eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sopot › Promocja miasta Sopotu polegająca na współorganizacji wraz z Polskim Związkiem Tenisowym, Międzynarodowego turnieju tenisowego mężczyzn typu ATP CHALLENGER - BNP PARIBAS POLISH OPEN w Sopocie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-30

Sopot: Promocja miasta Sopotu polegająca na współorganizacji wraz z Polskim Związkiem Tenisowym, Międzynarodowego turnieju tenisowego mężczyzn typu ATP CHALLENGER - BNP PARIBAS POLISH OPEN w Sopocie.
Numer ogłoszenia: 180503 - 2011; data zamieszczenia: 30.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Usługi

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Sopotu, ul. Tadeusza Kościuszki 25/27, 81-704 Sopot, woj. pomorskie, tel. 058 5213750, faks 058 5510133

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Promocja miasta Sopotu polegająca na współorganizacji wraz z Polskim Związkiem Tenisowym, Międzynarodowego turnieju tenisowego mężczyzn typu ATP CHALLENGER - BNP PARIBAS POLISH OPEN w Sopocie..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: a) przyznanie Gminie Miastu Sopot tytułu Partnera Turnieju tj. BNP PARIBAS POLISH OPEN wraz z prawem do korzystania z logo Turnieju, w swej polityce promocyjnej i działalności reklamowej na zasadach wskazanych w umowie, b) umożliwienie Gminie Miasta Sopotu przeprowadzenia własnego programu marketingowego podczas trwania turnieju, którego szczegółowy plan zostanie uzgodniony przez Strony w odrębnym porozumieniu, c) umieszczenia w czasie trwania Turnieju Logo Gminy Miasta Sopot na banerach na korcie centralnym w liczbie 2 dwa banery na długich bokach kortu, d) umieszczenia Logo Gminy Miasta Sopotu na banerach na kortach meczowych - w liczbie 2 dwa banery na długich bokach każdego kortu meczowego, e) umieszczenia Logo Gminy Miasta Sopotu na banerach zbiorczych, f) umożliwienie ekspozycji logo Gminy Miasta Sopotu na ręcznikach używanych przez zawodników na kortach w przerwach podczas meczów, g) umieszczenia Logo Gminy Miasta Sopotu na okładce oraz na wspólnej stronie sponsorskiej w oficjalnym folderze turnieju, h) umieszczenia Logo Gminy Miasta Sopotu na plakatach, zaproszeniach oraz na biletach Turnieju, i) umieszczenia Logo Gminy Miasta Sopotu na oficjalnej stronie internetowej turnieju z jednoczesnym przekierowaniem na stronę www Miasta Sopotu, j) promocji Miasta Sopotu w mediach..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.20.00 - Usługi marketingowe 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji .

