eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawiercie › Szkolenia dodatkowe w trzech blokach szkoleniowych po 40 godzin dydaktycznych każdy o tematyceKsięgowość z wykorzystaniem programów komputerowych, Marketing, Profesjonalna obsługa klienta. Negocjacje. Komunikacja dla łącznej liczby 59 uczestników projektu Nasz cel - Twoja firma realizowane w ramach Działania 6.2 Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-06-23

Zawiercie: Szkolenia dodatkowe w trzech blokach szkoleniowych po 40 godzin dydaktycznych każdy o tematyce: Księgowość z wykorzystaniem programów komputerowych, Marketing, Profesjonalna obsługa klienta. Negocjacje. Komunikacja dla łącznej liczby 59 uczestników projektu Nasz cel - Twoja firma realizowane w ramach Działania 6.2 Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia.
Numer ogłoszenia: 180384 - 2010; data zamieszczenia: 23.06.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 154498 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Zawiercie, ul. Leśna 2, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6722684, faks 032 6721513.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Szkolenia dodatkowe w trzech blokach szkoleniowych po 40 godzin dydaktycznych każdy o tematyce: Księgowość z wykorzystaniem programów komputerowych, Marketing, Profesjonalna obsługa klienta. Negocjacje. Komunikacja dla łącznej liczby 59 uczestników projektu Nasz cel - Twoja firma realizowane w ramach Działania 6.2 Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń dodatkowych w trzech blokach szkoleniowych po 40 godzin dydaktycznych każdy o tematyce: Księgowość z wykorzystaniem programów komputerowych, Marketing, Profesjonalna obsługa klienta. Negocjacje. Komunikacja dla łącznej liczby 59 uczestników projektu Nasz cel - Twoja Firma realizowanych w ramach Działania 6.2 Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia. Szkolenia skierowane są do 59 osób uczestników projektu podzielonych na grupy zgodnie z indywidualnymi potrzebami uczestnika przy założeniu, iż jeden uczestnik bierze udział w tylko jednym szkoleniu tematycznym. Zamawiający zastrzega, że wynagrodzenie ulegnie obniżeniu (w stosunku do całkowitego wynagrodzenia brutto) proporcjonalnie do liczby osób, które ukończą szkolenie, maksymalnie jednak do 50%. Za osobę, która ukończyła szkolenie uznany zostanie uczestnik projektu, który uczestniczył w co najmniej 80% zajęć i osiągnął wynik pozytywny z egzaminu końcowego. Szkolenia zostaną przeprowadzone na terenie miasta Zawiercia. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia ciągłego kontaktu poprzez osobę upoważnioną (np. osoba ds. obsługi technicznej) z biurem projektu polegający między innymi na: wyznaczeniu bezpośredniego numeru kontaktowego oraz adresu e-mail do osoby upoważnionej, dziennych raportów z realizacji szkolenia przesyłanych na adres e-mail Lidera projektu (raport powinien zawierać informację o czasie trwania szkoleń, przerwach, ilości uczestników uczestniczących w danym dniu w szkoleniu, dokumentację fotograficzną przedstawiającą oznakowanie miejsc szkoleń, sale szkoleniowe, poczęstunek dla uczestników) najpóźniej do godziny 9:00 dnia następującego po dniu, którego dotyczy raport. 1. Cele szkoleń. Zdobycie wiedzy z zakresu: księgowości z wykorzystaniem programów komputerowych, marketingu, profesjonalnej obsługi klienta, negocjacji oraz komunikacji z klientem. 2. Metodyka szkoleń. Wykorzystywanie aktywnych form prowadzenia zajęć (łączenie wykładów, ćwiczeń, dyskusji, burze mózgów, odwoływanie się do doświadczeń uczestników). 3. Materiały dotyczące realizacji szkoleń. Uczestnicy otrzymują komplet materiałów merytorycznych w formie książkowej lub zbindowanej, zaświadczenia o ukończeniu kursu według wzoru MEN oraz certyfikaty uczestnictwa oznaczone zgodnie z wymogami wytycznych o promocji w Programie Operacyjnym Kapitał Ludzki. Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia list obecności oraz codziennego wydawania formularzy poświadczających wykonanie usługi szkoleniowej (formularz stanowi załącznik do Wytycznych w sprawie udzielania pomocy na rozwój przedsiębiorczości w ramach Działania 6.2 Promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w województwie śląskim). 4. Harmonogram realizacji szkoleń. Harmonogram szkoleń zostanie ustalony przez Wykonawcę z uwzględnieniem potrzeb uczestników i zaleceń Zamawiającego. W szkoleniach weźmie udział maksymalnie 59 uczestników projektu. W przypadku szkolenia Profesjonalna obsługa klienta. Negocjacje. Komunikacja udział weźmie maksymalnie 24 uczestników w podziale na 2 grupy szkoleniowe. Zgodnie z wytycznymi liczebność grup nie może być mniejsza niż 8 osób, a nie większa niż 20. Z tego względu Wykonawca podczas szkoleń z tego tematu musi zapewnić salę mieszczącą jednocześnie 16 uczestników. W szkoleniu Marketing udział weźmie maksymalnie 19 uczestników - jako jedna grupa szkoleniowa. W szkoleniu Księgowość z wykorzystaniem programów komputerowych udział weźmie maksymalnie 18 uczestników - jako jedna grupa szkoleniowa. Zajęcia muszą odbywać się w dni robocze od poniedziałku do piątku od godziny 8:00 do 20:00 przy założeniu, iż w ciągu jednego tygodnia jedna grupa może odbyć najwyżej trzy dni szkoleniowe. Jeden dzień szkoleniowy to maksymalnie 8 godzin dydaktycznych. W trakcie jednego dnia szkoleniowego wykonawca musi zapewnić minimum dwie piętnastominutowe przerwy dla uczestników szkolenia. Wykonawca przedstawi do akceptacji Zamawiającemu, w terminie 3 dni roboczych po podpisaniu umowy szczegółowy harmonogram zajęć dostosowany do szczegółowego programu szkolenia (zakresu tematycznego szkolenia). Harmonogram może ulec zmianie (po uzgodnieniach Wykonawcy z Zamawiającym) w czasie trwania kursu (w terminie realizacji zamówienia) w niezbędnym zakresie - związanym z dostosowaniem do potrzeb uczestników. 5. Ramowa tematyka szkoleń: 1) Księgowość z wykorzystaniem programów komputerowych - rozliczanie i ewidencjonowanie podatków i opłat za pomocą programów komputerowych: x Podatek dochodowy od osób fizycznych i prawnych, samochód a podatek dochodowy. x Podatek VAT, faktury VAT, rejestry VAT, rozliczanie podatku VAT, samochód w firmie a VAT. x Środki trwałe, amortyzacja. x Księgowość komputerowa. x Inne podatki i opłaty. 2) Marketing i techniki sprzedaży e-marketingowej: x Elementy marketingu. x Funkcje produktu, wyposażenie produktu. x Rynek, typologia klienta, proces sprzedaży. x Witryna internetowa - podstawa e-marketingu. x Budowanie pozytywnego wizerunku firmy Public Relations. Reklama. 3) Profesjonalna obsługa klienta elementami negocjacji oraz komunikacji: x Postawa i nastawienie w relacji z klientem. x Doskonalenie kanałów komunikacji. x Budowanie relacji. x Negocjacje. x Techniki wywierania wpływu. 6. Szczegółowa tematyka szkoleń: 6.1. Księgowość z wykorzystaniem programów komputerowych. Lp. Szczegółowy zakres tematyczny Liczba godzin 1. Podatek dochodowy od osób fizycznych i prawnych (prowadzenie ewidencji ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych, podatkowej księgi przychodów i rozchodów, zamknięcie miesiąca oraz roku podatkowego); Samochód a podatek dochodowy. x Obowiązki płatnika - pobór zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych lub zryczałtowanego podatku dochodowego od osób fizycznych, deklaracje, zeznania itp. x Rozliczenie z US. x Rozliczenia miesięczne, roczne oraz remanent. x Terminy i formy dostarczenia deklaracji podatkowych do US. x Ćwiczenia praktyczne w tematyce opodatkowania ryczałtem, przykładowe zapisy w ewidencjach i księgach, rozliczania kosztów związanych z samochodem w działalności gospodarczej, rozliczania delegacji i podróży służbowych pracowników i właścicieli, rozliczanie zatrudnienia małżonka. x Jak dokonać zamknięcia podatkowej księgi przychodów i rozchodów (koniec roku w księdze, spis z natury, wycena materiałów i towarów, ustalenie dochodu, istotne koszty, konieczna dokumentacja, poprawianie błędów, zeznanie roczne). 