eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LipnoDostawa artykułów spożywczych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-09-06

Lipno: Dostawa artykułów spożywczych
Numer ogłoszenia: 180437 - 2013; data zamieszczenia: 06.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Lipno sp. z o. o. , ul. Nieszawska 6, 87-600 Lipno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 2880414, faks 54 2880280.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitallipno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów spożywczych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych w następującym asortymencie i ilości: Lp. Asortyment J.m. Ilość 1 Budyń śmietankowy - odpowiadający jakościowo i składnikowo budyniowi Delecty (opak. 500g.) szt. 500 2 Budyń śmietankowy - odpowiadający jakościowo i składnikowo budyniowi Delecty (opak. 65g.) szt 100 3 Chrupki kukurydziane (opak. 80g.) szt. 500 4 Ciastka kruche domowe kg 150 5 Cukier biały kryształ (opak. 1kg) szt 3 000 6 Cukier waniliowy (opak. 32g.) szt 50 7 Cynamon (opak. 20g.) szt. 50 8 Dżem owocowy niskosłodzony (opak. 25g.) szt. 10 000 9 Dżem owocowy niskosłodzony (opak. 300g.) szt 5 000 10 Fasola drobna kg 100 11 Fasola Jaś (opak. 5kg) kg 300 12 Galaretka owocowa - odpowiadająca jakościowo i składnikowo galaretce Delecty (opak. 75g.) szt. 1 500 13 Groch łuskany (opak. 1kg) kg 100 14 Herbata czarna (opak. 100g.), esencjonalny napar,wyrażnie wyczuwalny smak herbaty bez obcych zapachów szt. 2 300 15 Kasza jęczmienna, średnia (opak. 1kg) kg 1 000 16 Kasza manna (opak. 1kg) kg 1 200 17 Kawa zbożowa - odpowiadająca jakościowo i składnikowo kawie zbożowej Kujawianka (opak. 500g.) szt. 100 18 Kisiel owocowy (opak. 65g.) szt. 400 19 Kisiel owocowy (opak. 500g.) szt. 400 20 Kleik ryżowy (opak. 200g.) szt. 1 500 21 Koncentrat pomidorowy 30% - odpowiadający jakościowo i składnikowo koncentratowi Włocławskiemu (opak. 900g.) szt. 400 22 Koper suszony (opak. 20g.) szt. 40 23 Kucharek - odpowiadający jakościowo i składnikowo kucharkowi Prymat (opak. 200g.) szt 1 200 24 Kwasek cytrynowy (opak. 20g.) szt. 1 500 25 Liść laurowy (opak. 12g.) szt. 1 200 26 Maggi, przyprawa do zup i sosów - odpowiadająca jakościowo i składnikowo przyprawie Winiary (opak. 1l.) l. 370 27 Majeranek (opak. 20g.) szt. 1 000 28 Makaron - świderki, nitki (opak. 1kg) kg 1 500 29 Mąka pszenna typ 500 - odpowiadająca jakościowo i składnikowo mące wrocławskiej (opak. 1kg) kg 2 500 30 Mąka ziemniaczana kg 100 31 Miód naturalny (opak. 25g.) szt 15 000 32 Miód sztuczny (opak. 300g.) szt. 50 33 Musztarda (opak. 200g.) szt. 600 34 Ocet 10% (opak. 0,5l.) szt. 1 000 35 Olej uniwersalny (opak. 1l.) l. 600 36 Papryka słodka (opak. 20g.) szt. 700 37 Pieprz naturalny (opak. 20g.) szt. 1 200 38 Pieprz ziołowy (opak. 20g.) szt. 700 39 Pietruszka suszona (opak. 15g.) szt. 50 40 Płatki owsiane (opak. 1kg) kg 400 41 Przecier ogórkowy( opak. 910g.) szt 250 42 Rodzynki (opak. 500g.) szt 50 43 Ryż biały (opak. 1kg) kg 2 000 44 Sok owocowo warzywny (opak. 330 ml) szt. 4 000 45 Sok owocowo warzywny bez cukru (opak. 330 ml) szt. 300 46 Sól jodowana (opak. 1kg) kg 2 000 47 Suchary bez cukru (opak. 285g.) szt. 60 48 Suchary delikatesowe (opak. 285g.) szt. 150 49 Syrop malinowy - odpowiadający, jakościowo i składnikowo syropowi Vitax (opak. 500ml.) szt. 900 50 Żelatyna spożywcza (opak. 50g.) szt 800 51 Wafle ryżowe naturalne (opak.100g.) szt 800 1. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar spełniający wymogi jakościowe dotyczące wytwarzania, przechowywania i transportu asortymentu w systemie HACP. 2. Opakowania jednostkowe powinny być oznakowane, zawierać informacje dotyczące miedzy innymi: nazwa, adres producenta, nazwa towaru, klasa jakości, data produkcji, termin przydatności do spożycia, początkowy termin daty ważności przydatności do spożycia. 3. W przypadku stwierdzenia wad jakościowych lub braków ilościowych. Zamawiający nie przyjmie określonej partii towaru, natomiast Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie do uwzględnienia reklamacji w okresie 1 dnia. 4. Wykonawca dostarcza przedmiot zamówienia własnym transportem przystosowanym do przewozu żywności zgodnie z obowiązującymi przepisami i na własny koszt bezpośrednio do magazynu zamawiającego..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 1 200,00 zł

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się następujące zmiany w treści umowy: - Ceny wymienione w załączniku do umowy będą obowiązywały przez cały okres trwania umowy. Możliwa jest jedynie ich waloryzacja o kwartalny wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych publikowany przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego. - Waloryzacja cen będzie następowała na wniosek Wykonawcy, począwszy od dnia, w którym Wykonawca przekaże Zamawiającemu informację o zamiarze waloryzacji cen, zawierającą wysokość wskaźnika waloryzacji. - Zamawiający zastrzega sobie prawo waloryzacji cen w przypadku wystąpienia ujemnej wartości wskaźnika, o którym mowa w ust. 2. - Pierwsza waloryzacja może nastąpić po upływie pierwszego pełnego kalendarzowego kwartału obowiązywania umowy. - W przypadku zmiany stawki podatku VAT, zmianie ulegnie kwota podatku VAT i cena netto, cena brutto pozostanie niezmienna.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitallipno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Lipno Sp. z o.o., 87-600 Lipno, ul. Nieszawska 6, pok. 238..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.09.2013 godzina 10:00, miejsce: Szpital Lipno Sp. z o.o., 87-600 Lipno, ul. Nieszawska 6, kancelaria.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.