eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PłońskDostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Płońsku na rok 2016

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-12-07

Płońsk: Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Płońsku na rok 2016
Numer ogłoszenia: 180379 - 2015; data zamieszczenia: 07.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ogólnokształcących w Płońsku , ul. Płocka 56, 09-100 Płońsk, woj. mazowieckie, tel. 023 6622145, faks 023 6622685.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: dyrekcja@loplonsk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna Jednostki Samorządu Terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Płońsku na rok 2016.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych na potrzeby Internatu Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Płońsku na rok 2016. Zamówienie zostało podzielone na części I-X, w tym: CZĘŚĆ I - mięso i przetwory, CZĘŚĆ II - jaja, CZĘŚĆ III - pieczywo, CZĘŚĆ IV - ciasta, CZĘŚĆ V - jabłka, CZĘŚĆ VI - pozostałe owoce i warzywa, CZĘŚĆ VII -produkty mleczarskie, CZĘŚĆ VIII - mrożone warzywa, owoce, potrawy, CZĘŚĆ IX - różne artykuły żywnościowe, CZĘŚĆ X - ziemniaki 2. Szczegółowy wykaz artykułów żywnościowych stanowiących przedmiot zamówienia oraz wymagania dotyczące realizacji dostaw przedstawione zostały w Opisie przedmiotu zamówienia - Załącznik Nr 1 do SIWZ 3. Zamawiający wymaga by artykuły żywnościowe będące przedmiotem zamówienia były towarem pełnowartościowym, spełniły wymagania jakościowe, wszelkie normy obowiązujące dla tego typu artykułów. 4. Zamawiający wymaga by artykuły żywnościowe były artykułami pierwszego gatunku i z ważnym terminem przydatności do spożycia. 5. Zamawiający wymaga by artykuły spożywcze były odpowiednio opakowane, a opakowania posiadały następujące informacje: nazwa artykułu, skład, waga, nazwa producenta, data przydatności do spożycia pod rygorem zwrotu towaru. Zamawiający wymaga by opakowania były trwałe i nienaruszone. 6. Podane ilości towaru są wielkościami szacunkowymi, służą wyłącznie do obliczenia ceny oferty. Zamawiający nie będzie zobowiązany do zakupu pełnego asortymentu w podanych ilościach. 7. Zamawiający może dowolnie zmniejszyć ilość artykułów spożywczych stanowiących przedmiot zamówienia, poniżej ilości określonych szacunkowo w Opisie przedmiotu zamówienia w zależności od potrzeb Zamawiającego. Wykonawcy z tego tytułu nie przysługują żadne roszczenia finansowe lub prawne. 8. Zamawiający może zwiększyć ilość zamówionych artykułów powyżej ilości określonych szacunkowo w Opisie przedmiotu zamówienia , w zależności od potrzeb własnych Zamawiającego do limitu posiadanych środków finansowych. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakupu innych artykułów spożywczych nie wymienionych w Opisie przedmiotu zamówienia po cenach wynikających z ogólnie dostępnego cennika Wykonawcy na dzień złożenia zamówienia przez Zamawiającego do limitu posiadanych środków finansowych. 10. Artykuły żywnościowe stanowiące przedmiot zamówienia muszą spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006r. O bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2015, poz.594-j.t). 11. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczania zamawianych artykułów do siedziby Zamawiającego na własny koszt i ryzyko oraz do rozładunku towaru i złożenia go w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 12. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić transport artykułów spożywczych zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami higieny. 13. