eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa sprzętu komputerowego dla Wydziału Inżynierii Lądowej Politechniki Warszawskiej PN/06/06/2011

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-01

Warszawa: Dostawa sprzętu komputerowego dla Wydziału Inżynierii Lądowej Politechniki Warszawskiej PN/06/06/2011
Numer ogłoszenia: 180492 - 2011; data zamieszczenia: 01.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 163521 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wydział Inżynierii Lądowej Politechniki Warszawskiej, Al. Armii Ludowej 16, 00-637 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 234 50 95, 234 65 62, faks 022 234 50 95.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego dla Wydziału Inżynierii Lądowej Politechniki Warszawskiej PN/06/06/2011.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa sprzętu komputerowego dla Wydziału Inżynierii Lądowej Politechniki Warszawskiej PN/06/06/2011: Część I Komputery przenośne (CPV 30213100-6) -Komputer przenośny nr 1 - 2 szt. -Komputer przenośny nr 2 - 2 szt. -Komputer przenośny nr 3 - 2 szt. -Komputer przenośny nr 4 - 4 szt. -Komputer przenośny nr 5 - 2 szt. Część II Komputery stacjonarne (CPV 30213000-5) -Komputer nr 1 -11 szt. -Komputer nr 2 -5 szt. -Komputer nr 3 -1szt. Część III Monitory (CPV 30231300-0) -Monitor nr 1 - 6 szt. -Monitor nr 2 - 9 szt. -Monitor nr 3 - 1 szt. Część IV Projektory (CPV 38652100-1) -Projektor przenośny - 1 szt. -Ekran - 1 szt. -Instalacja ekranu - 1 szt. Część V Urządzenia wielofunkcyjne oraz drukarki (CPV 30232110-8, 30125110-5, 30192113-6) -Urządzenie wielofunkcyjne (drukarka, skaner, kopiarka, faks) A4 kolor laserowe - 4 szt. -Komplet tonerów (3x kolor + czarny) do urządzenia wielofunkcyjnego nr1- 6 kpl. -Urządzenie wielofunkcyjne (drukarka, skaner, kopiarka, faks) A4 mono laserowe - 1 szt. -Toner czarny do urządzenia wielofunkcyjnego nr 2 - 1 szt. -Drukarka A4 kolorowa laserowa - 1 szt. -Komplet tonerów (3x kolor + czarny) do drukarki nr 3- 1 kpl. -Drukarka A4 mono laserowa - 6 szt. -Toner czarny do drukarki nr 4 - 12 szt. -Drukarka A3+ kolorowa atramentowa: - 1 szt. -Komplet tuszy (3x kolor + czarny) do drukarki nr 5 - 10 kpl. Część VI Skanery (CPV 30216110-0) -Skaner nr 1 - 1 szt. -Skaner nr 2 - 1 szt. Część VII Dyski przenośne (CPV 30236000-2) -Dysk przenośny2,5 - 3 szt. -Dysk przenośny 3,5 - 1 szt. Część VIII Pendrivy (CPV 30236000-2) -Pendrive 8GB - 7 szt. -Pendrive 32GB - 1 szt. -Pendrive 64 GB - 11 szt. Część IX Komputery przenośne II (CPV 30213100-6) -Komputer przenośny nr 6 - 1 szt. -Komputer przenośny nr 7 - 1 szt. Część X Serwer sieciowy(CPV 48820000-2) -Serwer - 1 szt...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 30.21.61.10 - Skanery komputerowe 38.65.21.00 - Projektory 48.82.00.00 - Serwery 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.19.21.13 - Wkłady drukujące .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: LDV TTC Wzmocnienie absorpcji funduszy europejskich w projektach infrastrukturalnych w budownictwie nr 2010-1-PL1-LEO05-11469.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 4   

Nazwa: Projektory

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.07.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • IMAGE RECORDING SOLUTIONS Sp. z o. o., Arkuszowa 190, 01-934 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6300,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5967,96

  • Oferta z najniższą ceną: 5967,96 / Oferta z najwyższą ceną: 5967,96

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.