzonym o nominalnej mocy elektrycznej co najmniej 150 KW. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych usług z podaniem ich parametrów, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik do IDW oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. 4.znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa): a) osiągnąć w każdym z ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przychody netto ze sprzedaży wynoszące co najmniej 10 000 000 PLN. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć rachunek zysków i strat, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym rachunku zysków i strat, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania rachunku zysków i strat innych dokumentów określającychprzychody netto ze sprzedaży - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, Dla potwierdzenia spełnienia tego warunku przez Wykonawców składających ofertę wspólną wystarczy złożenie tego (-ch) dokumentów przez tego(-ch) Wykonawcę(ów), który(-rzy) spełniają postawiony warunek. b)posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 2 000 000,- PLN lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 2 000 000,- PLN. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dla potwierdzenia spełnienia tego warunku przez Wykonawców składających ofertę wspólną wystarczy złożenie tego (-ch) dokumentów przez tego(-ch) Wykonawcę(ów), który(-rzy) spełniają postawiony warunek. 5. złożyć oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik do IDW, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców przedmiotowe oświadczenie może być złożone wspólnie i podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z tych wykonawców, lub przez Pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania w postępowaniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.) Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia 2. W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane finansowe w innych walutach niż PLN Pełnomocnik Zamawiającego jako kurs przeliczeniowy waluty, w której oszacowano warunki finansowo - ekonomiczne przyjmie średni kurs NBP z dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 2. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); 3. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); 4. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); 5. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu niniejszego zamówienia sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik do IDW (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie), 6. informacje o osobach, które będą uczestniczyć w wykonywaniu niniejszego zamówienia sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik do IDW oraz dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień i aktualnych wpisów do właściwych izb samorządowych (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie). 7. wykaz wykonanych robót budowlanych, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik do IDW oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie). 8. wykaz wykonanych usług z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik do IDW oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie). 9. rachunek zysków i strat, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym rachunku zysków i strat, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania rachunku zysków i strat innych dokumentów określających przychody netto ze sprzedaży - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Dla potwierdzenia spełnienia tego warunku przez Wykonawców składających ofertę wspólną wystarczy złożenie tego (-ch) dokumentów przez tego(-ch) Wykonawcę(ów), który(-rzy) spełniają postawiony warunek. 10. informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dla potwierdzenia spełnienia tego warunku przez Wykonawców składających ofertę wspólną wystarczy złożenie tego (-ch) dokumentów przez tego(-ch) Wykonawcę(ów), który(-rzy) spełniają postawiony warunek. 11.oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik do IDW, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. (W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców przedmiotowe oświadczenie może być złożone wspólnie i podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z tych wykonawców, lub przez Pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania w postępowaniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Gwarantowane koszty eksploatacji - 40
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zmge.zywiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Związek Międzygminny ds. Ekologii, ul. Kabaty 2, 34-300 Żywiec Koszt SIWZ: 250 PLN plus koszty wysyłki - wpłata na konto Zamawiającego: 35 8131 0005 0014 5408 2000 0010..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2007 godzina 11:00, miejsce: Związek Międzygminny ds. Ekologii w Żywcu, ul. Kabaty 2, 34-300 Żywiec.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego PN 9/2007 Modernizacja i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Cięcinie w imieniu i na rzecz Beskid Ekosystem Sp. z o.o. w Cięcinie prowadzi Związek Międzygminny ds. Ekologii z siedzibą w Żywcu, ul. Kabaty 2. Zamówienie jest realizowane w ramach Projektu Oczyszczanie ścieków na Żywiecczyźnie 2000/PL/16/P/PE/023 współfinansowanego z Funduszu Spójności.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dokumentacja projektowa termomodernizacji budynków komunalnych w Gminie Dubeninki.
- Dokumentacja projektowa trasy zwiedzania twierdzy Boyen oraz rewaloryzacji, modernizacji i adaptacji do celów dydaktycznych i ekspozycyjnych obiektów Piekarni oraz Magazynu Prochowego.
- Budowa budynku usługowego - żłobka w miejscowości Kołbiel wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą oraz rozbiórka podziemnego zbiornika na wodę.
- Wykonanie wielobranżowego projektu budowlano - technicznego wraz z pełną dokumentacją dla zintegrowanego systemu nagłośnienia informacyjnego z rozbudową systemu dozoru wizyjnego na terenie Ogrodu
- Przebudowa skrzyżowań na drogach miejskich
- "Budowa pompowni ścieków i kanalizacji grawitacyjnej metodą przewiertową z budową fragmentu sieci wodociągowej w miejscowości Pobiednik Mały"
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.