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć należycie towar na czas jego transportu (opakowania, pojemniki przystosowane do przewozu danego asortymentu) i ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę i jakość dostarczonego towaru. 14. Zamówienia na dostawy bieżące, zgodne z potrzebami Zamawiającego będą składane z jednodniowym wyprzedzeniem, telefonicznie, faksem lub w czasie dostawy na dostawę następną. Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność we wszystkie dni robocze od poniedziałku do piątku, a w uzasadnionych przypadkach na żądanie również w soboty. 15. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zawieszenia dostaw artykułów żywnościowych w okresie letnich wakacji szkolnych i inne wybrane dni wolne od nauki szkolnej..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9, 03.21.00.00-1, 03.14.25.00-3, 15.81.00.00-9, 15.81.20.00-3, 03.22.23.21-9, 03.20.00.00-3, 15.51.10.00-3, 15.50.00.00-3, 15.30.00.00-1, 15.22.00.00-6, 12.20.00.00-0, 15.40.00.00-2, 15.60.00.00-4, 15.80.00.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust 1 ustawy Pzp. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku na podstawie przedłożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust 1 ustawy Pzp. Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia wg formuły spełnia lub nie spełnia, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust 1 ustawy Pzp. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku na podstawie przedłożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust 1 ustawy Pzp. Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia wg formuły spełnia lub nie spełnia, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust 1 ustawy Pzp. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku na podstawie przedłożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust 1 ustawy Pzp. Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia wg formuły spełnia lub nie spełnia, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust 1 ustawy Pzp. Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia wg formuły spełnia lub nie spełnia, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust 1 ustawy Pzp. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku na podstawie przedłożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust 1 ustawy Pzp. Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia wg formuły spełnia lub nie spełnia, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów (wg wzoru - załącznik nr 7 do siwz) - jeżeli dotyczy, 2) jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik- pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy - jeżeli dotyczy, 3) wypełniony Formularz oferty cenowej wraz ze Szczegółowym formularzem cenowy odpowiednio dla części I-X ( wg wzoru - Załącznik Nr 2 do SIWZ).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w sytuacji niemożliwej do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, na uzasadniony wniosek w następujących przypadkach: 1) zmiany danych podmiotowych (np. w wyniku przekształcenia), 51 2) możliwa jest zmiana umowy, która w sposób obiektywny jest korzystna dla Zamawiającego, a na dokonanie tej zmiany wyraża zgodę Wykonawca, 2. dopuszczalne są wszelkie zmiany nieistotne rozumiane w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o zamówienie ani na wynik postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 3. Zmiany ilości zamawianych artykułów żywnościowych nie wymagają aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zsoplonsk.bip.gov.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Ogólnokształcących w Płońsku, ul. Płocka 56, 09-100 Płońsk - na pisemny wniosek Wykonawcy.