Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-01
Wrocław: Modernizacja kotłowni olejowej zlokalizowanej w hali widowiskowo-sportowej ORBITA przy ul. Wejherowskiej 2 we Wrocławiu.
Numer ogłoszenia: 180376 - 2007; data zamieszczenia: 01.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Wejherowska 2, 54-239 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3563501, 3548172, fax 071 3509766.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład budżetowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja kotłowni olejowej zlokalizowanej w hali widowiskowo-sportowej ORBITA przy ul. Wejherowskiej 2 we Wrocławiu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja kotłowni olejowej zlokalizowanej w hali ORBITA przy ul. Wejherowskiej 2 we Wrocławiu, w zakresie przebudowy kotłowni z oleju opałowego lekkiego na kotłownię opalaną olejem opałowym ciężkim typu 1P, tj.: 1) wykonanie instalacji grzewczej w zbiornikach oleju opartej na podgrzewaczach przepływowych , 2) wykonanie sieci cieplnej z rur preizolowanych oraz nagrzewnic spiralnych do zamontowania w zbiornikach oleju, 3) wykonanie instalacji elektrycznej z budynku kotłowni do zbiorników oleju zasilających nagrzewnice elektryczne oraz czujniki temperatury, 4) wykonanie przebudowy zbiornika dobowego polegającej na dodatkowym oprogramowaniu oraz wykonaniu dodatkowych króćców, 5) montaż pomp ringowych wraz z armaturą regulacyjną, odcinającą i sterującą, 6) wykonanie ringu oleju ciężkiego wraz z izolacją termiczną, kompletem armatury oraz filtrów do oleju ciężkiego, 7) wykonanie przebudowy i dostosowania palników do oleju lekkiego do spalania oleju ciężkiego, 8) wykonanie instalacji sterującej całym układem wraz z szafą sterowniczą, 9) wykonanie niezbędnych prób i regulacji, rozruchu technologicznego. Wielkość zamówienia: poniżej 211 000 euro
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.33.11.10 - Instalowanie kotłów Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.10 - Instalowanie kotłów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy winni spełniać następujące warunki: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. posiadać aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, 2) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. udokumentować należyte wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oraz dysponować osobami do pełnienia nadzoru posiadającymi uprawnienia budowlane, 3) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadać polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 50% ceny oferty brutto, 4) nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie TAK/NIE (spełnia/nie spełnia)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca załączy do oferty: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 pzp, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) wykonawca udokumentuje należyte wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, w tym celu dołączy do oferty wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączy dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, 4) wykaz osób pełniących nadzór nad wykonaniem zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, 5) uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie oraz ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej dla osób pełniących nadzór nad wykonaniem zamówienia, 6) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 50% ceny oferty brutto.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mosir.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Lubińska 53, 53-623 Wrocław, pokój nr 16.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji ul. Lubińska 53, 53-623 Wrocław, pokj nr 16.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osoba do kontaktu: Alina Onzol tel. 071 354 81 74, faks: 071 354 81 69, e-mail: alina.onzol@mosir.wroc.pl
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa odczynników laboratoryjnych dla WOMP Wrocław (14 zadań)
- Opracowanie dokumentacji kosztorysowej oraz OPZ dla zadania inwestycyjnego p.n.: "Nadbudowa budynku na potrzeby Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii w SP ZOZ MSWiA we Wrocławiu" - Etap V
- Przebudowa i remont bloku sportowego w Szkole Podstawowej Nr 3 przy ul. Bobrzej 27 we Wrocławiu
- Zapewnienie usług w związku z organizacją wieczornego przyjęcia typu Business Mixer w Berlinie w ramach projektu "Going Global 4.0 - Internacjonalizacja Dolnośląskich Przedsiębiorstw"
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Sądu Rejonowego dla Wrocławia-Śródmieścia we Wrocławiu G.261.2.2025
- usł. realiz. przez specjalist. w zakr. konsult. indywid. dla podop. korzyst. z usł. wsp. krótkoter. w formie pobytu całod. na terenie MCUS w DPS przy ul. Mącznej 3 lub ul. Karmelkowej 25 we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wymiana kotłów gazowych C.O. i C.W.U.z zamkniętą komorą spalania na kotły kondensacyjne o mocy 24kW w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych stanowiących własność ZGM TBS w Częstochowie Sp. z o.o."
- Efektywne systemy ciepłownicze - wymiana źródeł ciepła na kotły na biomasę w czterech budynkach użyteczności publicznej
- Budowa instalacji gazowej na terenie Muzeum Romantyzmu w Opinogórze - etap II wykonanie
- Modernizacji budynków świetlic wiejskich w gminie Leśna Podlaska w miejscowościach: Bukowice, Droblin, Nosów, Ossówka, Stara Bordziłówka, Zaberbecze i Ludwinów
- WYKONANIE REMONTU I MODERNIZACI KOTŁOWNI GAZOWYCH WRAZ Z POMPAMI CIEPŁA I INSTALACJĄ FOTOWOLTAICZNĄ W ISTNIEJĄCYCH BUDYNKACH WIELORODZINNYCH TORUŃSKIEGO TBS SP. Z O.O. W LUBICZU DOLNYM
więcej: Instalowanie kotłów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.