eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaŚwiadczenie pomocy technicznej dla oprogramowania HP Open View oraz rozszerzenie zakresu funkcjonalnego posiadającego przez Zamawiającego oprogramowania HP Open View.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-04

Warszawa: Świadczenie pomocy technicznej dla oprogramowania HP Open View oraz rozszerzenie zakresu funkcjonalnego posiadającego przez Zamawiającego oprogramowania HP Open View.
Numer ogłoszenia: 180538 - 2008; data zamieszczenia: 04.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Finansów, Departament do Spraw Informatyzacji Resortu, ul. Świętokrzyska 12, 00-916 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 694-32-85, 6945272, fax 0-22 694-52-68.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mofnet.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie pomocy technicznej dla oprogramowania HP Open View oraz rozszerzenie zakresu funkcjonalnego posiadającego przez Zamawiającego oprogramowania HP Open View..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi pomocy technicznej do posiadanego i nabywanego w niniejszym postępowaniu oprogramowania HP Open View, służącego do wspierania pracy użytkowników systemów informatycznych użytkowanych w resorcie finansów oraz rozszerzenie zakresu funkcjonalnego posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania HP Open View. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Podwyższenie wersji posiadanego oprogramowania HP Open View do wersji 4.5. 2. Rozszerzenie zakresu funkcjonalnego posiadanego oprogramowania HP Open View użytkowanego przez Zamawiającego poprzez udzielenie na czas nieoznaczony prawa do korzystania z modułu zarządzania poziomem usług v. 4.5 w ramach oprogramowania HP Open View (1 licencja), na wskazanych w SIWZ polach eksploatacji. 3. Udzielenie prawa do korzystania z oprogramowania HP Open View v.4.5 na wskazanych w SIWZ polach eksploatacji. 4. Dostarczenie oprogramowania HP Open View v 4.5 (komplet nośników - płyty CD) - do siedziby Zamawiającego i wykonanie instalacji tego oprogramowania na wskazanym przez Zamawiającego serwerze. 5. Dostarczenie firmowej dokumentacji (co najmniej dla administratora i dla użytkownika) oprogramowania HP Open View dla wersji 4.5., w postaci papierowej (2 egzemplarze) i elektronicznej (2 egzemplarze - płyty CD. 6. Świadczenie usługi pomocy technicznej w odniesieniu do licencji oprogramowania HP Open View, w okresie 12 miesięcy od dnia zainstalowania na serwerze zamawiającego oprogramowania HP Open View v. 4.5. Zakres świadczenia usługi pomocy technicznej obejmuje: 1) dostarczanie, na żądanie Zamawiającego, aktualizacji oprogramowania HP Open View począwszy od wersji 4.5, w tym: nowych wersji, podwyższania wersji, a także nowego oprogramowania (również dystrybuowanego pod inną nazwą handlową), będącego kontynuacją linii produktowej HP Open View, 2) dostarczanie poprawek, programów korygujących i wersji serwisowych do oprogramowania HP Open View począwszy od wersji 4.5, 3) dostarczanie aktualizacji dokumentacji do aktualizowanego oprogramowania, 4) przyjmowanie i obsługę zgłoszeń w formie elektronicznej (e-mail), faksowej lub telefonicznej, w dni robocze, w godzinach 8:00 - 17:00, w języku polskim, oraz dodatkowo przyjmowanie zgłoszeń w formie elektronicznej w dni robocze w godzinach 17:00 - 8:00, oraz w dni wolne od pracy. 5) pomoc techniczną on-line w postaci zapewnienia przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, elektronicznego dostępu do bazy wiedzy zawierającej: wykaz znanych symptomów i rozwiązań w języku polskim (w tym programy korygujące do oprogramowania) oraz opisy oprogramowania, biuletyny techniczne i dokumentację techniczną. 6) pomoc techniczną polegającą na udzielaniu przez Wykonawcę, w dni robocze w godzinach 8:00 - 17:00, w języku polskim, porad i informacji na temat instalacji i konfiguracji oprogramowania HP Open View, funkcji oprogramowania HP Open View, znanych problemów i dostępnych rozwiązań oraz porad i pomocy w zakresie eksploatacji oprogramowania - telefonicznie, pocztą elektroniczną lub faksem.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 72.52.11.00 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego Kod CPV wg słownika 2008: 72.61.10.00 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 10 000 zł (dziesięć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w § 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3. Wniesione wadium musi obejmować okres związania ofertą i nie może zawierać żadnych ograniczeń sprzecznych z ustawą Prawo zamówień publicznych, w szczególności ograniczających możliwość zrealizowania praw określonych w art. 46 ust. 5 ustawy. 4. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, wadium musi być wniesione przez wszystkich lub za wszystkich Wykonawców występujących wspólnie, co musi jednoznacznie wynikać z dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium lub dokumentu stanowiącego wadium. 5. Wadium w pieniądzu należy wnieść na rachunek bankowy Ministerstwa Finansów: Kredyt Bank S.A. IV Oddział W-wa 82 1500 1777 1217 7001 5705 0000 Wadium wniesione w pieniądzu uznaje się za wniesione, jeżeli w terminie otwarcia ofert, o którym mowa w rozdziale XII znajdować się będzie na koncie Ministerstwa Finansów 6. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Wymagane jest dołączenie oryginału dokumentu, a w przypadku wpłaty pieniężnej - kopii dowodu wykonanej operacji..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, w tym posiadają uprawnienia do udzielenia licencji/sublicencji na oprogramowanie HP, będące przedmiotem zamówienia, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym dysponują co najmniej dwoma osobami posiadającymi certyfikat: Certyfikowany Konsultant HP OpenView Service Desk, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - dysponują kwotą co najmniej 100 000 zł, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków określonych w SIWZ: 1. Oświadczenie Wykonawcy, że: a) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, w tym uprawnienie do udzielenia licencji/sublicencji na oprogramowanie HP, będące przedmiotem zamówienia, b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, a jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, a jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - dokumenty wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert, potwierdzające spełnienie wymagania określonego w III.2) pkt 3). 5. Wykaz wykonanych i/lub wykonywanych usług z okresu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że te usługi zostały wykonane należycie. 6. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, w tym potwierdzenie spełniania warunku określonego w III.2) pkt 2). 7. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mofnet.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ministerstwo Finansów - Departament Informatyki, 00-916 Warszawa, ul. Świętokrzyska 12, pokój 407.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2008 godzina 12:00, miejsce: Ministerstwo Finansów - Departament Informatyki, 00-916 Warszawa, ul. Świętokrzyska 12, pokój 407.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.