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2015 godzina 11:30, miejsce: Zespół Szkół Ogólnokształcących w Płońsku, ul. Płocka 56, 09-100 Płońsk - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: MIĘSO I PRZETWORY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ I - MIĘSO I PRZETWORY 1. Przewidywana częstotliwość dostaw : codziennie - nie później niż do godz. 8.00 rano. 2. Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym. Zamawiający nie będzie dostosowywał terminów dostaw do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych Wykonawcy. 3. Szczegóły dotyczące ilości i asortymentu dostaw dziennych, ustalane będą na podstawie jadłospisów tygodniowych, tworzonych na bieżąco, według potrzeb Zamawiającego. 4. Produkty należy dostarczać w pojemnikach z materiałów dopuszczonych do kontaktu z żywnością, zamkniętych i oplombowanych w sposób uniemożliwiający ich otwarcie bez uszkodzenia plomb. Każdy asortyment produktów winien być dostarczony w oddzielnym pojemniku. 5. Okres przydatności do spożycia dla mięsa winien wynosić nie mniej niż 5 dni od daty dostawy do magazynu Zamawiającego. 6. Okres przydatności do spożycia wędlin winien wynosić w dniu dostawy do magazynu zamawiającego nie mniej niż 9/10 gwarancji określonej przez producenta. 7. Zawartość mięsa w wędlinach powinna wynosić minimum 75%. 8. Produkty powinny być pierwszej klasy, pierwszego gatunku zgodne z obowiązującymi normami. 9. Do każdego pojemnika powinna być dołączona etykieta zawierająca co najmniej następujące dane: - nazwę produktu, - termin przydatności do spożycia, - nazwę dostawcy - producenta, adres, - warunki przechowywania, - oznaczenie partii produkcyjnej, - oraz pozostałe informacje zgodne z aktualnie obowiązującymi przepisami. W kg: 1. Baleron 20, 2. Cielęcina b/k - klasa pierwsza 30, 3. Filet drobiowy 250 4. Filet królewski z indyka 70, 5. Karkówka b/k wieprzowa 150, 6. Kiełbasa biała 50, 7. Kiełbasa cienka śląska 100, 8. Kiełbasa krakowska 70, 9. Kości schabowe surowe 50, 10. Kurczak - udo 600, 11. Łopatka b/k wieprz. 250, 12. Łopatka wędzona 80, 13. Mięso mielone 700, 14. Mięso wołowe b/k 150 15. Ogonówka wieprz. 100, 16. Pasztet drobiowy 100, 17. Polędwica sopocka 150 18. Schab b/k wieprz. 350, 19. Szynka b/k wieprz. 450, 20. Szynka konserwowa 80, 21. Szynka wędzona 100, 22. Szynka wiejska 100, 23. Szynka z indyka prasowana 100, 24. Szynka z piersi 100..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: JAJA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przewidywana częstotliwość dostaw raz w tygodniu. 2. Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym. Zamawiający nie będzie dostosowywał terminów dostaw do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych Wykonawcy. 3. Szczegóły, dotyczące ilości dostaw jednostkowych, ustalane będą na podstawie jadłospisów tygodniowych, tworzonych na bieżąco, według potrzeb Zamawiającego. 4. Produkt powinien być pierwszej klasy, pierwszego gatunku zgodne z obowiązującymi normami. 5. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 25 dni. Ilość w szt.: 1. Jaja świeże - klasa A 6000.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.14.25.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PIECZYWO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przewidywana częstotliwość dostaw: codziennie: poniedziałek - piątek, nie później niż do godz.6.30 rano. 2. Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym. Zamawiający nie będzie dostosowywał terminów dostaw do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych Wykonawcy. 3. Szczegóły dotyczące ilości i asortymentu dostaw dziennych, ustalane będą na podstawie jadłospisów tygodniowych, tworzonych na bieżąco, według potrzeb Zamawiającego. 