Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-02-07
Bydgoszcz: Usługa przewozu osób w ramach projektu Przygoda z wiedzą
nr WND-POKL.09.01.02-04-013/10
Numer ogłoszenia: 18042 - 2011; data zamieszczenia: 07.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Bydgoszczy , ul. Konarskiego 1-3/428, 85-066 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 5835422, faks 052 5835452.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.bydgoski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa przewozu osób w ramach projektu Przygoda z wiedzą nr WND-POKL.09.01.02-04-013/10.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przewozu osób w ramach projektu Przygoda z wiedzą nr WND - POKL.09.01.02-04-013/10 Przybliżona ilość kilometrów do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia w podziale na poszczególne części to: CZĘŚĆ 1 - Usługa przewozu uczestników projektu Przygoda z wiedzą z Gminy Solec Kujawski łącznie ok. 2 010 km CZĘŚĆ 2 - Usługa przewozu uczestników projektu Przygoda z wiedzą z Gminy Dobrcz łącznie ok. 2 500 km CZĘŚĆ 3 - Usługa przewozu uczestników projektu Przygoda z wiedzą z Gminy Sicienko łącznie ok. 4 600 km CZĘŚĆ 4 - Usługa przewozu uczestników projektu Przygoda z wiedzą z Gminy Nowa Wieś Wielka łącznie ok. 1 840 km CZĘŚĆ 5 - Usługa przewozu uczestników projektu Przygoda z wiedzą z Gminy Koronowo łącznie ok. 4 525 km Projekt Przygoda z wiedzą jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zamawiający wymaga by oferowane w przedmiotowym postępowaniu pojazdy były dostosowane do stawianych przez niego wymagań, tak pod względem ich ilości jak i liczby miejsc siedzących w odniesieniu do danej trasy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9, 60.13.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
posiada właściwe co do działalności i zakresu terytorialnego, uprawnienia do wykonywania krajowego transportu drogowego osób, zgodnie z Ustawą z dnia 6 września 2001 roku o Transporcie drogowym ( tj. Dz. U. z 2007 roku, Nr 125, poz. 874 z późn. zm.), Ocena spełniania wymienionego wyżej warunku udziału w postępowaniu, zostanie dokonana, na podstawie dokumentów dołączonych przez Wykonawcę do oferty.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca zobowiązany jest dysponować środkami transportu, niezbędnym do realizacji zamówienia. Środki transportu oferowane przez Wykonawcę winny spełniać wymagania techniczne określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z 31.12.2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. Nr 32 poz. 262 z 26.02.2003 r.) Ocena spełniania wymienionego wyżej warunku udziału w postępowaniu, zostanie dokonana, na podstawie oświadczenia dołączonego przez Wykonawcę do oferty - załącznik nr 5 do Oferty.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca zobowiązany jest dysponować osobami posiadającymi wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia. Ocena spełniania wymienionego wyżej warunku udziału w postępowaniu, zostanie dokonana, na podstawie oświadczenia dołączonego przez Wykonawcę do oferty - załącznik nr 6 do Oferty.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże, że posiada opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 50 000,00 zł. Ocena spełniania wymienionego wyżej warunku udziału w postępowaniu, zostanie dokonana, na podstawie załączonej, przez Wykonawcę do oferty, polisy wraz z dokumentem potwierdzającym jej opłacenie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Nie dotyczy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana postanowień umowy może być dokonana, w przypadku zmian nieistotnych w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy. Zmiana postanowień umowy może być dokonana ponadto w sytuacji zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w szczególności: - wynikającym ze zmian przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia. - konieczności wprowadzenia zmian będących następstwem zmian wprowadzonych pomiędzy Zamawiającym, a inną niż Wykonawca stroną w tym Instytucją Pośredniczącą. - wystąpienia okoliczności niezależnych od wykonawcy skutkujących niemożliwością dotrzymania realizacji przedmiotu umowy, - wystąpienia uzasadnionych konieczności wprowadzenia lub aktualizacji harmonogramu realizacji przedmiotu zamówienia, - zmiany umowy w zakresie terminu realizacji przedmiotu umowy. - rozwiązanie umowy o dofinansowanie projektu Przygoda z wiedzą przez Powiat Bydgoski lub Instytucję Pośredniczącą, - zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu zawarcia umowy, w tym zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT). - zmian teleadresowych Stron umowy określonych w umowie. Zmiany w treści umowy dopuszczone w ust 5 nie mogą prowadzić do zwiększenia wynagrodzenia określonego w umowie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.bydgoski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Bydgoszczy,
