To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-09-06
Kraków: Usługa zaprojektowania i wytworzenia materiałów informacyjnych z produktem finalnym projektu DiAMENT
Numer ogłoszenia: 180453 - 2013; data zamieszczenia: 06.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 154855 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli, ul. Lubelska 23, 30-003 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 623-76-56, 623 76 46, faks 12 623 77 41.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa zaprojektowania i wytworzenia materiałów informacyjnych z produktem finalnym projektu DiAMENT.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.1.Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wytworzenie materiałów informacyjnych w postaci publikacji z finalną wersją produktu projektu DiAMENT: 6 rodzajów płyt DVD i 6 rodzajów folderów składających się na pakiety we wspólnych opakowaniach zbiorczych, w ilościach i według opisów podanych poniżej. Opis materiałów do zaprojektowania i wytworzenia: płyt DVD, folderów oraz opakowań. 3.1.1.Zamawiający przedstawia rodzaj materiałów w podziale na poszczególne kategorie odbiorców, z określeniem ilości dla każdej z kategorii: a)dla liderów opinii społecznej, kluczowych instytucji i samorządów wojewódzkich: 450 egzemplarzy płyty DVD; 450 egzemplarzy folderu; 450 opakowań zbiorczych, b)dla szkół podstawowych: 1500 egzemplarzy płyty DVD; 1500 egzemplarzy folderu; 1500 opakowań zbiorczych, c)dla gimnazjów: 780 egzemplarzy płyty DVD; 780 egzemplarzy folderu; 780 opakowań zbiorczych, d)dla szkół ponadgimnazjalnych: 710 egzemplarzy płyty DVD; 710 egzemplarzy folderu; 710 opakowań zbiorczych, e)dla poradni psychologiczno-pedagogicznych: 85 egzemplarzy płyty DVD; 85 egzemplarzy folderu; 85 opakowań zbiorczych, f)dla uczelni wyższych: 30 egzemplarzy płyty DVD; 30 egzemplarzy folderu; 30 opakowań zbiorczych. 3.1.2.Płyta DVD (6 rodzajów). Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania i wykonania projektu graficznego nadruku na płycie oraz projektu okładki płyty z uwzględnieniem elementów graficznych różnicujących materiały dla poszczególnych kategorii odbiorców (6 rodzajów nadruku na płycie i okładki płyty) na podstawie dostarczonych przez Zamawiającego materiałów (zdjęcia, logotypy). Materiały zostaną przekazane Wykonawcy w dniu zawarcia umowy. 3.1.3.Płyta stanowić będzie wkładkę do zbiorczego opakowania, umieszczoną po wewnętrznej stronie opakowania. 3.1.4.Wymagania dla każdej płyty: płyta DVD min. 4,7 GB o średnicy 12 cm, z nadrukiem metodą cyfrową UV full kolor CMYK, okładka płyty - koperta twarda 124mm, karton 250-300g, łączny nakład płyty i okładki 3555 egzemplarzy w podziale na sześć kategorii odbiorców określonych w pkt 3.1.1. specyfikacji. 3.1.5.Na płytach DVD zostaną zamieszczone materiały składające się na produkt finalny projektu DiAMEnT, zgodnie z opisem zawartym w §1 ust. 6 oraz ust. 7 wzoru umowy - stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji. 3.1.6.Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania tekstu do publikacji w wersji elektronicznej na płycie DVD, w tym zaprojektowanie stron tytułowych i składu tekstu, w odniesieniu do każdego z 6 rodzajów płyty. 3.1.7.Folder. Folder (6 rodzajów) stanowić będzie przewodnik po materiałach zawartych na płycie. Ilość stron podana w pkt. 3.1.8. lit. a) specyfikacji obejmuje okładkę folderu i jego wnętrze. Dla każdej kategorii odbiorców, określonych w pkt 3.1.1. specyfikacji Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania i wykonania projektu folderu z uwzględnieniem tekstu i grafiki (w tym zdjęcia) oraz dokona składu tekstu. Teksty do folderu, zdjęcia, logotypy zostaną dostarczone przez Zamawiającego w dniu zawarcia umowy. 3.1.8.Wymagania dla każdego folderu: okładka - 250g, środek papier - 130g, format - A-5, 2 zszywki, łączny nakład 3555 egzemplarzy w podziale na sześć kategorii odbiorców określonych w pkt 3.1.1. specyfikacji. a)ilość stron w podziale na sześć kategorii odbiorców określonych w: -pkt 3.1.1. specyfikacji lit. a) - 32 -pkt 3.1.1. specyfikacji lit. b) - 28 -pkt 3.1.1. specyfikacji lit. c) - 28 -pkt 3.1.1. specyfikacji lit. d) - 28 -pkt 3.1.1. specyfikacji lit. e) - 20 -pkt 3.1.1. specyfikacji lit. f) - 20 b) druk według kategorii odbiorców określonych w: -pkt 3.1.1. specyfikacji lit. a), b), c) d) - pełny kolor offset, -pkt 3.1.1. specyfikacji lit. e) oraz lit. f) - pełny kolor cyfrowy. 3.1.9.Folder stanowić będzie wkładkę do zbiorczego opakowania, umieszczony po wewnętrznej stronie opakowania (6 rodzajów). 3.1.10.Opakowanie zbiorcze. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania i wykonania projektu graficznego opakowania zbiorczego z uwzględnieniem elementów graficznych różnicujących materiały dla poszczególnych kategorii odbiorców (6 rodzajów opakowań) na podstawie dostarczonych przez Zamawiającego materiałów (zdjęcia, logotypy) w dniu zawarcia umowy. 