4. Produkty powinny być pierwszej klasy, pierwszego gatunku zgodne z obowiązującymi normami. Ilość w szt.: 1. bułka tarta 500g -200, 2. bułki graham 90g -2000, 3. bułki kajzerki 80g- 500, 4. bułki zwykłe 90g- 10000, 5. bułki żytnie 90g- 4000, 6. chleb graham 400g- 200, 7. chleb orkiszowy 400g- 1000, 8. chleb pszenny krojony 500g- 2000, 9. chleb razowy krojony 500g- 1000, 10. chleb żytni 300g (mąka żytnia, kwas żytni, sól, woda)- 200.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: CIASTA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przewidywana częstotliwość dostaw: raz w tygodniu nie później niż do godz. 8.30 rano. 2. Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym. Zamawiający nie będzie dostosowywał terminów dostaw do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych Wykonawcy. 3. Szczegóły dotyczące ilości i asortymentu dostaw dziennych, ustalane będą na podstawie jadłospisów tygodniowych, tworzonych na bieżąco, według potrzeb Zamawiającego. 4. Produkty powinny być pierwszej klasy, pierwszego gatunku zgodne z obowiązującymi normami. Ilość w szt.: 1. Ciasto drożdżowe (sztuk po 500g)- 4, 2. Drożdżówki 80g- 200 3. Faworki (kg)- 3, 4. Keks sztuk ( po 450g)- 4, 5. Makowiec sztuk ( po 500 g)- 8, 6. Pączki z marmoladą 70g (sztuk)- 400, 7. Piernik z dżemem - kg 4, 8. Sernik - kg 10..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: JABŁKA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przewidywana częstotliwość dostaw: 2 - 3 razy w tygodniu do godz. 8.30 rano. 2. Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym. Zamawiający nie będzie dostosowywał terminów dostaw do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych Wykonawcy. 3. Szczegóły dotyczące ilości i asortymentu dostaw jednostkowych, ustalane będą na podstawie jadłospisów tygodniowych, tworzonych na bieżąco, według potrzeb Zamawiającego. 4. Produkt powinien być pierwszej klasy, pierwszego gatunku zgodne z obowiązującymi normami. Ilość w kg: 1. Jabłka 2500.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.23.21-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: POZOSTAŁE OWOCE I WARZYWA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przewidywana częstotliwość dostaw: codziennie: poniedziałek - piątek nie później niż do godz. 8.30 rano. 2. Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym. Zamawiający nie będzie dostosowywał terminów dostaw do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych Wykonawcy. 3. Szczegóły dotyczące ilości i asortymentu dostaw jednostkowych, ustalane będą na podstawie jadłospisów tygodniowych, tworzonych na bieżąco, według potrzeb Zamawiającego. 4. Produkty powinny być pierwszej klasy, pierwszego gatunku zgodne z obowiązującymi normami. Ilość w kg: 1. ananas- 50, 2. arbuz- 150, 3. Banany- 600, 4. bazylia w doniczce- 30, 5. brokuły świeże- 100, 6. Brzoskwinie- 400, 7. Buraki- 150, 8. Cebula- 100, 9. cebula czerwona- 10, 10. cukinia- 60, 11. Cytryny- 150, 12. Czereśnie- 30, 13. czosnek polski- główka 2, 14. Dynia- 50, 15. Gruszki- 400, 16. gruszki wędzone- 3, 17. grzyby suszone 10g- 0,5, 18. Imbir- 5, 19. jabłka suszone- 2, 20. kalafior świeży- 60, 21. kalarepa- 60, 22. kapusta biała- 600, 23. kapusta czerwona- 150, 24. kapusta kiszona- 300, 25. kapusta pekińska-400, 26. kiełki rzodkiewki 100g- 20, 27. Kiwi- 300, 28. kompot owocowy 900ml- 300, 29. koperek świeży pęczki 100 g- 20, 30. Mandarynki- 350, 31. Marchew- 500, 32. mix sałat 350g- 50, 33. natka pietruszki pęczki 100 g-25, 34. Nektarynki- 300, 35. ogórek świeży- 250, 36. ogórki kiszone- 200, 37. papryka świeża- 250, 38. Pieczarki- 150, 39. pietruszka korzeń- 80, 40. Pomarańcze- 400, 41. Pomidory- 600, 42. Por- 80, 43. przecier ogórkowy 920 ml- 80, 45. rzodkiew biała i czarna- 100, 46. rzodkiewki pęczki 200g- 180, 47. Sałata- 350, 48. sałata lodowa- 150, 49. sałata rukola 100g- 50, 50. Seler- 150 51. seler naciowy- 70, 52. szczaw konserwowy, siekany 350g- 30, 53. szczypiorek pęczki 100g- 40, 54. Szpinak- 60, 55. śliwki węgierki- 200, 56. truskawki świeże- 30, 57. winogrona- 350..