9 2. Podatek VAT, faktury VAT (w tym zaliczkowe i ich rozliczanie); Rejestry VAT, rozliczanie podatku VAT; Samochód w firmie a VAT. x Płatnicy podatku, rejestracja, zwolnienia podmiotowe. x Obowiązki płatnika VAT. x Stawki podatku. x Wymogi przy sporządzaniu faktury VAT. x Deklaracje podatkowe. x Kasy rejestrujące. x Zakazy oraz ograniczenia w odliczaniu VAT. x Odliczenie VAT od paliwa i samochodów. x Rejestracja VAT UE. x Ćwiczenia w zakresie wystawiania faktur VAT, faktur VAT zaliczkowych i innych typów faktur, prowadzenia rejestrów, wyliczania zobowiązania podatkowego. 9 3. Środki trwałe, amortyzacja. x Co to są środki trwałe. x Wartość początkowa środków trwałych. x Jakie koszty doliczymy do wartości początkowej środka trwałego. x Ustalanie wartości rynkowej składnika majątkowego. x Zmiany wartości początkowej środków trwałych. x Ewidencja środków trwałych. x Księgowanie poszczególnych środków trwałych. x Używanie obcych środków trwałych. x Amortyzacja środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych. x Ćwiczenia z w/w zakresu. 2 4. Księgowość komputerowa - ćwiczenia z prowadzenia zapisów księgowych oraz porównanie programów księgowych. x Ewidencja komputerowa zdarzeń gospodarczych w książce przychodów i rozchodów. x Prowadzenie rejestru VAT - sprzedaży i zakupów. x Sporządzanie deklaracji podatkowych. x Komputerowa ewidencja ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych. x Zasady ustalania wyniku finansowego. x E-deklaracje. 18 5. Inne podatki i opłaty (podatek od nieruchomości, opłaty za korzystanie ze środowiska). x Podatek od nieruchomości. x Podatek od środków transportowych. x Podatek od czynności cywilnoprawnych. x Opłaty za korzystanie ze środowiska. x Opłaty targowe. 2 Liczba godzin łącznie: 40 6.2. Marketing. Lp. Szczegółowy zakres tematyczny Liczba godzin 1. Elementy marketingu. x Co to jest marketing - rola marketingu w praktyce, cele działań marketingowych. x Marketing MIX - marketingowe instrumenty oddziaływania na rynek (produkt, cena, dystrybucja, reklama i promocja). x Plan i strategia marketingowa jako element biznesowy w firmie. x Zagrożenia i szanse w otoczeniu - analiza. 6 2. Funkcje produktu, wyposażenie produktu. x Podział, struktura, funkcje, strategie oraz cykl życia produktów. x Elementy składające się na wyposażenie produktu (nazwa, jakość, znak towarowy, kolor, opakowanie i usługi towarzyszące). x Wyposażenia produktu jako narzędzia oddziaływania na nabywców. 6 3. Rynek, typologia klienta, proces sprzedaży. x Rynek jako kategoria marketingowa. x Psychologia zachowań konsumenckich. x Struktura potrzeb konsumenta. x Sprzedający w procesie kupowania. x Sposoby wpływania na decyzje klientów. x Typologia zachowań klientów. x Ścieżka sprzedaży. x Przygotowanie cyklu sprzedaży. x Planowanie pracy. 10 4. Witryna internetowa - podstawa e-marketingu. x Internet jako kanał komunikacji marketingowej. x Strategia marketingu w Internecie. x Serwis www - narzędzie komunikacji na linii firma - konsument. x Kampania reklamowa: grupa docelowa, cel kampanii, planowanie kampanii (narzędzia i formy reklamowe), ocena i pomiar efektywności kampanii. 