eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZakrzewSprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania - Budowa obiektów oświatowych w miejscowości Bielicha

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-07-17

Zakrzew: Sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania - Budowa obiektów oświatowych w miejscowości Bielicha
Numer ogłoszenia: 180512 - 2015; data zamieszczenia: 17.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 148072 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zakrzew, Zakrzew 51, 26-652 Zakrzew, woj. mazowieckie, tel. 048 6105122, faks 048 6105143.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania - Budowa obiektów oświatowych w miejscowości Bielicha.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie wielobranżowego, kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi zadania polegającego na budowie publicznej szkoły podstawowej wraz z salą gimnastyczną oraz zagospodarowaniem terenu, wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie. Podstawowe dane: Kubatura: 15 372,24m3; powierzchnia zabudowy: 2125,7m2 - powierzchnia wewnętrzna: 2999,36m2 - liczba kondygnacji: 2 - wysokość: 10,80m - zagospodarowanie terenu o powierzchni 3435,79m2, w tym drogi i miejsca parkingowe, place żwirowe, zieleń. Szczegółowy zakres zawiera dokumentacja budowla, stanowiąca załącznik do siwz. Uwaga: 1. W ramach kompleksowego nadzoru inwestorskiego Wykonawca zobowiązany jest sprawować nadzór nad realizacja przez wykonawcę robót wszystkich branżach budowlanych. 2. Zamawiający wymaga codziennej (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) obecności na budowie przynajmniej koordynatora zespołu inspektorów nadzoru (inspektor branży konstrukcyjno-budowlanej), oraz codziennego informowania Wójta lub wyznaczonych przedstawicieli Zamawiającego o przebiegu realizacji zadania pisemnie lub osobiście. Ponadto właściwi inspektorzy będą zobowiązani przybyć na budowę na żądanie Wykonawcy bądź Zamawiającego, niezależnie od planowej wizyty Pozostali inspektorzy (branżowi) maja obowiązek kontrolowania robót w dni których prowadzone są roboty branżowe oraz w inne dni w miarę potrzeby jednak nie mniej niż 2 razy w tygodniu) 3.Na czas planowej nieobecności dłuższej niż 3 dni robocze należy wyznaczyć zastępcę, spełniającego wymagania określone dla inspektora danej branży. 4. Do obowiązków Wykonawcy w ramach usługi nadzoru inwestorskiego należy również w wykonywanie zadań okresie 10 letniej gwarancji udzielonej przez wykonawcę robót, w tym: 1) przeprowadzanie przeglądów w okresie gwarancji udzielonej przez wykonawcę robót, 2) uczestniczenie w okresie gwarancji w przeglądach stanu technicznego obiektu, 3) współpraca z Zamawiającym w celu wyegzekwowania usunięcia przez Wykonawcę robót budowlanych usterek lub wad w okresie gwarancji, 4) wykonywanie czynności wynikających z udzielonej przez Wykonawcę gwarancji i rękojmi na roboty budowlane , łącznie z uczestnictwem w komisjach powołanych przez Inwestora (Zamawiającego) do oceny jakości robót w okresie gwarancji i rękojmi 5. Obowiązki inspektorów nadzoru będą pełnić osoby wskazane w ofercie po jednej dla każdej branży. Termin realizacji zamówienia: 21 miesięcy od dnia przekazania placu budowy (planowany termin lipiec 2015r.). Jeżeli zajdzie taka potrzeba termin wykonania zamówienia zostanie przedłużony o czas niezbędny do uzyskania decyzji o pozwoleniu użytkowania...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Powiernictwo KORDEK Biuro Obsługi Budownictwa Stanisław Kordek, ul. Gdańska 47 lok. 31, 84-230 Rumia, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 203252,03 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 177120,00

  • Oferta z najniższą ceną: 78900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 559650,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.