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.20.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: PRODUKTY MLECZARSKIE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przewidywana częstotliwości dostaw: codziennie od poniedziałku do piątku najpóźniej do godz. 6.10 rano. 2. Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym. Zamawiający nie będzie dostosowywał terminów dostaw do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych Wykonawcy. 3. Szczegóły dotyczące ilości i asortymentu dostaw jednostkowych, ustalane będą na podstawie jadłospisów tygodniowych, tworzonych na bieżąco, według potrzeb Zamawiającego. 4. Produkty powinny być pierwszej klasy, pierwszego gatunku zgodne z obowiązującymi normami. Ilość w szt.: 1. jogurt naturalny 165g- 1000, 2. jogurt naturalny 210g- 1000, 3. jogurt naturalny b/c 370g- 100, 4. jogurt naturalny z ziarnami zbóż 150g wart. Odżywcza w 100g: wart. energet.410kJ/97kcal,białko ,1g,węglowodany13,4,tłuszcz 2,9g- 1000, 5. kefir 200g- 400, 6. masło extra kostka zaw.tł.min.82% 200g- 2000, 7. masło roślinne kubek 250g- 300, 8. maślanka 0,5l- 400, 9. mleko spożywcze w folii 2,0% 11, mleko pasteryzowane w wysokiej temp., wart.odżywcza w l00 g, wart. energetyczna 58 kcl. (243 Kj), białko 3g, węglowodany 4,3g, tłuszcz 2,0g.- 3000, 10. mleko zagęszczone niesłodzone 500ml- 100, 11. mleko zsiadłe 400g- 300, 12. ser biały twaróg półtłusty 3,5% tłuszczu (kg)- 450, 13. ser feta 270g- 100, 14. ser twardy żółty gouda (kg)- 20, 15. ser twardy żółty salami pełnotłusty (kg)- 200, 16. serek homogenizowany o smaku naturalnym 160g( zawart. Cukru max. 10g)- 200, 17. serek wiejski lekki 150g- 500, 18. śmietana 12% kubek 250ml- 600, 19. śmietana 18% kubek 250ml- 300, 20. śmietana 30% % 1 w folii 250 ml,wart.Energetyczna 100g291kal (1218 kJ)- 300.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3, 15.51.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: MROŻONE WARZYWA, OWOCE, POTRAWY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przewidywana częstotliwość dostaw 2-3 razy w tygodniu do godz. 8.30 rano. 2. Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym. zamawiający nie będzie dostosowywał terminów dostaw do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych Wykonawcy. 3. Szczegóły dotyczące ilości i asortymentu dostaw jednostkowych, ustalane będą na podstawie jadłospisów tygodniowych, tworzonych na bieżąco, według potrzeb Zamawiającego. 4. Zamawiający wymaga, aby dostarczone produkty w dniu dostawy posiadały termin przydatności do spożycia nie krótszy niż ? terminu liczonego od dnia wyprodukowania, oznaczonego przez producenta na dostarczonym artykule. 5. Produkty powinny być pierwszej klasy, pierwszego gatunku zgodne z obowiązującymi normami. Ilość w kg: 1. barszcz ukraiński mrożony 2500g- 50, 2. brokuły róża 2500g- 60, 3. bukiet warzyw 2500g- 70, 4. fasolka szparagowa zielona mroź. 2500g- 80, 5. filet z miruny ze skórą mrożony- 450, 6. filety śledziowe solone- 200, 7. frytki ziemniaczane karbowane 1500g- 100, 8. groszek zielony 2500g- 60, 9. kalafior mrożony 2500g- 100, 10. kluski śląskie 2500g- 300, 11. knedle z owocami 450g- 400, 12. lody 200ml- 160, 13. makrela wędzona- 70, 14. marchew z groszkiem mrożona 2500g- 50, 15. mieszanka chińska 2500g- 60, 16. mieszanka kompotowa 2500g- 150, 17. pierogi z kapustą i grzybami- 2500g- 25, 18. pierogi z mięsem 2500g- 200, 19. pierogi z owocami 2500g- 200, 20. pierogi z serem 2500g- 200, 21. porzeczka czerwona 2500g- 60, 22. pyzy z mięsem 2500g- 200, 23. pyzy ziemniaczane 2500g- 60, 24. szpinak porcjowany 2500g- 100, 25. truskawki mrożone całe owoce 2500g- 300, 26. uszka z mięsem 350g- 150, 27. uszka z pieczarkami 350g- 20, 28. warzywa na patelnię 450g- 60, 29. wiśnie mrożone 2500g- 50, 30. zupa grzybowa 450g- 80, 31. zupa jarzynowa mrożona 2500g- 80..