10 5. Budowanie pozytywnego wizerunku firmy Public Relations. Reklama. x Czynniki tworzące wizerunek firmy na rynku. x Co tworzy przewagę konkurencyjną firmy. x Budowa, promocja, utrwalenie wizerunku. x Wdrażanie strategii budowania wizerunku firm. x Cele i rodzaje reklamy. x Prawo, etyka i estetyka w reklamie. x Przekaz reklamowy i środki reklamy i promocji. 8 Liczba godzin łącznie: 40 6.3. Profesjonalna obsługa klienta. Negocjacje. Komunikacja. Lp. Szczegółowy zakres tematyczny Liczba godzin 1. Postawa i nastawienie w relacji z klientem (autoprezentacja, asertywność). x Autoprezentacja - kreowanie własnego wizerunku. x Autoprezentacja a wywieranie wpływu i manipulacja. x Przekaz werbalny i niewerbalny. x Kształtowanie wrażenia a efekt pierwszeństwa, efekt świeżości, efekt kontrastu, efekt halo, efekt częstości ekspozycji. x Wykorzystanie mowy ciała w procesie autoprezentacji. x Co to jest asertywność? - typy zachowań interpersonalnych. x Granice asertywności. x Sztuka mówienia nie. x Relacje międzyludzkie - asertywna wymiana opinii i uczuć. x Konstruktywna krytyka i asertywne przyjmowanie ocen. x Jak sobie radzić w trudnej sytuacji - praktyczne stosowanie technik asertywnych. x Sztuka zwiększania osobistej skuteczności - jak nie bać się przejawiać inicjatywę. 10 2. Doskonalenie kanałów komunikacji. x Komunikacja werbalna jako narzędzie kształtowania wrażenia (poziomy komunikacji, zasady skutecznej komunikacji, kanały komunikowania). x Znaczenie głosu - ton, siła, tempo wymowy. x Zasady argumentowania (argumentacja jednostronna i dwustronna). x Czym jest komunikacja międzyludzka? 8 3. Budowanie relacji (m.in. rozwiązywanie konfliktów). x Co to są pozytywne relacje w obsłudze klienta? x Nastawienie - fundament pozytywnych relacji. x Definicje i typologia konfliktu oraz podstawowe źródła konfliktów. x Metody kierowania konfliktem. x Sposoby i style rozwiązywania konfliktów. 8 4. Negocjacje - przebieg i analiza. x Fazy negocjacji. x Cechy dobrego negocjatora. x Style prowadzenia negocjacji. x Umiejętności negocjacyjne. x Jak przygotować się do negocjacji. x Jak określać swoje cele negocjacyjne. x Na czym polega skuteczne argumentowanie. x Co to jest BATNA? x Dobre rozpoczęcie negocjacji. x Procesy psychologiczne zachodzące podczas negocjacji: x Sztuka targowania się. x Techniki radzenia sobie z obiekcjami i zastrzeżeniami strony, z którą negocjuję. x Jak ludzie podejmują decyzje - praktyczna typologia; techniki prowadzenia rozmowy w każdym z przypadków. x Techniki negocjacyjne. x Radzenie sobie z presją i manipulacją. x Techniki zamykania negocjacji. 8 5. Techniki wywierania wpływu. x Rodzaje wywierania wpływu: ekspresywne i receptywne (które są skuteczne w jakich sytuacjach). x Czym jest odzwierciedlanie i jak można je wykorzystać do wywierania wpływu. x Wywieranie wpływu a trudni rozmówcy/ klienci: jak dopasować technikę do sposobu bycia drugiej osoby. x Reguły wywierania wpływu wg Cialdiniego: wzajemność, zaangażowanie i konsekwencja, społeczny dowód słuszności, lubienie i sympatia, autorytet, niedostępność, automatyzmy. x Różnice indywidualne a wywieranie wpływu: jak rozmawiać z wzrokowcem, słuchowcem, kinestetykiem. x Wywieranie wpływu a potrzeby rozmówców. 6 Liczba godzin łącznie: 40 Każda grupa szkoleniowa musi odbyć 40 godzin dydaktycznych szkolenia oraz 1 godzinę dydaktyczną przeznaczoną na wewnętrzny egzamin sprawdzający. Godzina dydaktyczna równa się 45 minutom zegarowym. 7. Dokumentacja szkoleń. Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia list ewidencjonujących obecności uczestników projektu w poszczególnych dniach szkoleniowych ze szczególnym uwzględnieniem czasu trwania dnia szkoleniowego. 8. Koszt całkowity usługi szkoleniowej obejmuje w szczególności: 1) Wynagrodzenie trenerów; 2) Koszty materiałów szkoleniowych (do zajęć teoretycznych i praktycznych); 3) Koszt wynajmu sal z odpowiednim zapleczem technicznym i sanitarnym. 