II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

SEKCJA III: PROCEDURA

Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienie wyboru trybu

    Przedmiotem zamówienia jest Promocja miasta Sopotu polegająca na współorganizacji wraz z Polskim Związkiem Tenisowym, Międzynarodowego turnieju tenisowego mężczyzn typu ATP CHALLENGER - BNP PARIBAS POLISH OPEN w Sopocie. Sport jest jednym z najważniejszych podmiotów współczesnego sponsoringu, a promocja poprzez sport jest wskazywana jako jedna z najskuteczniejszych platform komunikowania się z rynkiem i odbiorcami. Wątpliwości nie budzi fakt, iż kampania promocyjna powinna kreować pozytywny wizerunek miasta, jak również powinna być impulsem do odwiedzenia miasta Sopotu. Sopot od lat pełni funkcję gospodarza dużych, a zarazem ważnych imprez tenisowych o zasięgu nie tylko europejskim, ale również światowym. Na sopockich kortach w ubiegłych latach rozgrywane były z powodzeniem organizacyjnym i promocyjnym turnieje tenisowe najpierw: Idea Promom Open, a później Orange Prokom Open. Po kilku latach nieobecności tej międzynarodowej imprezy następuje jej powrót na korty w Sopocie. Turniej będzie nie tylko największą tegoroczną imprezą tenisową w Polsce, ale zyskał także prestiżową rangę Międzynarodowych Mistrzostw Polski. Termin Polish Open w nazwie oznacza, że ma on rangę międzynarodowych mistrzostw Polski - ten przywilej posiadają jedynie imprezy organizowane lub współorganizowane przez narodowe związki tenisowe. Wszystkie imprezy tenisowe rozgrywane na sopockich kortach sprawiają, iż Sopot postrzegany jest jako prężny ośrodek tenisowy, zarówno w szkoleniu młodych talentów jak również miejsce odbywania się krajowych i międzynarodowych imprez tenisowych. Dotychczasowe turnieje tenisowe oraz wyniki osiągane przez sportowców gwarantują właściwą promocję Miasta Sopotu tak w kraju, jak i na świecie. Zamawiający widząc, jakim dużym zainteresowaniem cieszą się turnieje tenisowe, postanowił podjąć współpracę z organizatorami Polskim Związkiem Tenisowym. Na udział w tego typu wydarzeniu Sopot wydaje się wręcz stworzony. Przemawia za tym lokalizacja miasta Sopotu, która sprawia, że korty są właściwie zlokalizowane w centrum Miasta i każda osoba zamieszkała w Sopocie lub przyjezdna ma do nich łatwy dostęp. Wątpliwości nie budzi fakt, iż Wykonawca przedsięwzięcia, tj. Polski Związek Tenisowy, będąc autorem i pomysłodawcą oraz organizatorem jest jedynym wykonawcą przedmiotowego zamówienia. Wątpliwości nie budzi fakt, iż Wykonawca przedsięwzięcia, tj. Polski Związek Tenisowy, będąc autorem i pomysłodawcą oraz organizatorem jest jedynym wykonawcą przedmiotowego zamówienia. W ramach promocji Miasta ww. Wykonawca zapewnia Zamawiającemu stworzenie przy współudziale Zamawiającego kampanii promocyjnej między innymi poprzez: a) przyznanie Gminie Miastu Sopot tytułu Partnera Turnieju tj. BNP PARIBAS POLISH OPEN wraz z prawem do korzystania z logo Turnieju, w swej polityce promocyjnej i działalności reklamowej na zasadach wskazanych w umowie, b) umożliwienie Gminie Miasta Sopotu przeprowadzenia własnego programu marketingowego podczas trwania turnieju, którego szczegółowy plan zostanie uzgodniony przez Strony w odrębnym porozumieniu, c) umieszczenia w czasie trwania Turnieju Logo Gminy Miasta Sopot na banerach na korcie centralnym w liczbie 2 [dwa] banery na długich bokach kortu, d) umieszczenia Logo Gminy Miasta Sopotu na banerach na kortach meczowych - w liczbie 2 [dwa] banery na długich bokach każdego kortu meczowego, e) umieszczenia Logo Gminy Miasta Sopotu na banerach zbiorczych, f) umożliwienie ekspozycji logo Gminy Miasta Sopotu na ręcznikach używanych przez zawodników na kortach w przerwach podczas meczów, g) umieszczenia Logo Gminy Miasta Sopotu na okładce oraz na wspólnej stronie sponsorskiej w oficjalnym folderze turnieju, h) umieszczenia Logo Gminy Miasta Sopotu na plakatach, zaproszeniach oraz na biletach Turnieju, i) umieszczenia Logo Gminy Miasta Sopotu na oficjalnej stronie internetowej turnieju z jednoczesnym przekierowaniem na stronę www Miasta Sopotu, j) promocji Miasta Sopotu w mediach. Wątpliwości nie budzi również fakt, iż marketing w administracji powinien uwzględnić dialog ze społecznością lokalną, jak również powinien tworzyć warunki do integracji społeczności lokalnej oraz budować przewagę konkurencyjną między regionami. Nie można więc pominąć promocji miasta jako podstawowego składnika działalności. Zwłaszcza, że promocja gminy - zgodnie z art. 7 pkt. 18 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2001r. Nr 142 poz. 1591 z późn. zm.) jest jej zadaniem własnym. Miasto oczekuje, więc od marketingu i promocji przez sport kreowania odpowiedniego wizerunku miasta przy użyciu odpowiednich narzędzi marketingu w tym samych zawodników, którzy są najlepszym i najefektywniejszym, żywym nośnikiem reklamy. Dobry, osiągający wysokie wyniki sportowe, zawodnik czy zespół osadzony w takim, a nie innym klubie sportowym nie tylko nobilituje klub, ale i wyrabia dobry wizerunek miasta. W tym stanie rzeczy udzielenie zamówienia ww. Wykonawcy - w trybie zamówienia z wolnej ręki jest w pełni uzasadnione i wyczerpuje przesłanki zawarte w art. 67 ust.1 pkt 1 lit a uPzp.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA

  • Polski Związkek Tenisowy, ul. Frascati 4, 00-483 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.