3.1.11.Wymagania dla każdego opakowania zbiorczego: okładka tektura introligatorska, kaszerowana, okleina offset kreda 130 g, folia błysk; środek biały, w środku wklejone po bokach zakładki na jedną płytę i jeden folder; łączny nakład 3555 egzemplarzy w podziale na sześć kategorii odbiorców określonych w pkt 3.1.1. specyfikacji; rozmiar: szerokość strony 165 mm, długość strony 235 mm, grzbiet 11 mm, a)druk według kategorii odbiorców określonych w: -pkt 3.1.1. specyfikacji lit. a), b), c) d) - pełny kolor offset, -pkt 3.1.1. specyfikacji lit. e) oraz lit. f) - pełny kolor cyfrowy. 3.1.12.Wykonawca zobowiązany jest do: a)wykonania projektów graficznych 6 rodzajów nadruków na płyty i okładki płyt, folderów i opakowań, b)przygotowania tekstu do publikacji elektronicznej na płycie i tekstu do publikacji w folderze - skład tekstu, c)przedstawienia Zamawiającemu do akceptacji wszystkich projektów, o których mowa w pkt 3.1.12. lit. a) specyfikacji oraz projektów stron tytułowych materiałów do zamieszczenia na płytach, wymienionych w §1 ust. 6 wzoru umowy, w terminie 10 dni od daty zawarcia umowy, d)przedstawienia Zamawiającemu do akceptacji tekstu do publikacji elektronicznej na płycie i do publikacji w folderze po dokonanym składzie tekstu w terminie 20 dni od daty zawarcia umowy. 3.1.13.Projekty graficzne i teksty, o których mowa powyżej, Wykonawca przekaże Zamawiającemu drogą elektroniczną (adres e-mail: mcdnsacz@diament.edu.pl) a projekty graficzne dodatkowo w wersji papierowej do Biura Merytorycznego projektu DiAMEnT, Nowy Sącz, ul. Jagiellońska 61, celem ich akceptacji. 3.1.14.Przedmiot zamówienia może być realizowany wyłącznie w oparciu o projekty i wydruki próbne oraz wersje tekstu po składzie zaakceptowane przez przedstawiciela Zamawiającego. 3.1.15.Wykonawca zobowiązany jest do konfekcjonowania płyt i kompletowania ich z folderami oraz opakowaniami. Pakiety zawierające płytę w okładce, folder wraz z opakowaniem zbiorczym powinny zostać spakowane odrębnie dla poszczególnych kategorii odbiorców. Paczki z pakietami dla poszczególnych kategorii odbiorców powinny zostać opisane zgodnie z nazewnictwem w podziale na sześć kategorii odbiorców określonych w pkt 3.1.1. specyfikacji (odbiorca materiału / rodzaj materiału). 3.1.16.Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do Biura Merytorycznego projektu DiAMEnT, Nowy Sącz, ul. Jagiellońska 61 oraz wnieść do wskazanych pomieszczeń. 3.1.17.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia zawiera załącznik nr 2 do specyfikacji - wzór umowy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie stanowi realizację zadania w ramach Projektu DiAMEnT Dostrzec i aktywizować możliwości, energię, talenty, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1.; Poddziałanie 9.1.2. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007- 2013...
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGENCJA REKLAMOWA CIEŚLIK-STUDIO L SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
AGENCJA REKLAMOWA CIEŚLIK-STUDIO L SPÓŁKA JAWNA
- Agencja Reklamowa Cieślik - Studio L Sp. j., ul. Podbipięty 7, 31-980 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 57475,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 55817,40
Oferta z najniższą ceną: 34192,17 / Oferta z najwyższą ceną: 64900,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- ZP.159.2024 - Dostawa samochodów osobowych typu kombivan
- Dostawa energii elektrycznej oraz odkup nadwyżek energii wytworzonej w instalacjach OZE, dla trzech lokalizacji INiG-PIB w Krakowie, przez okres 12 miesięcy
- Wyłonienie wykonawcy na przyg. i przep. specjal. szkoleń z obsługi pakietu oprog. PETREL w zast. geologicznych Key to the future-Kompleksowy program rozwoju kształcenia na potrzeby branż kluczowych UJ
- Dostawa i montaż mebli do Domu Pomocy Społecznej przy ul. Sołtysowskiej 13D w Krakowie, Centrum Usług Wspólnych w Krakowie, mieszkania treningowego w Krakowie oraz MOPS w Krakowie
- Dostawa laptopa dla CDSI - DE-dzp.272-675/24
- Świadczenie usługi serwisowania 15 sztuk respiratorów w zakresie przeprowadzenia przeglądów technicznych i napraw wraz z zapewnieniem części zamiennych dla KSS im. św. Jana Pawła II
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Druk i usługi powiązane, dotyczące czterech wydań Magazynu Projektów Europejskich "w Centrum" w 2025 roku dla Centrum Projektów Europejskich
- TP 77/24-dzierżawa urządzeń drukujących oraz wdrożenie i udzielenie licencji na system wydruku podążającego i system raport. i zarządzania urządzeń. druk. wraz z serwisem oraz dostawą mat. eksploat.
- Kompleksowa obsługa urządzeń drukujących w Starostwie Powiatu Warszawskiego Zachodniego w 2025 roku
- Usługa outsourcingu obejmująca drukowanie, kopiowanie i skanowanie dokumentów na potrzeby jednostek Izby Administracji Skarbowej w Białymstoku
- Materiały promocyjne dot. Bazy Usług Rozwojowych
- "Usługa druku, konfekcjonowania, pakowania oraz wysyłki materiałów edukacyjnych ESA i OSE dla NASK-PIB"
więcej: Usługi drukowania i powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.