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.22.00.00-6, 15.33.11.00-8, 15.30.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: RÓŻNE ARTYKUŁY ŻYWNOŚCIOWE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przewidywana częstotliwość dostaw 1 - 2 razy w tygodniu nie później niż do godz. 8.30 rano; 2. Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym. Zamawiający nie będzie dostosowywał terminów dostaw do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych Wykonawcy. 3. Szczegóły dotyczące ilości i asortymentu dostaw jednostkowych, ustalane będą na podstawie jadłospisów tygodniowych, tworzonych na bieżąco, według potrzeb zamawiającego. 4. Produkty powinny być pierwszej klasy, pierwszego gatunku zgodne z obowiązującymi normami. 5. Zamawiający wymaga, aby dostarczone produkty w dniu dostawy posiadały termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 3/4 terminu liczonego od dnia wyprodukowania, oznaczonego przez producenta na dostarczonym artykule. Ilość szt.: 1. bazylia suszona 10g- 70, 2. biszkopty z galaretką w polewie czekoladowej 147g (wart. odżywcza w 100g produktu, wart. energetyczna 1535 kcal/365kj, białko 3,30g, węglowodany 70g, tłuszcz 7,30g)- 240, 3. budyń 64g bez cukru na 3/4 1 mleka- 250, 4. chleb b/ glutenowy 300g- 20, 5. chrupki kukurydziane 60g- 160, 6. chrzan tarty 300g, skład: chrzan -90 %, cukier, ocet spirytusowy, woda, sól, kw. cytrynowy, regulator kwasowości, olej roślinny- 60, 7. ciastka kruche - 1 kg- 10, 8. ciastka zbożowe 400g- 90, 9. ciecierzyca 1 kg- 20, 10. cieciorka 400g- 40, 11. cukier z buraków cukrowych 1kg- 600, 12. cukierki czekoladowe - 1 kg- 10, 13. czekolada mleczna 100g wartość odżywcza 2216kJ/530kcal,białko 6g,tłuszcz 18,8g, cukier 56,9g- 240, 14. dynia łuskana 200g- 100, 15. dżem niskosłodzony różne smaki 280g. Sporządzony z 40g owoców na 100g produktu- 500, 16. dżem słodzony sokiem jabłkowym, bez cukru i substancji słodzących 220g- 500, 17. fasola biała sucha 400g- 100, 18. fasola czerwona konserw. z otwarciem 400g- 150, 19. galaretki bez cukru różne smaki 75g- 500, 20. goździki 10g- 20, 21. groch łuskany połówki 400g- 80, 22. groszek konserwowy puszka z otwarciem 400g- 60, 23. herbata granulowana 90g- 250, 24. herbata owocowa 25 saszetek- 200, 25. kakao l00g, wart. odżywcza w l00g produktu: wart. Energetyczna 1276kJ/307kcI, białko 20,4g, węglowodany 15,6g, tłuszcz 11g- 100, 26. kasza gryczana 400g- 200, 27. kasza jaglana 500g- 50, 28. kasza jęczmienna pęczak 500g- 200, 29. kasza jęczmienna średnia 500g- 40, 30. kasza kukurydziana 500g- 20, 31. kasza manna 500g- 30, 32. kawa inka 150g- 40, 33. ketchup 500g, (łagodny/pikantny)skład: 163g pomidorów na 100g produktu cukier, cebula 7%, skrobia kukurydziana, substancja zagęszczająca, ocet, kwasek cytrynowy - regulator kwasowości, sól, przyprawy, wart. odżywcza w 100g produktu: wart. Energetyczna 429kJ/101 kcal, białko 1,9 g, węglowodany 22,5 g, tłuszcz 0,4 g- 150, 34. kisiel bez cukru na 3/4 1 wody 60g (różne smaki)- 200, 35. koncentrat pomidorowy 30% 190g, wart. odżywcza w l00g produktu: wart.energetyczna 435kJ/104kcl, białko 5,6g, węglowodany 16,7g, tłuszcz l,5g- 150, 36. kukurydza w puszce z otwarciem 400g- 300, 37. liść laurowy 10g- 60, 38. lubczyk suszony 10g- 100, 39. majeranek 10g- 150, 40. majonez stołowy 320ml zawartości tł. 70%, wart. odżywcza w 100g produktu: wart. Energetyczna 2715kJ/648kcl, białko 0,9g, węglowodany 3,5g, tłuszcz 70,0g- 50, 41. makaron bezglutenowy 250g- 10, 42. makaron łazanki 500g- 50, 43. makaron nitka średnia 800g- 60, 44. makaron spaghetti 500g- 100, 45. makaron świderki 800g- 200, 46. makaron z pełnego przemiału 400g- 100, 47. makaron z semoliny 500g- 100, 48. makaron zacierkowy 250g- 120, 49. margaryna w kostce do gotowania, pieczenia i smażenia 250g. o zmniejszonej zawartości tłuszczu(tł.60%), skład: oleje i tł. roślinny, utwardzacz, woda, sól, subst. konserw., subst. wzbogacaj.