eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DomaradzWymiana stolarki okiennej w budynku Szko³y Podstawowej Nr 2 w Domaradzu

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2009-06-05

Domaradz: Wymiana stolarki okiennej w budynku Szko³y Podstawowej Nr 2 w Domaradzu
Numer og³oszenia: 180554 - 2009; data zamieszczenia: 05.06.2009
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szko³a Podstawowa Nr 2 w Domaradzu , Domaradz 651, 36-230 Domaradz, woj. podkarpackie, tel. 013 4347026.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: Szko³a Podstawowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Wymiana stolarki okiennej w budynku Szko³y Podstawowej Nr 2 w Domaradzu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej drewnianej na okna z PCV wraz z robotami towarzysz±cymi w budynku Szko³y Podstawowej Nr 2 w Domaradzu. Zakres robót obejmuje: - wymianê okien drewnianych skrzynkowych na okna z PCV wraz z robotami towarzysz±cymi, - wymiana 1 sztuki drzwi zewnêtrznych drewnianych na drzwi aluminiowe - termiczne, - wymianê parapetów, - wymianê obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej na blachê powlekan± w kolorze br±zowym, - malowanie o¶cie¿y otworów okiennych i drzwiowych farbami emulsyjnymi, Szczegó³owy opis wykonania robót zawarty jest w przedmiarach robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowi±cy za³±cznik do siwz, Polskich Normach lub aprobatach technicznych, warunkach technicznych wykonawstwa i odbioru robót. Zaleca siê, aby wykonawca dokona³ wizji lokalnej w obiekcie przy udziale pracownika szko³y, a tak¿e zdoby³, na swoj± w³asn± odpowiedzialno¶æ i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mog± byæ konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie wykonawca..

II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów .

II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 21.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIA£U

  • Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: W przetargu mog± wzi±æ udzia³ wykonawcy spe³niaj±cy nastêpuj±ce warunki: nie podlegaj± wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, przed³o¿± stosowne o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz dokumenty potwierdzaj±ce spe³nianie tych warunków wymagane w rozdz. VI specyfikacji, potwierdz± wykonanie co najmniej 2 zamówieñ o podobnym zakresie rzeczowym (wymiana okien w 2 obiektach budowlanych ) i warto¶ci (nie mniejsze ni¿ 90 % warto¶ci sk³adanej oferty) - przedk³adaj±c referencje lub inne dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e roboty te zosta³y wykonane z nale¿yt± staranno¶ci±, posiadaj± niezbêdna kadrê techniczn± do realizacji zamówienia, a w szczególno¶ci kierownika robót, posiadaj±cego odpowiednie uprawnienia w bran¿y budowlanej. Ocena spe³nienia warunków wymaganych przez oferentów dokonana zostanie komisyjnie, na posiedzeniu niejawnym, poprzez sprawdzenie dokumentów i o¶wiadczeñ w zakresie kompletno¶ci, aktualno¶ci, odpowiadania wymogom postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, czytelno¶ci oraz z³o¿enia stosownych podpisów przez upowa¿nione do tego osoby,.
  • Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykonawca, bior±c udzia³ w niniejszym postêpowaniu z³o¿y ofertê wed³ug formularza stanowi±cego za³±cznik Nr 1 do specyfikacji oraz w formie za³±czników do oferty o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu stanowi±ce za³±cznik Nr 2 do specyfikacji. 1. W celu potwierdzenia, ¿e wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy wykonawca z³o¿y w formie orygina³u lub kserokopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez wykonawcê, nastêpuj±ce dokumenty: a). Aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. b). O¶wiadczenie wykonawcy, albo aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, op³at, lub za¶wiadczenia, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawionych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert. c). O¶wiadczenie wykonawcy, albo aktualne za¶wiadczenia w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne lub spo³eczne, lub za¶wiadczenia, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawionych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 2. W celu potwierdzenia, ¿e wykonawca posiada niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie oraz potencja³ techniczny, a tak¿e dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawca z³o¿y w formie orygina³u lub kserokopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez wykonawcê, nastêpuj±ce dokumenty: a) Wykaz niezbêdnych do wykonania zamówienia narzêdzi i urz±dzeñ, jakie posiada wykonawca z podaniem sposobu w³adania (w³asny, wynajêty itp.) lub pisemne zobowi±zanie innych podmiotów do udostêpnienia wymaganego sprzêtu. b) Wykaz osób, które bêd± wykonywaæ zamówienie lub bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nich czynno¶ci. c) Wykaz czê¶ci zamówienia które wykonawca zamierza powierzyæ podwykonawcom lub o¶wiadczenie, ¿e wykonawca bêdzie realizowa³ zamówienie samodzielnie. d) Uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robót budowlanych wraz z dokumentami o przynale¿no¶ci do Izby In¿ynierów Budownictwa. e) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich piêciu lat robót budowlanych, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, odpowiadaj±cych swoim rodzajem i warto¶ci± robotom budowlanym stanowi±cym przedmiot zamówienia, z podaniem nazwy i adresu zamawiaj±cego, nazwy i adresu budowy, podstawowe dane charakteryzuj±ce obiekt, opis wykonanych robót, termin rozpoczêcia i zakoñczenia realizacji robót, warto¶æ zrealizowanych robót oraz za³±czeniem dokumentów (referencji) potwierdzaj±cych, ¿e roboty te zosta³y wykonane z nale¿yt± staranno¶ci±. Ponadto wykonawca w sk³adanej ofercie za³±czy nastêpuj±ce dokumenty: Kopiê polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci, Zaparafowany na ka¿dej stronie projekt umowy w celu jej akceptacji przez wykonawcê, Kosztorys ofertowy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.domaradz.pl.
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Zespó³ Obs³ugi Szkó³ w Domaradzu 36-230 Domaradz 345 pok. 21.

IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 30.06.2009 godzina 09:30, miejsce: Zespó³ Obs³ugi Szkó³ w Domaradzu 36-230 Domaradz 345 pok. 21.

IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.