4) Poczęstunek (woda mineralna, kawa, herbata, ciastka) w czasie przerw kawowych dla uczestników szkolenia; 5) Wynagrodzenie osoby zapewniającej obsługę techniczną. 6) Certyfikaty zgodne ze wzorem MEN oraz dyplomy oznaczone zgodnie z wymogami wytycznych o promocji w Programie Operacyjnym Kapitał Ludzki. Zamawiający wymaga od Wykonawcy zapewnienia odpowiedniej obsługi technicznej szkoleń poprzez wyznaczenie osoby odpowiedzialnej (osoba ta nie może być jednocześnie trenerem) między innymi za: x otwarcie sal przynajmniej na 20 minut przed szkoleniem, x wietrzenie sal, x poczęstunek, napoje, oraz naczynia jednorazowe, x codzienne raportowanie o stanie realizacji szkolenia, x rozwieszenie i stałe monitorowanie plakatów projektu oraz odpowiednich informacji o umiejscowieniu sal szkoleniowych i współfinansowaniu szkolenia przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, x wykonywanie dokumentacji fotograficznej poczęstunku, rozmieszczenia plakatów, informacji, sal szkoleniowych; x zaopatrzenie toalet w odpowiednie środki higieniczne (papier toaletowy, mydło, ręczniki); x uruchomienie sprzętu technicznego przed szkoleniem. Zamawiający wymaga również, aby sale szkoleniowe wyposażone były w krzesła lub fotele i stoliki lub biurka dla każdego uczestnika oraz jedno krzesło lub fotel dla osoby monitorujących szkolenie z ramienia Zamawiającego lub instytucji kontrolujących. W sali musi znajdować się okno (z możliwością otwarcia). Sala musi być wyposażona w rzutnik multimedialny, ekran, tablice lub flipchart. W przypadku szkolenia Księgowość z wykorzystaniem programów komputerowych - sale muszą być wyposażone w taką ilość komputerów i licencji na oprogramowanie, aby każdy uczestnik miał do dyspozycji jeden komputer przez cały czas trwania szkolenia. W budynku, w którym odbywać się będą szkolenia musi znajdować się toaleta dostępna dla uczestników, wyposażona w odpowiednie urządzenia sanitarne oraz środki higieniczne (papier toaletowy, mydło, ręczniki lub sprawną suszarkę do rąk). Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia podczas każdego dnia szkoleniowego dla każdej grupy poczęstunek i napoje w ilości co najmniej: x 30 butelek niegazowanej wody mineralnej o pojemności od 0,3 do 0,7 litra; x 30 butelek gazowanej wody mineralnej o pojemności od 0,3 do 0,7 litra; x 300 g kawy rozpuszczalnej; x 40 torebek herbaty ekspresowej; x wrzątek do przygotowania kawy i herbaty w ilości co najmuje 10 litrów; x 0,5 kg pierników w czekoladzie; x 0,5 kg biszkoptów z dodatkiem galaretki owocowej w polewie czekoladowej; x 0,5 kg ciastek kruchych; x 0,5 kg wafli cukierniczych przekładanych masą; x 0,5 kg paluszków (solone); x min. 50 kubków jednorazowych przystosowanych do napojów gorących. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia odpowiednio wykwalifikowaną kadrę trenerską zapewniającą odpowiednią jakość przeprowadzanych szkoleń. Trenerzy muszą być specjalistami w swojej dziedzinie, to jest: x Trener/trenerzy prowadzący szkolenie Księgowość z wykorzystaniem programów komputerowych musi/muszą posiadać wykształcenie wyższe lub mieć ukończone studia podyplomowe w zakresie rachunkowości i podatków lub księgowości lub doradztwo podatkowe. Wymagany jest również co najmniej 2 letni staż pracy związany z księgowością lub doradztwem podatkowym. Alternatywnie Zamawiający dopuszcza posiadanie przez trenera/trenerów uprawnienia do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych. Dodatkowo wyżej wymieniona/e osoba/y musi/muszą wykazać się doświadczeniem w zrealizowaniu co najmniej 1 szkolenia z zakresu prowadzenia księgowości z wykorzystaniem programów komputerowych. x Trener/trenerzy prowadzący szkolenie Marketing musi/muszą