Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-04
Warszawa: Świadczenie pomocy technicznej dla oprogramowania HP Open View oraz rozszerzenie zakresu funkcjonalnego posiadającego przez Zamawiającego oprogramowania HP Open View.
Numer ogłoszenia: 180538 - 2008; data zamieszczenia: 04.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Finansów, Departament do Spraw Informatyzacji Resortu, ul. Świętokrzyska 12, 00-916 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 694-32-85, 6945272, fax 0-22 694-52-68.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mofnet.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie pomocy technicznej dla oprogramowania HP Open View oraz rozszerzenie zakresu funkcjonalnego posiadającego przez Zamawiającego oprogramowania HP Open View..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi pomocy technicznej do posiadanego i nabywanego w niniejszym postępowaniu oprogramowania HP Open View, służącego do wspierania pracy użytkowników systemów informatycznych użytkowanych w resorcie finansów oraz rozszerzenie zakresu funkcjonalnego posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania HP Open View. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Podwyższenie wersji posiadanego oprogramowania HP Open View do wersji 4.5. 2. Rozszerzenie zakresu funkcjonalnego posiadanego oprogramowania HP Open View użytkowanego przez Zamawiającego poprzez udzielenie na czas nieoznaczony prawa do korzystania z modułu zarządzania poziomem usług v. 4.5 w ramach oprogramowania HP Open View (1 licencja), na wskazanych w SIWZ polach eksploatacji. 3. Udzielenie prawa do korzystania z oprogramowania HP Open View v.4.5 na wskazanych w SIWZ polach eksploatacji. 4. Dostarczenie oprogramowania HP Open View v 4.5 (komplet nośników - płyty CD) - do siedziby Zamawiającego i wykonanie instalacji tego oprogramowania na wskazanym przez Zamawiającego serwerze. 5. Dostarczenie firmowej dokumentacji (co najmniej dla administratora i dla użytkownika) oprogramowania HP Open View dla wersji 4.5., w postaci papierowej (2 egzemplarze) i elektronicznej (2 egzemplarze - płyty CD. 6. Świadczenie usługi pomocy technicznej w odniesieniu do licencji oprogramowania HP Open View, w okresie 12 miesięcy od dnia zainstalowania na serwerze zamawiającego oprogramowania HP Open View v. 4.5. Zakres świadczenia usługi pomocy technicznej obejmuje: 1) dostarczanie, na żądanie Zamawiającego, aktualizacji oprogramowania HP Open View począwszy od wersji 4.5, w tym: nowych wersji, podwyższania wersji, a także nowego oprogramowania (również dystrybuowanego pod inną nazwą handlową), będącego kontynuacją linii produktowej HP Open View, 2) dostarczanie poprawek, programów korygujących i wersji serwisowych do oprogramowania HP Open View począwszy od wersji 4.5, 3) dostarczanie aktualizacji dokumentacji do aktualizowanego oprogramowania, 4) przyjmowanie i obsługę zgłoszeń w formie elektronicznej (e-mail), faksowej lub telefonicznej, w dni robocze, w godzinach 8:00 - 17:00, w języku polskim, oraz dodatkowo przyjmowanie zgłoszeń w formie elektronicznej w dni robocze w godzinach 17:00 - 8:00, oraz w dni wolne od pracy. 5) pomoc techniczną on-line w postaci zapewnienia przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, elektronicznego dostępu do bazy wiedzy zawierającej: wykaz znanych symptomów i rozwiązań w języku polskim (w tym programy korygujące do oprogramowania) oraz opisy oprogramowania, biuletyny techniczne i dokumentację techniczną. 6) pomoc techniczną polegającą na udzielaniu przez Wykonawcę, w dni robocze w godzinach 8:00 - 17:00, w języku polskim, porad i informacji na temat instalacji i konfiguracji oprogramowania HP Open View, funkcji oprogramowania HP Open View, znanych problemów i dostępnych rozwiązań oraz porad i pomocy w zakresie eksploatacji oprogramowania - telefonicznie, pocztą elektroniczną lub faksem.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 72.52.11.00 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego Kod CPV wg słownika 2008: 72.61.10.00 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 10 000 zł (dziesięć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w § 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3. Wniesione wadium musi obejmować okres związania ofertą i nie może zawierać żadnych ograniczeń sprzecznych z ustawą Prawo zamówień publicznych, w szczególności ograniczających możliwość zrealizowania praw określonych w art. 46 ust. 5 ustawy. 4. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, wadium musi być wniesione przez wszystkich lub za wszystkich Wykonawców występujących wspólnie, co musi jednoznacznie wynikać z dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium lub dokumentu stanowiącego wadium. 5. Wadium w pieniądzu należy wnieść na rachunek bankowy Ministerstwa Finansów: Kredyt Bank S.A. IV Oddział W-wa 82 1500 1777 1217 7001 5705 0000 Wadium wniesione w pieniądzu uznaje się za wniesione, jeżeli w terminie otwarcia ofert, o którym mowa w rozdziale XII znajdować się będzie na koncie Ministerstwa Finansów 6. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Wymagane jest dołączenie oryginału dokumentu, a w przypadku wpłaty pieniężnej - kopii dowodu wykonanej operacji..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, w tym posiadają uprawnienia do udzielenia licencji/sublicencji na oprogramowanie HP, będące przedmiotem zamówienia, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym dysponują co najmniej dwoma osobami posiadającymi certyfikat: Certyfikowany Konsultant HP OpenView Service Desk, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - dysponują kwotą co najmniej 100 000 zł, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków określonych w SIWZ: 1. Oświadczenie Wykonawcy, że: a) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, w tym uprawnienie do udzielenia licencji/sublicencji na oprogramowanie HP, będące przedmiotem zamówienia, b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, a jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, a jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - dokumenty wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert, potwierdzające spełnienie wymagania określonego w III.2) pkt 3). 5. Wykaz wykonanych i/lub wykonywanych usług z okresu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że te usługi zostały wykonane należycie. 6. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, w tym potwierdzenie spełniania warunku określonego w III.2) pkt 2). 7. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mofnet.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ministerstwo Finansów - Departament Informatyki, 00-916 Warszawa, ul. Świętokrzyska 12, pokój 407.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2008 godzina 12:00, miejsce: Ministerstwo Finansów - Departament Informatyki, 00-916 Warszawa, ul. Świętokrzyska 12, pokój 407.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego - 32 lokale mieszkalne" wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Wojska Polskiego w Zamościu - działka ew. 1/113
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego - 32 lokale mieszkalne wraz z zagospodarowaniem terenu, naziemnymi miejscami postojowymi oraz infrastrukturą techniczną wewnętrzną i zewnętrzną w Chełmie
- Zakup samochodów służbowych dla III Oddziału ZUS w Warszawie
- Remont pomieszczeń sanitarnych i gospodarczych w budynku B Centrali Najwyższej Izby Kontroli w Warszawie, przy ul. Krzywickiego 9.
- Remont pustostanów w budynkach mieszkalnych przy ul. Trakt Lubelski 351 m 48 i ul. Trakt Lubelski 353 m 14 w Warszawie.
- Dostawa mebli laboratoryjnych, znak sprawy AEZ/S-050/2025
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie audytu oraz opracowanie dokumentacji w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd - Gmina Nowy Dwór Gdański"
- Usługa asysty technicznej w zakresie oprogramowania GIS
- Cyberbezpieczny Samorząd - Obszary Organizacyjny i Kompetencyjny
- Świadczenie usług wsparcia technicznego dla oprogramowania i urządzenia UTM
- Odnowienie usługi serwisu i subskrypcji bezpieczeństwa dla urządzenia FortiGate 100F w ramach zadania "Wzmocnienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Powiecie Kutnowskim"
- U/08/2025/A Zakup wsparcia technicznego do biblioteki taśmowej dla Centrum Nowoczesnych Technologii Uniwersytetu Opolskiego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.