eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawaznak sprawyAEZ/S-196/2015 Dostawa urządzeń laboratoryjnych i medycznych, w podziale na pakiety

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-12-07

Warszawa: znak sprawy: AEZ/S-196/2015 Dostawa urządzeń laboratoryjnych i medycznych, w podziale na pakiety
Numer ogłoszenia: 180369 - 2015; data zamieszczenia: 07.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Warszawski Uniwersytet Medyczny , ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5720366, faks 22 5720363.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wum.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: znak sprawy: AEZ/S-196/2015 Dostawa urządzeń laboratoryjnych i medycznych, w podziale na pakiety.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa urządzeń laboratoryjnych i medycznych, ich instalacja, uruchomienie oraz instruktaż w zakresie obsługi, w podziale na pakiety: 1)Pakiet 1 - dostawa wirówki z chłodzeniem, 2)Pakiet 2 - dostawa wirówki laboratoryjnej, 3)Pakiet 3 - dostawa wytrząsarki mikropłytkowej, 4)Pakiet 4 - dostawa mikroskopu laboratoryjnego z kamerą cyfrową, 5)Pakiet 5 - dostawa kamery dokumentacyjnej, 6)Pakiet 6 - dostawa elektrokardiografu, 7)Pakiet 7 - dostawa automatycznego defibrylatora AED, 8)Pakiet 8 - dostawa pulsoksymetru, 9)Pakiet 9 - dostawa ergometru rowerowego, 10)Pakiet 10 - dostawa wideootoskopu. 2.Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia zostały określone w Formularzach wymaganych warunków technicznych, dla poszczególnych pakietów, o których mowa w części II SIWZ, stanowiących załączniki od 2.1 do 2.10 do SIWZ..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.93.11.10-5, 38.50.00.00-3, 33.11.13.00-4, 33.12.32.00-0, 33.10.00.00-1, 37.44.23.10-4, 33.12.41.00-6, 38.00.00.00-5, 38.65.16.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w przypadku: 1)wycofania z dystrybucji modelu oferowanego sprzętu i zastąpienia go modelem należącym do tej samej linii produktowej, o parametrach co najmniej takich, jak model oferowany, lub który został udoskonalony, albo dodatkowo wyposażony, za cenę taką jak zaoferowana w postępowaniu; 2)zmiany terminu dostawy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wum.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warszawski Uniwersytet Medyczny Dział Zamówień Publicznych, pok. 317 ul. Żwirki i Wigury 61 02-091 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2015 godzina 10:50, miejsce: Warszawski Uniwersytet Medyczny Dział Zamówień Publicznych, pok. 317 ul. Żwirki i Wigury 61 02-091 Warszawa.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1 - dostawa wirówki z chłodzeniem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, o którym mowa w części II SIWZ, stanowiącym załącznik nr 2.1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.93.11.10-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90.00
    • 2. Okres gwarancji - 10.00

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2 - dostawa wirówki laboratoryjnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, o którym mowa w części II SIWZ, stanowiącym załącznik nr 2.2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.93.11.10-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80.00
    • 2. okres gwarancji - 10.00
    • 3. parametry techniczne - 10.00

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3 - dostawa wytrząsarki mikropłytkowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, o którym mowa w części II SIWZ, stanowiącym załącznik nr 2.3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90.00
    • 2. okres gwarancji - 10.00

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4 - dostawa mikroskopu laboratoryjnego z kamerą cyfrową.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, o którym mowa w części II SIWZ, stanowiącym załącznik nr 2.4 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.63.40.00-8, 38.65.16.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90.00
    • 2. okres gwarancji - 10.00

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5 - dostawa kamery dokumentacyjnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, o którym mowa w części II SIWZ, stanowiącym załącznik nr 2.5 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.13.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70.00
    • 2. okres gwarancji - 10.00
    • 3. parametry techniczne - 20.00

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet 6 - dostawa elektrokardiografu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, o którym mowa w części II SIWZ, stanowiącym załącznik nr 2.6 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.32.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90.00
    • 2. okres gwarancji - 10.00

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet 7 - dostawa automatycznego defibrylatora AED.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, o którym mowa w części II SIWZ, stanowiącym załącznik nr 2.7 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90.00
    • 2. okres gwarancji - 10.00

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet 8 - dostawa pulsoksymetru.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, o którym mowa w części II SIWZ, stanowiącym załącznik nr 2.8 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90.00
    • 2. okres gwarancji - 10.00

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet 9 - dostawa ergometru rowerowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, o którym mowa w części II SIWZ, stanowiącym załącznik nr 2.9 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.44.23.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90.00
    • 2. okres gwarancji - 10.00

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet 10 - dostawa videootoskopu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, o którym mowa w części II SIWZ, stanowiącym załącznik nr 2.10 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90.00
    • 2. okres gwarancji - 10.00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.