- 300, 50. masło orzechowe 350g- 50, 51. mąka pszenna typ 500 1kg- 300, 52. mikołaje czekoladowe 60g- 90, 53. miód naturalny 400g- 100, 54. musztarda stołowa 180ml.- 80, 55. napoje w kartonach 21 wielosmakowe- 30, 56. ocet jabłkowy 0,5l -50, 57. olej jadalny 1l rafinowany, o zawartości kwasów jednonienasyconych powyżej 50% i kwasów wielonienasyconych poniżej 40%- 200, 58. olej jadalny rzepakowy 250ml- 20, 59. oregano suszone 10g- 100, 60. orzechy włoskie łuskane 200g- 60, 61. papryka mielona ostra 15g- 30, 62. papryka mielona słodka l5g- 30, 63. paprykarz szczeciński 300g- 150, 64. pasztecik drobiowy 50g wart. odżywcza w 100 g produktu: wart. energetyczna 760kJ/184kcl, białko 7g, węglowodany 4g, tłuszcz 16g- 2000, 65. pieprz czarny mielony 15 g- 100, 66. pieprz ziarnisty 15g- 20, 67. płatki jęczmienne błyskawiczne 400g- 30, 68. płatki kukurydziane 250g- 250, 69. płatki owsiane błyskawiczne 400g- 50, 70. płatki ryżowe 400g- 50, 71. płatki żytnie błyskawiczne 400g- 20, 72. pomidory całe w zalewie b/skórki (kg)- 100, 73. rodzynki 200g- 150, 74. rozmaryn 10g- 100, 75. ryba w oleju (śledź) puszka 170g z otwieraczem- 250, 76. ryba w pomidorach (śledź) puszka 170g z otwieraczem- 250, 77. ryż brązowy 400g- 60, 78. ryż zwykły 1 kg- 20, 79. ryż zwykły 500g- 300, 80. słonecznik łuskany 200g- 100, 81. soczewica 500g- 50, 82. soki marchewkowe 220ml (różne smaki) b/ cukru i substancji słodzących- 300, 83. soki owocowe 1l (różne smaki) b/ cukru i substancji słodzących- 300, 84. soki owocowe 220ml (różne smaki) b/cukru i substancji słodzących- 300, 85. soki warzywne 300ml b/cukru i substancji słodzących- 300, 86. sos sałatkowy 50g- 100, 87. sos spaghetti 500g ( 146g pomidorów na 100g produktu, warzywa, cukier, sól, olej rzepakowy, zioła, przyprawy, czosnek)- 100, 88. sól jodowo - potasowa 350g- 150, 89. sól miałka 1kg- 100, 90. śliwka suszona kalifornijska - 0,5 kg- 20, 91. tuńczyk w sosie własnym kawałki 170g- 120, 92. tymianek suszony 10g- 50, 93. wafelki kukurydziane 30g- 160, 94. woda mineralna 0,5l- 1500, 95. woda mineralna 1,50l- 50, 96. woda mineralna n/gaz 5l- 50, 97. zioła prowansalskie 10g- 100 98. żurek w butelce 0,5l (skład: mąka żytnia, ziele angielskie, liść laurowy, pieprz, sól, czosnek, bez sztucznych barwników, konserwantów)- 150..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.20.00.00-0, 15.30.00.00-1, 15.40.00.00-2, 15.60.00.00-4, 15.80.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: ZIEMNIAKI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przewidywana częstotliwość dostaw: 2 - 3 razy w tygodniu do godz. 8.30 rano. 2. Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym. Zamawiający nie będzie dostosowywał terminów dostaw do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych Wykonawcy. 3. Szczegóły dotyczące ilości i asortymentu dostaw jednostkowych, ustalane będą na podstawie jadłospisów tygodniowych, tworzonych na bieżąco, według potrzeb zamawiającego. 4. Produkty powinny być pierwszej klasy, pierwszego gatunku zgodne z obowiązującymi normami. Ilość w kg: 1. Ziemniaki- 8000, 2. Ziemniaki młode- 900.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.21.21.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.