posiadać wykształcenie wyższe lub mieć ukończone studia podyplomowe w zakresie marketingu lub e-marketingu lub zarządzania i marketingu. Wymagany jest również co najmniej 2 letni staż pracy związany z marketingiem. Dodatkowo wyżej wymieniona/e osoba/y musi/muszą wykazać się doświadczeniem w zrealizowaniu co najmniej co najmniej 1 szkolenia z zakresu marketingu. x Trener/trenerzy prowadzący szkolenie Profesjonalna obsługa klienta, negocjacje, komunikacja musi/muszą posiadać wykształcenie wyższe lub podyplomowe w zakresie psychologii. Dodatkowo wyżej wymieniona/e osoba/y musi/muszą wykazać się doświadczeniem w zrealizowaniu co najmniej 1 szkolenia z zakresu profesjonalnej obsługi klienta, negocjacji, komunikacji. Wykonawca zobowiązany będzie poprzez osobę upoważnioną (np. osoba ds. obsługi technicznej) do zapewnienia ciągłego kontaktu z biurem projektu polegającym między innymi na: x wyznaczeniu bezpośredniego numeru kontaktowego oraz adresu e-mail do osoby upoważnionej; x dziennych raportów z realizacji szkolenia przesyłanych na adres e-mail Lidera projektu (raport powinien zawierać informację o czasie trwania szkoleń, przerwach, ilości uczestników uczestniczących w danym dniu w szkoleniu, dokumentację fotograficzną przedstawiającą oznakowanie miejsc szkoleń, sale szkoleniowe, poczęstunek dla uczestników). Wykonawca zobowiązany będzie również do dostarczenia do biura projektu, najpóźniej w dniu rozpoczęcia szkolenia, jednego kompletu materiałów szkoleniowych z każdego zakresu tematycznego do archiwizacji dla celów kontrolnych. Upoważniony przedstawiciel Wykonawcy zobowiązany będzie do osobistego przedstawienia raportu końcowego Liderowi projektu (lub osobie przez Lidera upoważnionej) z przeprowadzonych szkoleń oraz osobistego stawienia się każdorazowo na bezpośrednie telefoniczne, pisemne, przesłane za pomocą poczty elektronicznej e-mail lub faksem wezwanie Lidera w biurze projektu lub innym wskazanym miejscu (na terenie Zawiercia i Katowic) w uzgodnionym terminie, nie później niż do godziny 10:00 dnia następującego po dniu wezwania. Wykonawca zobowiązany będzie do wskazania numeru telefonu, pod którym będzie możliwy kontakt z Wykonawcą w dni robocze w godzinach od 7:00 do 20:10. Zamawiający wymaga, aby oferowane usługi wykonywane były przez Wykonawcę posiadającego certyfikat systemu zarządzania jakością spełniający wymagania normy PN-EN ISO 9001:2009 w zakresie świadczenia usług szkoleniowych lub równoważny - opartych na odpowiednich normach europejskich. W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają w/w wymaganiu określonemu przez zamawiającego, żąda się zaświadczenia (certyfikatu) niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi opartymi na odpowiednich normach europejskich - PN-EN ISO 9001:2009 w zakresie świadczenia usług szkoleniowych. Wykonawca może zamiast powyższego zaświadczenia (certyfikatu PN-EN ISO 9001:2009 w zakresie świadczenia usług szkoleniowych) złożyć inne dokumenty potwierdzające odpowiednio stosowane przez wykonawców równoważnych środków zapewnienia jakości opartych na odpowiednich normach europejskich. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa także wzór umowy (z załącznikiem), który stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Nasz cel - Twoja firma jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Działanie 6.2 Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FUNDACJA REGIONALNEJ AGENCJI PROMOCJI ZATRUDNIENIA, Ul. Sienkiewicza 6A, 41-300 Dąbrowa Górnicza, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 79650,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 77821,00

  • Oferta z najniższą ceną: 77821,00 / Oferta z najwyższą ceną: 77821,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.