eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadomDostawę energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej dla Drugiego Urzędu Skarbowego Radomiu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-04

Radom: Dostawę energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej dla Drugiego Urzędu Skarbowego Radomiu
Numer ogłoszenia: 180533 - 2008; data zamieszczenia: 04.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Drugi Urząd Skarbowy w Radomiu, ul. Toruńska 3, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3603061, fax 048 3318448.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.is.waw.pl/usradom2
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: http://www.is.waw.pl/usradom2

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej dla Drugiego Urzędu Skarbowego Radomiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej do Drugiego Urzędu Skarbowego w Radomiu w okresie od dnia 30 września 2008r. na czas nieokreślony. 2.Dostawa energii elektrycznej obejmuje sprzedaż i dystrybucję energii elektrycznej. 3.Dane dotyczące aktualnego układu zasilania w energię elektryczną Dotychczasowy Dostawca: ZEORK S.A. Skarżysko-Kamienna Miejsce przyłączenia do sieci: Złącze kablowe Ilość przyłączy (kabli zasilających): YAKY 4 x 240 mm2 ze stacji BAZA ZTE YAKY 4 x 240 mm2 ze stacji WPTHW -złącze kablowe ZK; Grupa taryfowa:C-21 Napięcie zasilające:O,4 kV Moc przyłączeniowa/moc umowna:80 kW/80 kW Umowa na dostawę energii:Obejmuje przesył i sprzedaż energii 4.Dane dotyczące przyłączy i mocy umownych - nie dotyczy 5.Dane dotyczące układu pomiarowo - rozliczeniowego energii elektrycznej: Przekładniki: Prądowe: IMPa 150/5A kl 0,5 Mnożna układu pomiarowego x 30 Liczniki: kWh- PC 52 ap kVArh 6C8abd Liczniki zainstalowane: w piwnicy budynku Drugiego Urzędu Skarbowego w Radomiu ul. Toruńska 3 6.Średnie zapotrzebowanie na energię elektryczną 15.000 kWh na m-c

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 40.10.00.00 - Elektryczność Kod CPV wg słownika 2008: 09.31.00.00 - Elektryczność Oryginalny kod CPV: 65.30.00.00 - Przesył energii elektrycznej i podobne usługi Kod CPV wg słownika 2008: 65.30.00.00 - Przesył energii elektrycznej i podobne usługi .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 30.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 Ustawy i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawcy muszą spełnić następujące warunki udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem, zgodnie z wymogami ustawowymi: a)wymagane jest, aby przedmiot działalności Wykonawcy był zgodny z przedmiotem zamówienia, b)wymagane jest posiadanie aktualnej koncesji Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na obrót energią elektryczną c)wymagane jest by Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia posiadał zawartą Umowę z Operatorem Sytemu Dystrybucyjnego na świadczenie usług dystrybucyjnych na obszarze, na którym znajduje się miejsce dostarczania energii, 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004r. - Prawo zamówień publicznych. 5.Sprawdzenie spełnienia w/w warunków nastąpi w oparciu o dokumenty wymagane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, złożone w ofercie. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty lub oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: - aktualna koncesja Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na obrót energią elektryczną, - dokument -kserokopia umowy zawartej z Operatorem Sytemu Dystrybucyjnego na świadczenie usług dystrybucyjnych na obszarze, na którym znajduje się miejsce dostarczania energii, - aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - potwierdzające uprawnienia do wykonywania działań lub czynności objętych niniejszym zamówieniem, z datą pobrania lub aktualizacji wyciągu, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. UWAGA: Za aktualne uznane zostanie zaświadczenie wydane wcześniej, którego aktualność potwierdza organ wydający w wymaganym terminie. Potwierdzenie za zgodność z oryginałem nie stanowi potwierdzenia aktualności zaświadczenia. - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust 1 i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy /pzp/- na drukach, którego wzory zostały przekazane w materiałach przetargowych. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym w SIWZ terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie przez nich warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym przez siebie terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Zamawiający wezwie Wykonawców w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt. VII SIWZ. Dokumenty, o których mowa w pkt. VII należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Inne dokumenty składane wraz z formularzem oferty: 1.Parafowany przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy projekt umowy przekazany w materiałach przetargowych - w formie załącznika nr 5. 2.W przypadku podmiotów występujących wspólnie (np. Konsorcjum) - pełnomocnictwo, o którym mowa w art.23 ust. 2 ustawy pzp.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.is.waw.pl/usradom2

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: DRUGI URZĄD SKARBOWY w RADOMIU ul. Toruńska 3, 26-600 Radom pok. 3-4.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.09.2008 godzina 10:00, miejsce: DRUGI URZĄD SKARBOWY w RADOMIU ul. Toruńska 3, 26-600 Radom pok. 116.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.