ul. Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszcz.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.02.2011 godzina 09:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Bydgoszczy, ul. Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszcz kancelaria ogólna, pokój 448.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Przygoda z wiedzą jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki na lata 2007-2013, Priorytet IX, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługa przewozu uczestników projektu Przygoda z wiedzą z Gminy Solec Kujawski łącznie ok. 2 010 km.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa przewozu uczestników projektu Przygoda z wiedzą z Gminy Solec Kujawski łącznie ok. 2 010 km - zgodnie z załącznikiem nr 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9, 60.13.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługa przewozu uczestników projektu Przygoda z wiedzą z Gminy Dobrcz (łącznie ok. 2 500 km).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa przewozu uczestników projektu Przygoda z wiedzą z Gminy Dobrcz (łącznie ok. 2 500 km) - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9, 60.13.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługa przewozu uczestników projektu Przygoda z wiedzą z Gminy Sicienko (łącznie ok. 4 600 km).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa przewozu uczestników projektu Przygoda z wiedzą z Gminy Sicienko (łącznie ok. 4 600 km) - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9, 60.13.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Usługa przewozu uczestników projektu Przygoda z wiedzą z Gminy Nowa Wieś Wielka (łącznie ok. 1 840 km).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa przewozu uczestników projektu Przygoda z wiedzą z Gminy Nowa Wieś Wielka (łącznie ok. 1 840 km)- zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9, 60.13.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Usługa przewozu uczestników projektu Przygoda z wiedzą z Gminy Koronowo (łącznie ok. 4 525 km).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa przewozu uczestników projektu Przygoda z wiedzą z Gminy Koronowo (łącznie ok. 4 525 km) - zgodnire z załącznikiem nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9, 60.13.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- "Wykonanie modernizacji oświetlenia areny głównej Hali Widowiskowo-Sportowej Immobile Łuczniczka zlokalizowanej przy ul. Toruńskiej 59 w Bydgoszczy w tym dostawy wraz z montażem oświetlenia".
- Ścinka poboczy, umacnianie poboczy kruszywem łamanym oraz pogłębianie rowów przez RDW Wąbrzeźno w 2025 r.
- Świadczenie usługi cateringowej w ramach Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej pn.: "Filozofia w służbie bibliotek - biblioteki w służbie filozofii" organizowanej w Bibliotece UKW w Bydgoszczy
- Opracowanie dok. proj.-koszt. na przebudowę i rozbudowę wewnętrznej instalacji gazowej wraz z budową instalacji c.o. i c.w.u w lokalach mieszkalnych zarządzanych przez "ADM" Sp. z o.o. w Bydgoszczy
- USŁUGA ZABEZPIECZENIA SZKOLEŃ SPECJALISTYCZNYCH PIONU OCHRONY INFORMACJI NIEJAWNYCH W 2025 ROKU
- Przegląd i naprawa części ciśnieniowej kotłów.
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja półkolonii dla dzieci, które są uczestnikami projektu pn. "Rodzina w Centrum"
- Transport i obsługa modułowego systemu wystawienniczego Województwa Małopolskiego w 2025 roku
- Świadczenie usług transportu sanitarnego na rzecz SPZOZ w Bychawie.
- Dostawa kruszywa łamanego wraz z rozładunkiem na terenie gminy Biała Rawska
- Budowa drogi leśnej pożarowej nr 22 o łącznej długości 1 350,63 m.
- Usługa transportu sanitarnego "S" dzieci dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.